بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/05
شماره 2455 - تاریخ 1403/02/05
آخرین اخبار
تلاش برای ارتقاء همکاری های حداکثری شرکای اجتماعی حوزه سلامت
طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۶ تهران با قوت ادامه دارد
تلاش برای بهبود وضعیت ترافیک در پهنه مرکزی تهران
رونمایی از تمثال جدید سردار شهید احمد کاظمی در منطقه ۱۹
زیرگذر بزرگراه خلیج فارس به روستای پلایین با اقدامات ترافیکی ایمن سازی شد
ورودی بناهای تجاری غیر مجاز در منطقه 19 با استقرار نیوجرسی مسدود شد
دریاچه بوستان شقایق منطقه 19مجهز به محل تفریحی و فراغتی می شود
به صدا در آمدن زنگ هفته سلامت در مدارس منطقه ۱۶
شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزاد راه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
مرمت و تعویض ۴۵ گاردریل‌ در بزرگراه امام رضا (ع)
کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند
احیا آسفالت مدرسه شهید ناظم در ناحیه۶
هم اندیشی و اجرایی نمودن تصمیمات لازم به منظور بهبود وضعیت جمع آوری زباله در ناحیه۷
اجرای ۸۰ هزار متر خط کشی محوری در سال ۱۴۰۳ در منطقه ۲۱
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
نشست تخصصی مباحث ترافیکی در شمال شرق شهر
تور گردشگری افراد دارای معلولیت
پاکسازی چهره منطقه ۴ از حضور زباله گردها
جمع‌آوری ۵۰۰ کیلو زباله از محوطه ایستگاه‌ها
پروژه بوستان محله جوادیه از مرز پیشرفت ۹۰٪ عبور کرد
تحقق دو برابری اخذ سند برای املاک فاقد سند در بافت فرسوده نسبت به برنامه چهارم توسعه
توجه ویژه مدیریت شهری به حمل و نقل عمومی
پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک درمنطقه٢ تهران
محلات طرشت و شریف صاحب خانه محیط زیست شدند
برپایی ایستگاه های حال خوب سلامت در معابر منطقه2
آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی
برگزاری آیین تجلیل از متولیان ورزش زورخانه ای و پهلوانی در منطقه ۱۲
پایانه‌های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای برنامه های دوستدار محیط زیست در منطقه22
سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
موشک «فالکون ۹» یک رکورد جدید را ثبت کرد
حق پخش تلویزیونی سرخابی‌ها را به سرانجام می‌رسانیم/ دریافت ۱۱۰ همت مالیات از ابربدهکاران
توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارد/خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
اجرای عملیات طعمه‌گذاری و لانه‌کوبی درنواحی شش‌گانه منطقه٦ تهران
ارتقاء سطح دانش و اشاعه فرهنگ گیاه‌ پروری بین اقشار مختلف
تجهیز و آغاز فعالیت دبیرخانه کانون های اجتماع محور در منطقه ۲۱
برگزاری ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱
حال خوش شهروندان منطقه ۴ در هفته سلامت
طرح ارزشمند "کوک چهارم"
ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی در محلات منطقه 13
معرفی پروژه مرمت و بهسازی ساختمان شهرداری منطقه۱۳ در دومین نشست احیا گران بافت تاریخی تهران
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
پاکسازی مستمر زمین های بایر و قطعات خالی سطح ناحیه۳
آماده باش عوامل خدمات شهری در منطقه ۵
در روز جهانی زمین پاک رود دره کن از زباله‌ها پاکسازی شد
افزایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در منطقه ۲۲
کاشت یک صد درختچه در بوستان های منطقه 17
هفته سلامت در منطقه ۱۷
کد خبر: 252299 | تاریخ : ۱۳۹۹/۷/۶ - 10:34
دستور بررسی صریح، جامع، دقیق و عادلانه مشکل شرکت تابان مهر

دستور بررسی صریح، جامع، دقیق و عادلانه مشکل شرکت تابان مهر

مدیرعامل بانک سپه دستور بررسی صریح، جامع، دقیق و عادلانه مشکل شرکت تابان مهر را صادر کرد.

نوآوران آنلاین- به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه در پی انتشار گزارشی از مدیرعامل شرکت تابان مهر بوسیله خبرگزاری ۹۰ اقتصادی، چقازردی مدیرعامل بانک سپه  در نامه ای خطاب به عضو هیات مدیره و معاون نظارتی خود برای رسیدگی مشکل شرکت یاد شده آورده است:
۱. بررسی فرمایید آیا مدیر محترم شرکت مذکور طی سنوات اخیر درخواستی برای بیان مشکلات شرکت و مساعدت بانک برای رفع مشکلات به‌عنوان اینجانب یا اعضای محترم هیأت مدیره یا مدیران واحدهای ذیربط ارسال نموده است؟
۲. چنانچه درخواستی ارایه داده است،‌ اقدامات واحدهای ذیربط بانک برای اجرای دستور چه بوده است؟
۳. چنانچه شرکت مذکور طی سنوات اخیر هیچ درخواستی برای بیان مشکلات و درخواست مساعدت به‌اینجانب و اعضای محترم هیأت مدیره ذیربط ارایه نداده است، نیز اعلام فرمایید.
۴. تشریح کامل و دقیق پرونده اعتباری شرکت مذکور برای سردبیر محترم خبرگزاری ۹۰ اقتصادی و هرآنچه که واقعیت و انصاف است. چنانچه در موضوعی یا موردی حق با مشتری است باید حق را به‌مشتری داد و اشتباه واحد ذیربط بانک را پذیرفت و رسیدگی کرد. رعایت حق و عدل و انصاف فوق همه‌چیز است.
اگر واقعاً حق با مشتری است و بانک سپه و واحدهای ذیربط، قانونی و صحیح عمل نکرده‌اند و یا حتی با مشتری مساعدت لازم را ننموده‌اند اینجانب شخصاً از این مشتری عذرخواهی می‌نمایم هرچند که این موضوع مربوط به‌دهه ۸۰ است (بین سالهای ۸۷-۹۰) 
۵. جریان صحیح و واقعی پرونده مشتری مذکور از بدو درخواست شامل اقدامات بانک،‌ پرداخت‌ها،‌ مساعدت‌ها،‌ حدود اختیارات بانک در موضوع تسهیلات ذخیره ارزی،‌ اقدامات محدود کننده احتمالی بانک برای شرکت مذکور و... و همه واقعیت‌های موضوع را شخصاً رسیدگی و مدیریت فرمایید.
چنانچه در رسیدگی‌ها مشخص شد که بانک همه‌گونه مساعدت قانونی لازم را به‌عمل آورده و اظهارات مشتری (همه یا بخش اعظم آن) با واقعیت‌های پرونده منافات دارد،‌ موضوع را به‌سردبیر محترم خبرگزاری مذکور برای اصلاح خبر طبق ضوابط و مقررات مربوط اعلام نمایید.
۶. چنانچه خبرگزاری محترم از درج اصلاحیه خودداری نمود در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی، اقدامات لازم را برای حفظ وجهه بانک سپه با تدبیر و درایت انجام دهید.
۷. اداره کل روابط عمومی این دستور اینجانب را در یوم جاری به‌نحو مقتضی اطلاع‌رسانی نماید.
۸. با توجه به‌سیاست‌های کلی ابلاغی به‌نظام بانکی از سوی مقامات محترم عالی کشور و مشی بانک سپه در همراهی و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و جلوگیری از هرگونه وقفه در امور تولید و اشتغال که نمود آن طی سالیان اخیر در سیاست‌های کلان بانک و حمایت از کلیه واحدهای تولیدی کوچک، متوسط و بزرگ مشهود است، پس از اتمام رسیدگی‌ها چنانچه لازم است بانک اقدامات تکمیلی مساعدتی برای جلوگیری از تعطیلی واحد تولیدی مذکور و مساعدت برای راه‌اندازی مجدد انجام دهد در کمیته عالی وصول مطالبات و اعتباری اتخاذ تصمیم نموده و نتیجه را به‌اینجانب نیز اعلام فرمایند.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.