کد خبر : 118008 تاریخ : ۱۳۹۶ جمعه ۳ آذر - 23:10
دزد بزرگ بعد از زندان هم آدم نشد و باند بزرگتری را درست کرد+عکس سارق سابقه دار پس از آزادی زندان یک باند خطرناک کیف قاپی را تشکیل داد.

نوآوران آنلاینمتهم 25 ساله که مهرداد  نام دارد بارها به اتهام سرقت  و کیف‌قاپی بازداشت شد و به زندان  افتاده بود. چندی قبل کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران در جریان کنترل مجرمان سابقه‌دار متوجه شدند که مهرداد پس از رهایی از زندان بار دیگر اقدام به تشکیل باند سرقت و کیف‌قاپی کرده است. وقتی مأموران پلیس در این باره تحقیق کردند متوجه شدند که مهرداد و همدستانش در گروه‌های چند نفره سوار بر موتورهای هوندا، ویو و آپاچی در مناطق مختلف تهران کیف‌قاپی می‌کنند. در بررسی‌های نامحسوس پلیس اعضای باند او که میلاد 23ساله، علی22 ساله میلان 25 ساله، سپهر 18 ساله وعماد 21 ساله نام داشتند شناسایی و در جریان شش عملیات همزمان که هفدهم آبان ماه انجام شد بازداشت شدند. از مخفیگاه متهمان مقدار زیادی کیف‌های دستی زنانه و مردانه و گوشی‌های تلفن همراه کشف شد.
اعضای باند وقتی مورد تحقیق قرار گرفتند به سرقت‌های سریالی در نقاط مختلف تهران به خصوص هفت تیر، سهروردی، مطهری، پاسداران، ونک، مفتح، بهار شیراز، شریعتی، ولیعصر و... اعتراف کردند. سردسته باند گفت: بعد از سرقت‌ها مقداری از پول‌های به دست آمده را صرف خرید مواد می‌کردیم و مقداری را هم با سفرهای تفریحی به شمال کشور هزینه می‌کردیم. در شاخه دیگری از تحقیقات بسیاری از شاکیان شناسایی شدند‌ و با دعوت به اداره پلیس علیه متهمان شکایت کردند. سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کسانی که هدف سرقت و کیف‌قاپی قرار گرفته‌اند، می‌توانند برای شناسایی متهمان به پایگاه سوم پلیس گاهی تهران بزرگ در خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه کنند. 

تشکیل باند سرقت پس از رهایی از زندان / انهدام باند کیف قاپان حرفه ای +عکس