کد خبر : 121350 تاریخ : ۱۳۹۶ جمعه ۲۴ آذر - 21:32
داستان اون پلیسی که همراه مامور سد معبر شهرداری دستفروش را کتک زد چیست سخنگوی نیروی انتظامی به نحوه برخورد ماموران شهرداری در معیت پلیس با دستفروشان واکنش نشان داد.

نوآوران آنلاین- سردار منتظرالمهدی، سخنگوی پلیس Police کشور گفت: پیش تر و مکرر در مکرر بنابر تدابیر فرمانده ناجا تاکید نموده ایم که کارکنان پلیس میبایست رفتارشان را در حین انجام ماموریتهای انتظام بخشی جامعه، در چارچوب دکترین و آموزه"پلیس مهربان و مقتدر"به سامان برسانند و لاجرم هیچ نوع تخطی و قصوری در این خصوص پذیرفته نیست و طبیعتا افرادی که در رفتار و برخورد خود از جاده اعتدال و انصاف خارج شوند مورد تذکر و برخورد انضباطی واقع می گردند.
وی اضافه کرد: بدیهی است سازمان هایی که جهت انجام ماموریت خود از ماموران ناجا کمک می گیرند نیز نباید به گونه ای عمل کنند که پلیس را در موقعیت های چالش برانگیز قرار دهند.
سخنگوی پلیس ادامه داد: البته همه ما به عنوان شهروندان جامعه من جمله "دست فروشان عزیز" باید مسئولیت اجتماعی خود را پذیرفته و قوانین شهری را برای برخورداری از حقوق شهروندی رعایت نماییم و قطعا سازوکارهای لازم برای ساماندهی دست فروشان توسط شهرداری محترم فراهم می‌گردد