وی با تاکید بر اینکه این مرکز نقش مهمی در ایجاد رضایت میان ذینفعان شرکت دارد، خاطرنشان کرد: همه تلاش ما این است که با سرعت و دقت، نیازهای مخاطبان را پاسخ دهیم و رضایت حداکثری آنها را جلب کنیم.

دینی با بیان اینکه این مرکز در راستای تمرکز زدایی و کمک به ایجاد اشتغال، در شهر ساری مستقر است، ادامه داد: کارکنان این مرکز به اطلاعات بیمه ای اشراف کامل دارند و به همه سوالات تماس گیرندگان به طور دقیق و گامل پاسخ می دهند.

به گفته او مرکز ارتباط بیمه رازی تنها یک مرکز تماس نبوده، و میتوان ادعا کرد بسیاری از نیازهای شبکه فروش مانند مجوز دهی صدور بیمه نامه، اصلاح مشخصات و سایر موارد از طریق همین مرکز انجام می پذیرد.

گفتنی است در برنامه جشن ضیافت نور بیمه رازی که به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس این شرکت و در ماه مبارک رمضان برگزار می شود، طی قرعه کشی بین نمایندگان حائز شرایط، هر شب یک سکه طلا و یک عدد چوب گلف به یک نماینده هدیه داده میشود که این جایزه در شب اول به آقای مصطفی اقتداری نماینده شعبه بندرعباس ، شب دوم به آقای یدالله مهدی زاده از شعبه ایلام ، شب سوم به خانم اکرم شوقی نماینده زنجان ، شب چهارم به آقای بابک رحیمی شاد نماینده تهران از شعبه کاشانی ، شب پنجم به خانم لیلا موسوی از شعبه همدان ، شب ششم به آقای حمید امینی از شعبه کرج ، شب هفتم به منیژه خضری از شعبه ارومیه وشب هشتم به خانم هانیه زحمتکش از شعبه مشهد ، شب نهم به مریم حبیب اللهی از شعبه رشت ، شب دهم به حسین لویمی از شعبه اهواز ، شب یازدهم به نوین بابازاده شعبه رشت ،در شب دوازدهم به اقای مصیب پلاشی از شعبه کرمان  و در شب سیزدهم به کاظم فخیم کریم زاده از شعبه کرج تعلق گرفت.