کد خبر : 119732 تاریخ : ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۴ آذر - 11:37
بهترین مقاصد گردشگری 2018

نوآوران آنلاین- سرویس ترجمه نوآوران – بخش زبان فرانسه (گلنوش محب‌علی): فوربز بهترین مقاصد گردشگری جهان از جزایر مقرون‌به‌صرفه پاناما تا جنوب کشور آرژانتین را معرفی کرده است:

 

مونترال ـ کانادا

مونترال، شهری بسیار زیباست که از آثار عمومی این شهر می‌توان به ساختمان‌ها و نقاشی‌های آن‌ و خیابان‌های قدیمی مونترال اشاره کرد. مونترال در سال 2017، به دلیل داشتن قدمتی 375 ساله به‌عنوان یکی از شهرهای تاریخی شناخته شد؛ این شهر واقعاً تماشایی است.

 

ژیان ـ چین

این شهر پایتخت باستانی چین است و برخلاف شهر پکن شما می‌توانید کل شهر را به راحتی پیاده‌‌روی کنید. ژیان، 8 میلیون نفر جمعیت دارد و به دلیل کشف دو آثار باستانی در آن، به یک شهر باستانی در کشور چین تبدیل شده است. در شب هنگام، اکثر آثار باستانی و هنری این شهر روشن می‌شوند. قدم زدن در شهر و لذت بردن از آن هیچ هزینه‌ای ندارد.


هیوستون ـ تگزاس ـ ایالات متحده


هیوستون یکی از شهرهای توریستی ایالات متحده است. این شهر بهترین رستوران‌های کشور را دارد که یکی از این رستوران‌ها جایزه « جیمز بیرد اوارد » را گرفته است. این شهر همچنین صحنه آثار هنری است که هم به هنر مدرن و هم سنتی معروف است. یکی دیگر از مزایای این شهر این است که هتل‌ها در تلاش‌اند که اتاق‌های خود را پُر کنند و این ممکن است باعث رقابتی شدن قیمت‌ها و کاهش آن شود.


سن میگوئل آلند ـ  مکزیک


« سن میگوئل آلند » یک شهر کوچک در ایالات گواناهواتو است، این شهر یکی از نقاط تفریحی کشور مکزیک است. شهر « سن میگوئل آلند » دارای هتل‌های بسیار خوب، زندگی شبانه پر جنب و جوش و صحنه‌های هنری عالی است. پروازها به مقصد این شهر با قیمت‌های مناسب صورت می‌گیرد و پزو ( واحد پول مکزیک )، از لحاظ تاریخی بسیار کم ارزش است که باعث می‌شود بازدید از شهر برای همه بسیار مقرون به صرفه باشد.

 

بارسلونا ـ اسپانیا

پایتخت ایالت کاتالان انتخاب بسیار خوبی از یک مقصد اروپایی مقرون‌به‌صرفه است. این شهر جایگاه برخی از بهترین موزه‌های دنیاست، معماری باور نکردنی دارد و فاصبه نسبتاً نزدیکی به سواحل قرار دارد. اگرچه این منطقه یکی از کشورهای منطقه یورو است، اما یکی از ارزان‌ترین شهرهای اروپایی باقی مانده است و قیمت‌های پرواز در اوایل سال 2018 نسبت به نیمه اول سال 2017 به میزان 20 درصد کاهش یافته است.

 

داکار ـ سنگال
 

سنگال یکی از سه کشور آفریقایی است که نویسنده کتاب « پیروزی ارواح » همواره آن را به کسانی که هرگز به این قاره سفر نکرده‌اند و به دنبال روش جدید کشف آفریقا هستند، توصیه می‌کند. شهر داکار شهری بسیار مدرن است. در این شهر می‌توانید وسایل لوکس با قیمت‌های پائین پیدا کنید.

 

کوراسائو ـ ونزوئلا

این جزیره که در وسط دریای کارائیب قرار دارد به دلیل توفان‌های اخیر، قیمت هتل در آن‌جا به میزان 11 درصد کاهش پیدا کرده است. کوراسائو یکی از بهترین مکان‌ها برای غواصی در کارائیب است.


زنگبار ـ تانزانیا


این شهر با سواحل شنی سفید، صخره‌های مرجانی رنگارنگ، ادویه‌های مختلف، فرهنگ متنوع و نام‌های عجیب و غریب باعث کنجکاوی همگان است. این جزیره شرقی آفریقایی مملو از کنتراست است. اگر مایل هستید غذا بخورید، فرهنگ کشف کنید، به یک ماجراجویی بروید و یا هر کار عجیب و غریب دیگر، توصیه ما شهر زنگبار است.

 

غازی عینتاب ـ ترکیه

 
شهری در جنوب شرقی ترکیه است. این شهر مرکز استان غازی عینتاب است. این شهر در مقابل شهرهای غرب ترکیه کمتر محبوب است. فاصله آن با هواپیما تا شهر استانبول 90 دقیقه است. این شهر یکی از شهرهای خلاقانه در غذا از نظر یونسکو است. این شهر همچنین پایتخت پسته در ترکیه است. در این شهر همه چیز را با قیمت به‌صرفه‌تر از استانبول پیدا خواهید کرد.


هرتسگ نووی ـ مونته نگرو


شهری است در میان آبراهه‌های دریای آدریاتیک و چشم‌انداز کوه اورجن است. این کشور برای مسافرت‌های با بودجه کم بسیار مناسب است و شما می‌توانید در این شهر معماری انعطاف‌پذیری ببینید و درس‌های تاریخی را یاد خواهید گرفت درحالی‌که از یکی از مناطق اروپا بازدید می‌کنید. این منطقه همچنین برای چشمه‌های آب گرم، حمام‌های گل و سواحل پنهان بسیار شناخته شده است. بسیاری از این جاذبه‌ها تنها توسط قایق قابل دسترسی هستند.

 

منبع:forbes
4 دسامبر 2017 برابر با 14 آذر 1369