کد خبر : 121193 تاریخ : ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۳ آذر - 19:44
محموله ای بزرگ( جوارب ) در رودسر کشف شد/آفرین مأموران نیروی انتظامی استان گیلان در عملیات های جداگانه ای، محموله های قاچاق جوراب خارجی ، سوخت و چوب در شهرستان های رودسر و لنگرود کشف و ضبط کردند.

نوآوران آنلاین- فرمانده نیروی انتظامی رودسر گفت: ماموران انتظامی ایست بازرسی چابکسر در ادامه طرح تشدید کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو وانت بار، مشکوک شده و در بازرسی از آن، یک هزار و 408 جفت انواع جوراب خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.

سرهنگ رمضانعلی پورقاسم ارزش کالای کشف شده را 75 میلیون ریال عنوان کرد و با اشاره به معرفی راننده 57 ساله این خودرو به مقام قضایی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت های غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوع، موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی لنگرود نیز از کشف 2 هزار لیتر نفت و 2 تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ مجید نیکوئی اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه دیوشل حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پیکان وانت حامل چوب مشکوک شده و در بازرسی از آن، 2 تن چوب قاچاق از نوع توسکا کشف و ضبط کردند.
وی افزود: در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی بخش اطاقور در پی توقیف یک دستگاه خودرو نیسان، 2 هزار لیتر نفت قاچاق کشف و ضبط کردند.
شهرستان های رودسر و لنگرود به ترتیب در 75 و 60 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارند.