کد خبر : 115814 تاریخ : ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۲ آبان - 12:51
بنزما:‌ رونالدو از من مغرورتر است مهاجم رئال مادرید اعلام کرد که ستاره پرتغالی از او مغرورتر است.

نوآوران آنلاین- کریم بنزما دیروز (یک‌شنبه) دوباره با Canal+Francia مصاحبه و درباره شرایط خود در تیم ملی، رابطه‌اش با کریستیانو رونالدو و انتقادات صحبت کرد.

مهاجم فرانسوی گفت‌: من و رونالدو رابطه خوبی با هم داریم. دوست دارم در کنار او بازی کنم. دوست دارم جلوتر از دیگر مهاجمان بازی کنم. رونالدو از من مغرورتر است اما این عادی است و مرا اذیت نمی‌کند. حضور او به نفع تیم است.

مهاجم رئال مادرید در ادامه افزود:‌ در رئال مادرید فشار زیاد است. سخت‌ترین چیز در رئال مادرید فشار است. رقابت برای فروش روزنامه‌ها است اما من به این موضوع عادت کردم. بازگشت به لیون؟ در این تیم خاطرات خوبی داشتم اما اکنون در رئال مادرید به سر می‌برم و بهتر از این نمی‌شود.

بنزما در مورد گلزنی‌اش برای مادرید گفت: من گلزنی می‌کنم اما در کنار بازیکنی قراردارم که هر فصل ۵۰ گل به ثمر می‌رساند. پیش از این مهاجمان ۲۵ گل به ثمر می‌رساندند و خوب بود.

او در مورد انتقادات از خودش اظهار کرد: در اسپانیا شرایط سخت‌تر است و گاهی اوقات همه چیز را متوجه نمی‌شوید. از همه سخت‌تر این است که انتقاد از طرف هوادارانت باشد. طرفداران برای تشویق و حمایت به ورزشگاه می‌آیند.

بنزما درباره دعوت نشدن به تیم ملی فرانسه گفت: تا زمانی که دیدیه دشان سرمربی فرانسه باشد من فرصت بازگشت به تیم ملی را ندارم. دو سال و نیم از آخرین دعوت من می‌گذرد اما هنوز آمادگی‌ام را از دست نداده‌ام. به او احترام می‌گذارم اما دشان پیش از این، احترام بیشتری به من می‌گذاشت و سپس به من پشت کرد.

مهاجم فرانسوی در رابطه با حضورش در جام جهانی گفت: حضور من در این بازی‌ها سخت است و من مسخره نیستم ولی دوست دارم در این رقابت‌ها حضور داشته باشد. من عاشق فوتبالم. حضور در رقابت‌های مختلف را دوست دارم. دوست دارم با کشورم عنوانی را فتح کنم. شاید شرایط در آینده عوض شود.

بنزما در مورد رسیدن به توپ طلا اظهار کرد: کسب آن سخت است. همیشه این موضوع را در سر دارم. در دورانی قرار داریم که دو فوق‌ ستاره بازی می‌کنند و همه عناوین به آن‌ها می‌رسد.

مهاجم رئال مادرید به تمجید از کیلیان ام‌باپه پرداخت و گفت: او جوان و انعطاف‌پذیر است و زمانی که توپ را در اختیار می‌گیرد اتفاقی رخ خواهد داد. نیازی نیست او را در فرانسه ببینم. عملکردش را در لیگ قهرمانان نگاه می‌کنم. انجام چنین کارهایی در ۱۸ سالگی باور نکردنی است.