بانک آینده
بانک گردشگری
روزنامه نوآوران - 1399/07/30
شماره 1604 - تاریخ 1399/07/30
آخرین اخبار
تبیین جایگاه بانک گردشگری بین باشگاه و هواداران پرسپولیس
89 درصد جمعیت کشور، تحت پوشش ایرانسل
واکسنی که می تواند به توقف پیشرفت آلزایمر کمک کند
کاهش خطر مرگ در افراد دیابتی با نوشیدن چای و قهوه سبز
افزایش ریسک پوکی استخوان با مصرف داروهای استروئیدی
مسافران؛ ناقلان کرونا بین مبدأ و مقصد
با رعایت پروتکل ها میزان انتقال کرونا را کاهش دهیم
روحانی: دلیلی برای محدودیت در تامین کالاهای ضروری و دارو وجود ندارد
حاشیه‌ها و جنجال‌های سیاسی حل مشکلات را به تعویق می‌اندازد
ایران قصد ندارد به مسابقه تسلیحاتی در منطقه بپیوندد
طرح استیضاح رئیس‌جمهور منتفی شد
کوبیدن بر طبل حزبی و جناحی مشکلی را از مردم برطرف نمی‌کند
قالیباف: در جنگ تمام عیار اقتصادی باید مراقب هر تصمیم‌ و اقدام باشیم
لزوم فعال کردن ظرفیت‌های نظارت درون دستگاهی
واکسن کرونا موجب ریشه‌کنیِ بیماری نمی‌شود
چند نفر را جریمه کردید و چه تعداد از جاده ها را بستید؟
شتاب بیشتر روند فعالیت شرکت امید
بسته ویژه بانک توسعه تعاون جهت اصناف، تجار و بازاریان
همکاری سامسونگ و سازمان ملل در برنامه «جوانان برای تسریع پیشرفت»
آیین رونمایی از کارت هواداری باشگاه پرسپولیس
توافق ال‌جی و برند لوکس ایتالیایی MOLTENI&C S.P.A برای توسعه پروژه‌های مشترک آینده
بیژن عباسی‌آرند:پوشش جمعیتی ۸۹ درصدی ایرانسل در کل کشور
تقدیر مدیر عامل بورس کالا از پشتیبانی اهالی بازار سرمایه
کسب ۷ تندیس استاندارد ملی واستانی ۹۹ توسط پگاه
بانک ایران زمین، برای فعالیت در سازمانی پیشرو دعوت به همکاری می کند
تأیید اصلاح بودجه امسال و اهداف 1400 در مجمع عمومی سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌ای
آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان با نبرد پاریس - منچستر
۷۰ صادرکننده بدحساب "کارتن‌خواب" هستند!/ نرخ ارز کنترل می‌شود
چهار شرکت جدید بیمه در راه است
الزام رعایت ظرفیت ۶۰ درصدی هواپیماها از اول آبان/ قیمتهای جدید اعلام میشود
احراز هویت سجام از طریق بانک مسکن به زودی/ انتشار ۵۴۰۰۰ میلیارد ریال گواهی سپرده
بانک شهر از هیچ امکانی برای کمک به واحدهای تولیدی دریغ نمی‌کند
بانک شهر همراه قدرتمند شهرداری مشهد در اجرای پروژه های شهری
«بام» پنج میلیونی شد
معین کارت بانک پارسیان با هدف کمک به زندانیان غیرعمد رونمایی شد
ارتقاء سطح پیچیدگی اقتصاد، موضوعی مهم در سیاست‌گذاری های اقتصادی
کشف مکانیسم جدید برای دفاع سلولی در برابر عفونت های ویروسی
یک سوم نوزادان مبتلا به کرونا این بیماری را از مادر می گیرند
تأثیر داروی شیمی درمانی بر رشد بیش از حد بافت طبیعی بدن
افزایش شمار بیکاران؛ تهدیدی برای اقتصاد کشور
بیکاری گسترده کارگران در وضعیت کرونایی
صدای‌ آینده
در چین پول بلوکه شده نداریم
آمریکابه‌دنبال ناامنی است/مقاومت؛راه مصون ماندن از دام‌های خطرناک
قالیباف: می‌توانیم با تصمیمات درست از گردنه فعلی عبور کنیم
امامی سینما را کثیف کرده است/هنرمندان را احضار نکردیم
مشکلات معیشتی راه حل سیاسی ندارد
تندروها را فقط با بی‌اعتنایی جدی می‌توان ادب‌ کرد
درخواست تمدید محدودیت‌ها براساس آمارها
موافقت وزیر کشور با «درج نام مادر به روی کارت ملی»
کد خبر: 252299 | تاریخ : ۱۳۹۹/۷/۶ - 10:34
دستور بررسی صریح، جامع، دقیق و عادلانه مشکل شرکت تابان مهر

دستور بررسی صریح، جامع، دقیق و عادلانه مشکل شرکت تابان مهر

مدیرعامل بانک سپه دستور بررسی صریح، جامع، دقیق و عادلانه مشکل شرکت تابان مهر را صادر کرد.

نوآوران آنلاین- به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه در پی انتشار گزارشی از مدیرعامل شرکت تابان مهر بوسیله خبرگزاری ۹۰ اقتصادی، چقازردی مدیرعامل بانک سپه  در نامه ای خطاب به عضو هیات مدیره و معاون نظارتی خود برای رسیدگی مشکل شرکت یاد شده آورده است:
۱. بررسی فرمایید آیا مدیر محترم شرکت مذکور طی سنوات اخیر درخواستی برای بیان مشکلات شرکت و مساعدت بانک برای رفع مشکلات به‌عنوان اینجانب یا اعضای محترم هیأت مدیره یا مدیران واحدهای ذیربط ارسال نموده است؟
۲. چنانچه درخواستی ارایه داده است،‌ اقدامات واحدهای ذیربط بانک برای اجرای دستور چه بوده است؟
۳. چنانچه شرکت مذکور طی سنوات اخیر هیچ درخواستی برای بیان مشکلات و درخواست مساعدت به‌اینجانب و اعضای محترم هیأت مدیره ذیربط ارایه نداده است، نیز اعلام فرمایید.
۴. تشریح کامل و دقیق پرونده اعتباری شرکت مذکور برای سردبیر محترم خبرگزاری ۹۰ اقتصادی و هرآنچه که واقعیت و انصاف است. چنانچه در موضوعی یا موردی حق با مشتری است باید حق را به‌مشتری داد و اشتباه واحد ذیربط بانک را پذیرفت و رسیدگی کرد. رعایت حق و عدل و انصاف فوق همه‌چیز است.
اگر واقعاً حق با مشتری است و بانک سپه و واحدهای ذیربط، قانونی و صحیح عمل نکرده‌اند و یا حتی با مشتری مساعدت لازم را ننموده‌اند اینجانب شخصاً از این مشتری عذرخواهی می‌نمایم هرچند که این موضوع مربوط به‌دهه ۸۰ است (بین سالهای ۸۷-۹۰) 
۵. جریان صحیح و واقعی پرونده مشتری مذکور از بدو درخواست شامل اقدامات بانک،‌ پرداخت‌ها،‌ مساعدت‌ها،‌ حدود اختیارات بانک در موضوع تسهیلات ذخیره ارزی،‌ اقدامات محدود کننده احتمالی بانک برای شرکت مذکور و... و همه واقعیت‌های موضوع را شخصاً رسیدگی و مدیریت فرمایید.
چنانچه در رسیدگی‌ها مشخص شد که بانک همه‌گونه مساعدت قانونی لازم را به‌عمل آورده و اظهارات مشتری (همه یا بخش اعظم آن) با واقعیت‌های پرونده منافات دارد،‌ موضوع را به‌سردبیر محترم خبرگزاری مذکور برای اصلاح خبر طبق ضوابط و مقررات مربوط اعلام نمایید.
۶. چنانچه خبرگزاری محترم از درج اصلاحیه خودداری نمود در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی، اقدامات لازم را برای حفظ وجهه بانک سپه با تدبیر و درایت انجام دهید.
۷. اداره کل روابط عمومی این دستور اینجانب را در یوم جاری به‌نحو مقتضی اطلاع‌رسانی نماید.
۸. با توجه به‌سیاست‌های کلی ابلاغی به‌نظام بانکی از سوی مقامات محترم عالی کشور و مشی بانک سپه در همراهی و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و جلوگیری از هرگونه وقفه در امور تولید و اشتغال که نمود آن طی سالیان اخیر در سیاست‌های کلان بانک و حمایت از کلیه واحدهای تولیدی کوچک، متوسط و بزرگ مشهود است، پس از اتمام رسیدگی‌ها چنانچه لازم است بانک اقدامات تکمیلی مساعدتی برای جلوگیری از تعطیلی واحد تولیدی مذکور و مساعدت برای راه‌اندازی مجدد انجام دهد در کمیته عالی وصول مطالبات و اعتباری اتخاذ تصمیم نموده و نتیجه را به‌اینجانب نیز اعلام فرمایند.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.