کد خبر : 120194 تاریخ : ۱۳۹۶ شنبه ۱۸ آذر - 11:34
رئال مادرید با رونالدو و زیدان دوباره اعتماد به‌نفس خود را به‌دست می‌آورد

نوآوران آنلاین- سرویس ترجمه نوآوران – بخش زبان عربی (محمدرضا حمیدی): روزنامه «مارکا» اعلام کرد: «مدیریت تیم رئال مادرید معتقد است که اکنون زمان حمایت از زین‌الدین زیدان است و باید اعتماد به نفس را به تیم بازگردانیم». این مربی فرانسوی برای اولین بار در دو سال اخیر می‌باشد که تیمش به این شرایط افتاده و به‌دلیل نتایج ضعیف رئال، شایعات و شک و تردیدها افزایش پیدا کرده است.
این روزنامه اسپانیایی اشاره کرد که مدیریت این باشگاه سلطنتی می‌خواهد با استفاده از اسم «کریستین رونالدو» که در سال‌های اخیر موفقیت‌های زیادی با این تیم به‌دست آورده است، اعتماد‌به‌نفس را به این تیم بازگرداند.
اگر موضوعاتی در داخل باشگاه وجود دارد که در حال حاضر به ضرر رئال است و شک و تردیدها را افزایش می‌دهد باید توسط طرفداران و حمایت‌های آن‌ها برطرف شود و برای هیأت‌مدیره این موضوع روشن است که باید از زیدان و تیم او در آینده حمایت شود.
فلورنتینو پرز طی سخنی درخصوص زیدان، بیان کرد: «او بهترین مربی رئال مادرید متولد شده است». نه تنها پرز این‌گونه فکر می‌کند بلکه همه بازیکنان خواهان ماندن زیدان و حمایت از او هستند. این روزنامه همچنین خاطرنشان کرد که مقامات رئال مادرید هیچ اعتقادی به سوء‌ظن‌ها علیه زیدان ندارند و باشگاه، امید زیادی به بازگشت پیروزی‌ها با این مربی فرانسوی دارند. زیدان در موقعیت جدیدی قرار گرفته است. او برای اولین بار پس از یک دوره پر رونق و پیروزی از اوایل سال 2016 است که دچار این وضعیت نامناسب شده است و تیم او بر روی نوار بدشانسی قرار گرفته است. اما تصور کنونی کاملاً متفاوت است، زیرا پیکان همه انتقادات به سوی زیدان است و همه از تصمیمات فنی او انتقاد می‌کنند، در صورتی که مدیریت باشگاه معتقد است که فقط زمان و حمایت از این مربی فرانسوی می‌تواند که مشکلات کنونی این باشگاه را به پایان رساند.


منبع: (الجزیره ورزشی)
5 دسامبر 2017 برابر است با 14 آذر 1369