کد خبر : 119648 تاریخ : ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۳ آذر - 18:27
دعوای عشقی پنگوئن خون به پا کرد+عکس و فیلم یک پنگوئن نر وقتی به خانه باز می گردد متوجه می شود که جفتش، عشق تازه ای برای خود یافته و مشاهده این صحنه موجب برافروخته شدن او و آغاز یک جنگ خونین می شود.

نوآوران آنلاین-این پرنده عصبانی که تحقیرشده، با پنگوئن نر جدید دعوا کرده و با نوک خود به چشم و صورت وی ضربه می زند. این دو رقیب عشقی برای به دست آوردن پنگوئن ماده به بدترین شکل ممکن با هم جدال کرده و موجب زخمی شدن یکدیگر می شوند.

در میانه مبارزه، تصمیم می گیرند به آن پایان داده و به پنگوئن ماده حق انتخاب بدهند. اما در کمال ناباوری، پنگوئن ماده، عشق جدیدش را به همسر کنونی خود ترجیح داده و با هم از آنجا دور می شوند. اول این طور به نظر می رسد که همسر او این شکست را قبول کرده و در کنار فرزندانشان شاهد رفتن آنها با هم است. اما این گونه نیست و مرد خانواده با حالتی تهاجمی به عشق زن خیانکار خود حمله کرده و راند دوم مبارزه آغاز می شود. اما دوباره شکست می خورد.
راوی در بخشی از این ویدئو می گوید: «پس از رفتن آن دو باهم، مرد خیانت  دیده و شکست خورده، برای بار آخر همسر خود را صدا می کند، اما او برای بازنده ها وقت ندارد.»

دعوای خونین پنگوئن نر با رقیب عشقی اش+ فیلم عجیب