بانک آینده
بانک گردشگری
روزنامه نوآوران - 1399/05/22
شماره 1557 - تاریخ 1399/05/22
آخرین اخبار
چگونه مغز اطلاعات را به مدت طولانی حفظ می کند؟
تقدیر جمعی از دانشگاهیان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها از دیوان عدالت اداری
اکسیژنِ 100 درصد به ریه ها آسیب می رساند
نحوه کنترل پروتئین های سلولی در گسترش سرطان
آغاز طرح بخشودگی و تعدیل نرخ سود تسهیلات (جهش) مشتریان بدهکار ایران زمین از ۱۶ مرداد
سهولت در تشخیص سرطان به کمک هوش مصنوعی
اطلاعیه بانک ملی درباره انسداد حساب‌های مشتریان حقیقی فاقد کدشهاب
مشاغل خانگی و طرح‌های خوداشتغالی زیر چتر حمایت بانک ملی
گشایش تسهیلاتی برای خانه اولی ها
115 برنده دهمین دوره باشگاه مشتریان بانک آینده مشخص شدند
حضور مدیرعامل بانک آینده در نشست وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با مدیران عامل و معاونان اعتباری بانک‌ها
پرداخت تسهیلات نوسازی ناوگان برون‌شهری با بازپرداخت ۷۲ ماهه / تسهیلات در فاز نخست به ۲۴۵۰ کامیون پرداخت می‌شود
گزارش امیدبخش مدیرعامل بانک صادرات ایران در جلسه کمیسیون کشاورزی مجلس
نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای با تسهیلات بانک صادرات ایران
حضور سازمان فاوای شهرداری تهران در نهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2020)
"ام اس" قابل درمان است
خاطراتی که می‌توانند زندگی را تباه ‌کنند
درمان بختک یا "فلج خواب" با مدیتیشن
درمان زخم معده از طریق ترمیم بافت
جهش تولید و فروش شرکت صنایع تجهیزات نفت و خودکفائی در تحریم‌ها
کتاب ماجراهای زن پژوهشگر و حلزون وحشی چاپ شد
دو جلد از سه‌گانه پرطرفدار فرهاد حسن‌زاده بازنشر شد
تولید بازی رومیزی «ایاز و یاران» در کانون پرورش فکری
راه‌اندازی «حسینیه تلویزیونی ایران»
اردلان شجاع کاوه بعد از ۱۰ سال با «شرم» به تلویزیون می آید
«فقط چهل روزه بودم» در تالار سایه به صحنه می‌رود
"پانته آبهرام" در نمایی از بیداری
هیچ مجوزی برای برگزاری نمایشگاه کتاب صادر نشده است
«اودیسه» در بازار کتاب
«مقتل نوجوان» منتشر شد
هوش مصنوعی به کمک تشخیص سریع اوتیسم آمد
مقابله با جریان تحریف نیازمند تغییر در آرایش رسانه‌های داخلی است
کسری بودجه ناشی از فرارهای مالیاتی کمر اقتصاد را می شکند
مبارزه با فرار مالیاتی محدود به شعار نشود
تکذیب ادعای لغو «تحریم‌های به اصطلاح غیرهدفمند»
پرونده‌ای جدید برای طبری/ ۲۰ سال حبس برای دو "جاسوس"
در برجام بازی مجموع صفر را به سود برای همه تبدیل کردیم
مردم از تلاش دولت برای ایجاد ثبات در اقتصاد اطمینان خاطر داشته باشند
آمریکا به ایران‌هراسی برای جلب حمایت از قطعنامه‌اش متوسل شده است
التماس به بیگانه را‌هکار حل مسائل نیست
تهران؛ همچنان در وضعیت هشدار و قرمز
آیا شستشوی لباس با ماشین لباسشویی، ویروس کرونا را از بین می‌برد؟
نقش سلول های ایمنی بدن در رشد تومور
تمدید مهلت پرداخت حق بیمه، بیمه شدگان خاص
پذیرش بدون کنکور دانشجو در مقطع کارشناسی و کاردانی در مرکز آموزش علمی کاربردی کاراد
افزایش عجیب کودکان مبتلا به کرونا
چرا قرض‌الحسنه؟ چرا بانک مهر ایران؟
شهره سلطانی به «خانه امن» پیوست
طنز شبکه سه کلید خورد
ساخت سریالی درباره کرونا در ۱۱ روز
کد خبر: 250190 | تاریخ : ۱۳۹۹/۴/۱۵ - 13:16
اولويت بانک جذب منابع و کاهش مطالبات معوق است
مديرعامل بانک انصار در همايش سراسري مديران ارشد :

اولويت بانک جذب منابع و کاهش مطالبات معوق است

مهدي رضايي مديرعامل بانک انصار در همايش سراسري مديران ارشد در خراسان رضوي، رويکردهاي مديريتي بانک و اولويت‌هاي آن را در دوره جديد تشريح کرد و گفت: سرمايه‌هاي انساني و رضايت شغلي آنان محور فعاليت‌هاي بانک در دوره جديد است که با اعمال تغييرات و افزايش پرداختي‌ها از تمام اختيارات مديرعامل براي حل مشکلات معيشتي کارکنان و افزايش انگيزه آنان استفاده‌شده است.

نوآوران آنلاین- به گزارش اداره کل روابط عمومي و تبليغات، مهدي رضايي شناسايي مشکلات استان‌ها را از طريق بازديدهاي استاني امکان‌پذیر دانست و  از راه‌اندازي واحد کنترل پروژه با همکاري معاونت فناوري اطلاعات و ارتباطات جهت دريافت، تحليل و ارايه راهکار به دفتر مديرعامل خبر داد.

مديرعامل بابيان اينکه، مرور زمان باعث سخت‌تر شدن وصول مطالبات معوق مي‌شود، از مديران شعب استان‌ها خواست پيگيري و وصول مطالبات معوق را در دستور کارخود قرار دهند.

وي بابیان اینکه ورود جدي به مبحث مطالبات معوق ضروري است، گفت: رتبه بانک‌ها با میزان مطالبات آنها مشخص می‌شود.

رضايي همچنین با تأکید بر بازاريابي  هوشمند ادامه داد: ارتباط مناسب و حرفه‌اي با مشتري در زمره وظايف ذاتي بانک است.

وي  تصريح کرد: ظرفيت‌هاي بي‌شماري براي تحقق اقتصاد مقاومتي و جهش توليد وجود دارد که بايد با سازمان‌دهي و پيگيري مستمرِ استان‌ها از آنها بهره‌برداري شود.

رضايي در خصوص بهبود  عملکرد کارکنان تصریح کرد: مديران شعب استان‌ها باید بازدیدهای دوره‌اي را به‌منظور افزايش کارايي کارکنان به‌صورت مستمر در دستور کار خود قرار دهند.

مهدی رضایی با اشاره به محوري بودن سياست تکريم ارباب‌رجوع و سرآمدي بانک انصار دراین‌باره گفت: در شعب بانک انصار بايد شاهد بهترين برخوردها و کسب رضايت کامل مشتريان در چارچوب قوانين و مقررات باشيم.

مهدي رضايي رعایت اخلاق اسلامي از سوی کارکنان و مدیران را ضروری دانست و اضافه کرد: افتخار بانک انصار توجه به  مشتریان با استناد به سياست تکريم‌ارباب‌رجوع است.  

وي در پایان به راه‌اندازي سامانه ارتباط مستقيم با مديرعامل اشاره کرد و گفت: بايد در تکريم مشتريان، سرآمد شبکه بانکي باشيم.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.