کد خبر : 124192 تاریخ : ۱۳۹۶ جمعه ۸ دي - 16:33
حمله به پزشک زن در بیمارستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از حمله دو نفر به پزشک زن کشیک در بیمارستان ۵ آذر گرگان خبر داد.

نوآوران آنلاین- دکتر عبدالرضا فاضل  افزود: این اتفاق شب گذشته در بیمارستان پنجم آذر استان گرگان رخ داد و طبق گفته شاهدان، بخش حراست و نیروی انتظامی مستقر در بیمارستان، دو مرد جوان وارد بخش اورژانس شده و بدون مقدمه از پشت به سمت خانم دکتر اورژانس که در حال معاینه یک بیمار بود، حمله ور شدند. 

وی با اشاره به این که این اتفاق در شرایطی رخ داد که حمله کنندگان هیچ نسبتی با بیمار نداشتند، در مورد جراحات وارده به پزشک زن اظهار کرد: آن طور که اعلام شده،  ضربه وارده باعث شد صورت خانم دکتر به جسم سختی اصابت کند که در جریان آن، لب وی دچار پارگی شده و قسمتی از یکی از دندان هایش نیز دچار شکستگی شد، اما حال عمومی وی و همچنین بیمار مطلوب است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان این که پس از ایجاد درگیری، نیروی انتظامی و حراست بیمارستان وارد عمل شدند، اظهار کرد: دو مرد جوان بسرعت دستگیر و تحویل مقامات ذیربط شدند و تحقیقات در خصوص علت حمله همچنان ادامه دارد.  

از سوی دیگر دکتر حمید رستمانی، مشاور رییس دانشگاه و مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: متاسفانه ساعت ۲۳:۳۰ چهار شنبه در اورژانس پنج آذر گرگان دو نفر به طور ناگهانی و غافلگیرانه از پشت سر به خانم دکتر یگانه، متخصص محترم طب اورژانس حمله ور شده و باعث ایجاد جراحاتی برای پزشک زحمتکش‌مان شدند.

همزمان بلافاصله کادر نگهبانی به همراه مامور انتظامی مستقر در بیمارستان دخالت کرده و  برخورد لازم انتظامی صورت گرفت. 

وی گفت: بلافاصله صورت جلسه و شکایت تنظیم و فرد ضارب بازداشت و امروز در یکی از شعبات دادگاه بازپرسی و رسیدگی شروع و توسط پزشکی قانونی، جراحات وارده بررسی شد و ریاست محترم دانشگاه و مدیریت حراست و دفتر حقوقی بلافاصله بعد از این اتفاق حادثه را رصد و دستور پیگیری تا دریافت حکم قضایی برای تهدیدکنندگان امنیت و سلامت پرسنل را صادر کردند.