کد خبر : 118819 تاریخ : ۱۳۹۶ چهارشنبه ۸ آذر - 19:09
مامور قلابی بازداشت شد مأموران نیروی انتظامی استان گیلان در عملیات های جداگانه ای، پلیس قلابی را در لاهیجان و فرد کلاهبرداری که خود را به عنوان رئیس یکی از اداره های دولتی معرفی می کرد، در شهرستان سیاهکل دستگیر کردند.

نوآوران آنلاین- فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان بیان کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه فردی با جعل عنوان مامور پلیس، اقدام به اخاذی از مردم می کند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. 
سرهنگ محمود قاسمی ادامه داد: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع، متهم را شناسایی و در یکی از روستاهای لاهیجان دستگیر کردند. 
فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان با اعلام اینکه متهم 34 ساله برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست موارد مشکوک را به سامانه فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی سیاهکل نیز از دستگیری کلاهبردار 350 میلیون ریالی برنج در این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ حمید محمدی نسب اظهار کرد: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی خود را بعنوان رئیس یکی از اداره های دولتی معرفی و با این روش از کارخانه های برنج کوبی شهرستان کلاهبرداری می کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. 
وی با اشاره به شناسایی و دستگیری کلاهبردار 32 ساله گفت: متهم به هفت فقره کلاهبرداری در سیاهکل با جلب اعتماد صاحبان کارخانه های برنجکوبی و دریافت برنج از آنها بدون پرداخت پول، اعتراف کرد.
به گفته سرهنگ محمدی نسب ، ارزش اقتصادی برنج های دریافت شده توسط متهم و فروش آن توسط او ، 350 میلیون ریال بوده است.
شهرستان های لاهیجان و سیاهکل به ترتیب در 40 و 50 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارند.