کد خبر : 117689 تاریخ : ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ آذر - 18:25
زائر اربعین را شناسایی کنید+عکس جانشین رئیس پلیس شهرستان ایلام از بستری شدن یک جوان ناشناس در بیمارستان حضرت امام(ره) که دچار فراموشی شده است خبر داد.

نوآوران آنلاین- سرهنگ قدرت حیدری زاد، جانشین رئیس پلیس  شهرستان ایلام در تشریح این خبر گفت: در ایام اربعین حسینی(ع) یک مرد جوان که زائر عتبات عالیات بوده بعلت تصادف  و شدت جراحات وارده از طریق اورژانس جاده ای از شهرستان مهران جهت مداوا به بیمارستان حضرت امام(ره) شهرستان ایلام منتقل شده است.
وی افزود: مرد جوان پس از مداوا دچار فراموشی شده وقادر به تکلم نبوده و نمی تواند با کسی ارتباط برقرار کند.
جانشین رئیس پلیس شهرستان ایلام با اشاره به وضعیت جوان ناشناس که در حال حاضر در بیمارستان بستری است گفت: بعلت همراه نداشتن مدارک هویتی و نبود فرد دیگری بعنوان همراه وی و از طرفی ناتوانی ایشان در تکلم و دچار فراموشی شدن، تا کنون پلیس موفق به شناسایی این مرد جوان نشده است.
حیدری زاد گفت: با عنایت به اینکه ممکن است کسانی دل نگران ، چشم به راه ومنتظر این جوان ناشناس باشند،از عموم رمدم خواست هرشخصی که تصویر او را می شناسد با مرکز فوریت های 110 و یا ادمین کانال تلگرامی پلیس با عنوان شهروند خبرنگار به نشانی illam110@ تماس گرفته تا پلیس خانواده این جوان را در جریان قرار دهد.

این زائر اربعین را می شناسید؟ / او سرنوشت مرموزی دارد + عکس