کد خبر : 117987 تاریخ : ۱۳۹۶ جمعه ۳ آذر - 20:58
سرقت مسلحانه به مغازه های محله تبهکاری که دست به سرقت مسلحانه از مغازه های برازجان می زد، به دام افتاد.

نوآوران آنلاینسردار خلیل واعظی رئیس پلیس  استان بوشهر روز جمعه گفت  : در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه وجه نقد از چند سوپرمارکت در شهر برازجان پلیس آگاهی شهرستان دشتستان با تشکیل تیم‌های عملیاتی ویژه ،شناسایی ودستگیری سارق را در دستور کار قرار داد.
وی با بیان اینکه سارق در ساعات پایانی شب پس از پوشاندن سر و صورت خود با اسلحه کلت کمری وارد مغازه شده و با تهدید فروشنده، وجوه نقد را به سرقت می‌بردگفت: با تحلیل سرقت‌های رخ داده مسیرهای احتمالی حرکت سارق تحت پوشش های انتظامی قرار گرفت.
واعظی افزود: حدود ساعت یک بامداد جمعه سوم آذر بعد از خلوت شدن خیابان سارق پس از ورود به مغازه ای در خیابان دانش آموز در طرح عملیاتی پلیس قرار گرفت که پس از تعقیب و گریز با سرعت عمل تیم عمل کننده پلیس سارق دستگیر و به پلیس آگاهی برازجان منتقل شد.
وی عنوان کرد: این سارق 25 ساله سابقه‌دار که سال قبل نیز به اتهام تیرانداری به سمت یک اداره دولتی دستگیر و به زندان رفته بود تاکنون به پنج فقره سرقت مسلحانه از مغازه های شهر برازجان اعتراف کرده است.
وی گفت: ازاین سارق مسلح یک قبضه اسلحه و یک دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده در سرقت کشف و مالبختگان نیز در مواجهه حضوری وی را شناسایی کردند.
واعظی با بیان اینکه احتمال می‌رود سرقت به همین شیوه در برخی دیگر از شهرستان‌های استان نیز در سوابق این متهم باشد افزود: این متهم برای تحقیقات تکمیلی همچنان در اختیار پلیس است.