بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/01/29
شماره 2450 - تاریخ 1403/01/29
آخرین اخبار
اجرای طرح نفس های تازه شهر در ناحیه۵
جمع آوری روزانه 5 هزار کیلو پسماند غیرمجاز در شمال شرق شهر
جمع آوری 78 تن پسماند خشک از عوامل تفکیک و حمل غیر مجاز پسماند در منطقه2
طرح ویژه جلوگیری از فعالیت زباله گردها در منطقه ۳
اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
کوچه پشت شهرداری ساماندهی می شود
استمرار طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۶
اجرای طرح تحول ۲۰گانه خدمت در منطقه، رضایتمندی شهروندان را همراه دارد
ملاقات مردمی حبیب کاشانی با بیش از 70 نفر از شهروندان منطقه 17
آغاز هرس و به‌زراعی بهاری درختان در بزرگترین پهنه سبز تهران
بهره برداری از رینگ جنوبی مروارید شهر
نصب بیش از ۶ هزار متر مربع کفپوش گرانولی و تزریقی در بوستان های منطقه ۲۱
برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل غیرقانونی زباله گردی
نیم نگاهی به عملیات عمرانی ناحیه۷ از ابتدای سال ۱۴۰۳
با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت :
شناسایی و ساماندهی 559 معتاد متجاهر و جمع آوری 195 تن پسماند در منطقه 19
آغاز نصب تله های فرمونی در بوستان جنگلی سرخه حصار
سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب نهاد‌های دولتی زیر‌ذره‌بین
افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه قدس سمنان
اجرای بیش از ۷ هزار و ۹۸۰ متر مربع بهسازی آسفالت در منطقه۱۳
بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
47کیلومتر راه‌سازی در منطقه 22در سال جدید
آغاز تجهیز کارگاهی احداث سرای محله آبشار تهران
کاشت بیش از ۲۸ هزار و ۲۵۴ اصله درخت و درختچه و انواع درختان در میادین، بلوارها و بوستان های منطقه ۲۱
بازارچه دستفروشان تهرانسر، توسعه می یابد
اجرای150 برنامه نمایشی آموزشی با بهره مندي بيش از 5 هزار كودك در منطقه 19
آغاز عملیات لایروبی و کف شکنی چاه های آب خام فضای سبز منطقه 19
چهره بخش مرکزی شهر از معضلات اجتماعی زدوده می شود
اجرای عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح ناحیه۳
تداوم پاکسازی و رنگ آمیزی دیوار نوشته های غیرمجاز در منطقه ۴
۱۶۰ تقاطع اصلی و فرعی منطقه ۴ بهسازی و مناسب سازی می شود
سرعت‌بخشی به پروژه‌ها با رعایت شاخص‌های کیفی انجام می‌شود
پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند
سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند
برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدير عامل
برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدير عامل
پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402
پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
اعطای ۲۴ هزار و 941 فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و 497 میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
اعطای ۲۴ هزار و 941 فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و 497 میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی
مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی
تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
ارایه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
ارایه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
بازدید شهردار منطقه ۱۲ از روند پیشرفت ۵ پروژه عمرانی شاخص منطقه
اجرای ۱۲۵۰ تن روکش مکانیزه آسفالت در معابر منطقه
بدنه بزرگراه های منطقه2 با گل های بهاری فرش شد
اتمام خط کشی محوری جنوب به شمال خیابان ولیعصر (عج)
نصب یکهزار و ۲۳۲ شعله پرژکتور در بوستان های منطقه ۲۱
تداوم اجرای طرح نگهداشت شهر در منطقه ۵
کد خبر: 249270 | تاریخ : ۱۳۹۹/۳/۱۷ - 10:20
تمرکز بر انسانی‌کردن فناوری‌ها در دوره بحران کرونا
در گفت و گوی مدیرعامل فاوای شهرداری تهران و عضو کمیسیون فناوری شورای شهر بارسلون مطرح شد:

تمرکز بر انسانی‌کردن فناوری‌ها در دوره بحران کرونا

تجربیات دو شهر تهران و بارسلون در مواجهه با بحران کرونا طی نشست مجازی مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران و عضو کمیسیون نوآوری‌های فناورانه و مدیریت الکترونیکی شورای شهر بارسلون مورد بررسی قرار گرفت.

نوآوران آنلاین-به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در این نشست که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، دکتر محمد فرجود، مدیرعامل سازمان با مایکل دونالدسن، عضو کمیسیون نوآوری‌های فناورانه و مدیریت الکترونیکی شورای شهر بارسلون به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
فرجود در این جلسه پس از معرفی مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند و مجموعه‌ای از فعالیت‌های انجام شده در جهت هوشمندسازی تهران گفت: مدیریت شهری پایتخت از ابتدا در تلاش برای تبدیل خدمات حضوری به خدمات دیجیتال بوده است. استفاده از سرویس و اپلیکیشن «تهران من» که حالا به حدود ۳ میلیون کاربر سرویس‌دهی می‌کند، یکی از اصلی‌ترین اقدامات و گام‌ها در این جهت بوده است. 
او سپس بر بهره‌گیری از تحلیل داده‌ برای تصمیم‌گیری بهتر در مقابله با انواع بحران‌ها تاکید کرد و با اشاره به شتاب‌گیری خدمات‌رسانی غیرحضوری پس از شیوع کرونا افزود: ترغیب شهروندان به خرید اینترنتی با معرفی فروشگاه‌های آنلاین در «تهران من» و توسعه خدمات غیرحضوری مانند خدمات شهرسازی و نیز فوریت‌های شهری، از دیگر اقدامات شهرداری تهران در این حوزه بوده است. 
مدیرعامل سازمان با تاکید بر اهمیت حمایت از زیست‌بوم نوآوری شهری و کسب و کارهای نوپا، به اقدام ویژه شهرداری تهران مبنی بر تسهیل استقرار کسب و کارهای دانش بنیان در دوران کرونا اشاره کرد. 
در ادامه این نشست مجازی، دونالدسن با اشاره به نقش فناوری‌های دیجیتال در مواجهه با شیوع کرونا و نیز مقابله با مشکلات اقتصادی و اجتماعی در دوران پساکرونا از جمله بیکاری گسترده، تاکید کرد آموزه‌های بحران کرونا و موفقیت و شکست‌های مدیریت شهری در این دوره، باعث شده است دوران جدیدی از مدیریت شهری مبتنی بر تحول دیجیتال آغاز گردد. وی افزود، این بحران باعث شده فناوری بیشتر در خدمت مردم قرار گیرد و سازمان‌ها و مدیران شهری و دولتی بر انسانی‌کردن فناوری بیشتر تمرکز کنند. 
این مقام مسئول شهر بارسلون در بیان تجربیات این شهر افزود: ما در گام اول سعی کردیم از فناوری‌های دیجیتال در جهت کمک به اقشار مختلف در مواجهه با کرونا استفاده کنیم. برای مثال شهرداری سعی کرد به دانش آموزان در دسترسی به خدمات آموزشی کمک کند، همچنین در همکاری با شرکت‌های نوآور و استارت آپها، اقدام به تولید اقلام بهداشتی و حفاظت فردی برای شهروندان کرد. همچنین از دیگر کاربردهای فناوری در این دوره، استفاده از هوش مصنوعی برای کنترل میزان تراکم جمعیت و اطمینان از رعایت فاصله اجتماعی در مراکز عمومی بوده است، اما مساله اصلی در این اقدامات، حفظ حریم شخصی افراد است. 
او در پایان اقداماتی که در جهت برنامه تهران هوشمند به ویژه برنامه «تهران من» انجام شده را تحسین‌برانگیز توصیف کرد و ابراز علاقه کرد در این خصوص اطلاعات بیشتری در اختیار ایشان قرار گیرد.

 

1cc79074-d43d-456d-af29-8491a6d7db55 7a54a011-ba95-412d-b9d4-5e9acbb4f6e5 21f71160-bf7f-471d-9535-f5e8896b41f1 58e66ffd-529f-4b24-b241-5a145afb26ce
70eba68a-bc4e-43b0-a533-0c235655a676 d910950f-0436-40a8-bf51-f471e005ef95 fd52700d-fb02-424b-9228-3bf2ed346e0f  

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.