کد خبر : 114971 تاریخ : ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ آبان - 21:37
قاتلان نوشهری بازداشت شدند+ عکس وامل نزاع و درگیری مسلحانه امروز در روستای دزدک بخش مرکزی نوشهر که منجر به کشته شدن یک نفر شدند، دستگیر شدند.

نوآوران آنلاین

سرهنگ صفرپور معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی نزاع و درگیری منجر به قتل Murder (ع.. ب.) ۴۰ ساله در روستای دزدک بخش مرکزی نوشهر، بلافاصله ماموران پلیس Police برای بررسی موضوع به محل حادثه Incident اعزام شدند.
وی افزود: پس از وقوع این حادثه ماموران پلیس آگاهی با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر از عاملان این جنایت Crime شدند.


photo_2017-11-09_20-25-32 copy1
سرهنگ صفرپور گفت: ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی نوشهر امروز عملیات شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری و عامل تیراندازی و قتل را انجام دادند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری عوامل نزاع و عامل تیراندازی و قتل در کمتر از ۸ ساعت در شهرستان نوشهر خبر داد.
علی شادمان فرماندار نوشهر گفت: فرد مسلح به سلاح شکاری به علت اختلافات شخصی سمت عده‌ای تیر اندازی کرد که یکی از اهالی دزدک به هویت (ع.. ب.) ۴۰ ساله به علت اصابت گلوله به نقاط مختلف بدن و شدت خونریزی جان باخت.
وی افزود: در این حادثه ۴ نفر دیگر زخمی شدند
.