کد خبر : 121334 تاریخ : ۱۳۹۶ جمعه ۲۴ آذر - 19:15
از پزشک تبریزی که خانواده زنش را کشت چه خبر +عکس پزشک تبریزی که متهم است همسر جوان و مادربزرگش را با غذای آلوده به قتل رسانده است، به زودی پای میز محاکمه خواهد نشست.

نوآوران آنلاین- حجت ‌الاسلام حکمت علی مظفری، رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی درباره آخرین وضعیت پرونده «دکتر صلحی» -متهم- گفت: استعلام های لازم انجام شده و تحقیقات تکمیلی در مراحل پایانی قرار دارد. با توجه به اینکه وکلای مدافع این پزشک درخواست آزمایش های جدیدی را داشتند، این درخواست رسیدگی و اجرا شد.بنابراین به زودی متهم در دادگاه کیفری آذربایجان شرقی محاکمه می شود.

اوایل سال گذشته، 5 تن از اعضای خانواده پزشک جوان بر اثر خوردن غذای آلوده مسموم شده و به بیمارستان انتقال یافتند. اما همسر و مادربزرگش جان خود را از دست دادند. در حالی که براساس ادعای این پزشک تحقیقات برای شناسایی فردی که غذاهای آلوده را به قربانیان رسانده بود ادامه داشت کارآگاهان به این پزشک مظنون شده و پس از بررسی های تخصصی دریافتند داستان نذری بودن غذاها دروغ بوده و متهم آنها را از رستورانی تهیه و آلوده کرده است. به این ترتیب با وجود انکارهای متهم به قتل و سوءقصد به اعضای خانواده اش، کیفرخواست پرونده در اواسط فرودین ماه سال جاری صادر شد و چهارم مهر متهم برای نخستین جلسه رسیدگی در شعبه ۳ دادگاه کیفری یک تبریز پیش روی قضات قرار گرفت.

 

  محاکمه پزشک تبریزی به اتهام دو قتل