بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/01/29
شماره 2450 - تاریخ 1403/01/29
آخرین اخبار
اجرای طرح نفس های تازه شهر در ناحیه۵
جمع آوری روزانه 5 هزار کیلو پسماند غیرمجاز در شمال شرق شهر
جمع آوری 78 تن پسماند خشک از عوامل تفکیک و حمل غیر مجاز پسماند در منطقه2
طرح ویژه جلوگیری از فعالیت زباله گردها در منطقه ۳
اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
کوچه پشت شهرداری ساماندهی می شود
استمرار طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۶
اجرای طرح تحول ۲۰گانه خدمت در منطقه، رضایتمندی شهروندان را همراه دارد
ملاقات مردمی حبیب کاشانی با بیش از 70 نفر از شهروندان منطقه 17
آغاز هرس و به‌زراعی بهاری درختان در بزرگترین پهنه سبز تهران
بهره برداری از رینگ جنوبی مروارید شهر
نصب بیش از ۶ هزار متر مربع کفپوش گرانولی و تزریقی در بوستان های منطقه ۲۱
برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل غیرقانونی زباله گردی
نیم نگاهی به عملیات عمرانی ناحیه۷ از ابتدای سال ۱۴۰۳
با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت :
شناسایی و ساماندهی 559 معتاد متجاهر و جمع آوری 195 تن پسماند در منطقه 19
آغاز نصب تله های فرمونی در بوستان جنگلی سرخه حصار
سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب نهاد‌های دولتی زیر‌ذره‌بین
افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه قدس سمنان
اجرای بیش از ۷ هزار و ۹۸۰ متر مربع بهسازی آسفالت در منطقه۱۳
بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
47کیلومتر راه‌سازی در منطقه 22در سال جدید
آغاز تجهیز کارگاهی احداث سرای محله آبشار تهران
کاشت بیش از ۲۸ هزار و ۲۵۴ اصله درخت و درختچه و انواع درختان در میادین، بلوارها و بوستان های منطقه ۲۱
بازارچه دستفروشان تهرانسر، توسعه می یابد
اجرای150 برنامه نمایشی آموزشی با بهره مندي بيش از 5 هزار كودك در منطقه 19
آغاز عملیات لایروبی و کف شکنی چاه های آب خام فضای سبز منطقه 19
چهره بخش مرکزی شهر از معضلات اجتماعی زدوده می شود
اجرای عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح ناحیه۳
تداوم پاکسازی و رنگ آمیزی دیوار نوشته های غیرمجاز در منطقه ۴
۱۶۰ تقاطع اصلی و فرعی منطقه ۴ بهسازی و مناسب سازی می شود
سرعت‌بخشی به پروژه‌ها با رعایت شاخص‌های کیفی انجام می‌شود
پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند
سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند
برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدير عامل
برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدير عامل
پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402
پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
اعطای ۲۴ هزار و 941 فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و 497 میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
اعطای ۲۴ هزار و 941 فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و 497 میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی
مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی
تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
ارایه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
ارایه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
بازدید شهردار منطقه ۱۲ از روند پیشرفت ۵ پروژه عمرانی شاخص منطقه
اجرای ۱۲۵۰ تن روکش مکانیزه آسفالت در معابر منطقه
بدنه بزرگراه های منطقه2 با گل های بهاری فرش شد
اتمام خط کشی محوری جنوب به شمال خیابان ولیعصر (عج)
نصب یکهزار و ۲۳۲ شعله پرژکتور در بوستان های منطقه ۲۱
تداوم اجرای طرح نگهداشت شهر در منطقه ۵
کد خبر: 253136 | تاریخ : ۱۳۹۹/۸/۱۷ - 14:34
رونمايي از مرکز مانيتورينگ يکپارچه سرويس هاي بانکي وامداد مشتريان
توسط مدیرعامل بانک انصار صورت گرفت:

رونمايي از مرکز مانيتورينگ يکپارچه سرويس هاي بانکي وامداد مشتريان

آيين رونمايي از مرکز مانيتورينگ يکپارچه سرويس هاي بانکي وامداد مشتريان بانک انصار با حضور مهدي رضايي مديرعامل و محمدمهدي متولي سرپرست معاونت فناوري اطلاعات و ارتباطات در ساختمان نارنجستان شماره سه برگزار شد.

نوآوران آنلاین-به گزارش اداره کل روابط عمومي و تبليغات، در اين مراسم مهدي رضايي با تبريک ميلاد حضرت رسول اکرم صلوات الله عليه و آله وامام جعفر صادق عليه السلام، راه اندازي وايجاد اين مرکز را گامي مهم درعرصه فناوري اطلاعات بانک انصار دانست.

رضايي با قدرداني از سرپرست، مسئولين و کارشناسان معاونت فناوري اطلاعات و ارتباطات، تقويت اين بخش را راهبرد کليدي تشکيل بانک دانست و اظهار داشت: اين راهبرد موجب تمايز بانک انصار از ديگر بانک ها و مزيت رقابتي آن در ارايه خدمات نوين و روزآمده شده است.

وي با اشاره به توان بخش فناوري اطلاعات  به عنوان يک واحد درآمدزا و مزيت آفرين درشبکه بانکي کشور و انصار افزود: ضرورت پيشتازي، پرچم دار بودن، پيش بيني و ارايه خدمات منحصر به فرد و حتي جلوتر از نياز روز مشتريان؛  با بازسازي و تکميل مستمر اين بخش همراه  با ارتقاي و توانمند سازي سرمايه هاي انساني امکان پذير است.    

محمدمهدي متولي سرپرست معاونت فناوري اطلاعات و ارتباطات، نيز در اين آيين هدف از ايجاد اين مرکز را يکپارچه سازي مانيتورينگ خدمات نوين و الکترونيک بانک عنوان کرد و گفت: افزون بر گسترش نظارت بر ارايه خدمات و اتصال مرکز خدمات مشتريان به اين مرکز، کارشناسان بانک مي توانند در هرلحظه فعاليت‌هاي الکترونيک، تراکنش تمامي پايانه هاي الکترونيک نظير ATM وPOS را به صورت يکپارچه و دقيق مانيتور کرده و گزارش آن را به مديران ارشد ارايه دهند.

متولي ادامه داد:اين مرکز براي پشتيباني آنلاين تمامي واحدها و به ويژه بانکداري ديجيتال، مرکز داده و امنيت، صدور کارت وپشتيباني 24 ساعته آن و مانيتورينگ عابربانک ها راه اندازي شده است که باعث سهولت پاسخگويي و پيگيري درخواست هاي مشتريان، هماهنگي معاونت هاي بانک با معاونت فناوري اطلاعات و ارتباطات و پاسخگويي به مشتريان در ساعات غيراداري وافزايش سطح کيفيت ارايه سرويس ها، خواهد شد.

وي با بيان اينکه راه اندازي مرکز مانيتورينگ بانک انصار موجب صرفه جويي در هزينه و کاهش زمان پاسخگويي به مشتريان مي شود، تصريح کرد: کاهش هزينه هاي نگهداري سرويس هاي بانکي، رفع مشکلات فني در حداقل زمان، امکان ارتباط تلفني همزمان تعدادبيشتر از مشتريان در يک زمان و پيگيري مشکلات توسط 40 نفر کارشناس به صورت شيفتي از ديگر مزاياي اين مرکز است.

گفتني است مرکز امداد مشتريان و پايش حوادث  از ديگر بخش هاي حياتي اين مرکز است که نقش موثري در حفظ وصيانت از اعتبار بانک وافزايش رضايتمندي مشتريان دارد.

در اين مراسم مسئولين اداره هاي مرکز داده وامنيت، بانکداري ديجيتال، پرداخت هاي الکترونيک ، وجمعي از کارشناسان اين معاونت نيز حضور داشتند.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.