بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/05
شماره 2455 - تاریخ 1403/02/05
آخرین اخبار
تلاش برای ارتقاء همکاری های حداکثری شرکای اجتماعی حوزه سلامت
طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۶ تهران با قوت ادامه دارد
تلاش برای بهبود وضعیت ترافیک در پهنه مرکزی تهران
رونمایی از تمثال جدید سردار شهید احمد کاظمی در منطقه ۱۹
زیرگذر بزرگراه خلیج فارس به روستای پلایین با اقدامات ترافیکی ایمن سازی شد
ورودی بناهای تجاری غیر مجاز در منطقه 19 با استقرار نیوجرسی مسدود شد
دریاچه بوستان شقایق منطقه 19مجهز به محل تفریحی و فراغتی می شود
به صدا در آمدن زنگ هفته سلامت در مدارس منطقه ۱۶
شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزاد راه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
مرمت و تعویض ۴۵ گاردریل‌ در بزرگراه امام رضا (ع)
کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند
احیا آسفالت مدرسه شهید ناظم در ناحیه۶
هم اندیشی و اجرایی نمودن تصمیمات لازم به منظور بهبود وضعیت جمع آوری زباله در ناحیه۷
اجرای ۸۰ هزار متر خط کشی محوری در سال ۱۴۰۳ در منطقه ۲۱
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
نشست تخصصی مباحث ترافیکی در شمال شرق شهر
تور گردشگری افراد دارای معلولیت
پاکسازی چهره منطقه ۴ از حضور زباله گردها
جمع‌آوری ۵۰۰ کیلو زباله از محوطه ایستگاه‌ها
پروژه بوستان محله جوادیه از مرز پیشرفت ۹۰٪ عبور کرد
تحقق دو برابری اخذ سند برای املاک فاقد سند در بافت فرسوده نسبت به برنامه چهارم توسعه
توجه ویژه مدیریت شهری به حمل و نقل عمومی
پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک درمنطقه٢ تهران
محلات طرشت و شریف صاحب خانه محیط زیست شدند
برپایی ایستگاه های حال خوب سلامت در معابر منطقه2
آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی
برگزاری آیین تجلیل از متولیان ورزش زورخانه ای و پهلوانی در منطقه ۱۲
پایانه‌های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای برنامه های دوستدار محیط زیست در منطقه22
سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
موشک «فالکون ۹» یک رکورد جدید را ثبت کرد
حق پخش تلویزیونی سرخابی‌ها را به سرانجام می‌رسانیم/ دریافت ۱۱۰ همت مالیات از ابربدهکاران
توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارد/خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
اجرای عملیات طعمه‌گذاری و لانه‌کوبی درنواحی شش‌گانه منطقه٦ تهران
ارتقاء سطح دانش و اشاعه فرهنگ گیاه‌ پروری بین اقشار مختلف
تجهیز و آغاز فعالیت دبیرخانه کانون های اجتماع محور در منطقه ۲۱
برگزاری ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱
حال خوش شهروندان منطقه ۴ در هفته سلامت
طرح ارزشمند "کوک چهارم"
ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی در محلات منطقه 13
معرفی پروژه مرمت و بهسازی ساختمان شهرداری منطقه۱۳ در دومین نشست احیا گران بافت تاریخی تهران
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
پاکسازی مستمر زمین های بایر و قطعات خالی سطح ناحیه۳
آماده باش عوامل خدمات شهری در منطقه ۵
در روز جهانی زمین پاک رود دره کن از زباله‌ها پاکسازی شد
افزایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در منطقه ۲۲
کاشت یک صد درختچه در بوستان های منطقه 17
هفته سلامت در منطقه ۱۷
کد خبر: 251000 | تاریخ : ۱۳۹۹/۵/۱۵ - 13:02
ایرانسل برندۀ جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران شد

ایرانسل برندۀ جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران شد

ایرانسل «جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران»، تندیس زرین رهبری دیجیتال، تندیس زرین زبدگی دیجیتال و تندیس برنزی نوآوری دیجیتال را در چهارمین دورۀ ارزیابی ملی تحول دیجیتال به دست آورد.

نوآوران آنلاین-به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسم پایانی این ارزیابی که عصر سه‌شنبه، 14 مرداد ماه 1399 در دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران به دلیل لزوم موازین بهداشتی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار و به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن لنز پخش شد، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل موفق شد در زمینۀ «زبدگی دیجیتال»، «رهبری دیجیتال» و «نوآوری دیجیتال» برنده شود و جایزۀ اصلی این ارزیابی با عنوان «جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران» را نیز به دست آورد. در این مراسم، مهندس باقر صمدی معاون دیجیتال و مهندس رضا حاجیغلامعلی مدیرکل خدمات انفورماتیک ایرانسل این جوایز را دریافت کردند.

در این دوره از ارزیابی ملی تحول دیجیتال، «تندیس زرین زبدگی دیجیتال» بر اساس ارزیابی انجام شده از فرایندهای سازمانی در بخش‌های مختلف، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل تعلق گرفت. «تندیس زرین رهبری دیجیتال» نیز به آقای «حسن جابر» معاون عملیاتی ایرانسل تعلق گرفت که معاون دیجیتال ایرانسل به نمایندگی از وی، این جایزه را دریافت کرد. همچنین ایرانسل موفق شد که «تندیس برنزی نوآوری دیجیتال» را برای اپلیکیشن «ایرانسل من» دریافت کند.

معاون دیجیتال ایرانسل در این مراسم طی سخنانی، با بیان اینکه «ایرانسل از چهار سال پیش و با تشکیل کمیته تحول دیجیتال، حرکت خود را در مسیر تبدیل شدن به اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران آغاز کرده و تا به امروز دستاوردهای مهمی در این زمینه داشته است»، به اپلیکیشن «ایرانسل من» با بیش از 22 میلیون کاربر فعال، به عنوان یکی از برندگان این ارزیابی اشاره و تأکید کرد این اپلیکیشن «در میان پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی قرار دارد و بنا بر آمار، بخش عمده فرایندهایی که سابق بر این به صورت حضوری در مراکز خدمات مشتریان و یا به صورت تماس تلفنی با مراکز تماس انجام می‌شده، الان روی این اپلیکیشن و با سرعت و رضایت بالاتر مشتری در حال انجام است.»

مهندس باقر صمدی افزود: با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و تقویت روز به روز این الگوریتم‌ها، تجربه کاربری مخاطبان ایرانسل‌من بر اساس علایق و رفتار کاربری آنها شخصی‌سازی می‌شود.

وی همچنین با اشاره به ارائۀ خدمات نسل پنجم تلفن همراه (5G) توسط ایرانسل برای اولین بار در ایران، تصریح کرد: انسان روز به روز به سمت زندگی دیجیتال حرکت می کند و سرعت اتفاقات آن قدر زیاد است که امکان استفاده از روش‌های قبلی و سنتی وجود ندارد و ارائۀ خدمات 5G و استفاده از هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین در پشتیبانی از مشتریان و یا ارائۀ انواع اپلیکیشن‌ها و خدماتی که مشتری امروزی به دنبال آن است، در همین راستا انجام شده است.

وی همچنین دربارۀ چشم‌انداز و برنامه‌های آتی ایرانسل اظهار داشت: «ایرانسل زمانی به عنوان اپراتور دیتا مطرح بود ولی امروز مفتخر به این است که اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران باشد و تلاش داریم تا انواع خدمات دیجیتال را مستقیماً و یا از طریق شرکای تجاری به مردم ارائه کنیم و در این راستا، در زمینه‌هایی مانند آموزش، سلامت، سرمایه گذاری در حوزه فعالیت استارتاپ‌ها و ارائۀ انواع APIها گام برداشته‌ایم.»

چهارمین دورۀ ارزیابی ملی تحول دیجیتال، با حضور شرکت‌ها و نهادهایی همچون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، شرکت ملی پست ایران، بانک انصار و... و با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و در نهایت معرفی سازمان‌های پیشرو در تحول دیجیتال برگزار شد. یکی از اهداف عمده این ارزیابی، ایجاد زمینه‌ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان‌ها، رهبران و متخصصان این سازمان‌ها اعلام شده است.

سه دوره نخست این ارزیابی، با حضور چشمگیر ۳۵ سازمان معتبر و صاحب‌نام ایران، در دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران برگزار شده بود.

/ پایان خبر /

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.