بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/01/29
شماره 2450 - تاریخ 1403/01/29
آخرین اخبار
اجرای طرح نفس های تازه شهر در ناحیه۵
جمع آوری روزانه 5 هزار کیلو پسماند غیرمجاز در شمال شرق شهر
جمع آوری 78 تن پسماند خشک از عوامل تفکیک و حمل غیر مجاز پسماند در منطقه2
طرح ویژه جلوگیری از فعالیت زباله گردها در منطقه ۳
اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
کوچه پشت شهرداری ساماندهی می شود
استمرار طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۶
اجرای طرح تحول ۲۰گانه خدمت در منطقه، رضایتمندی شهروندان را همراه دارد
ملاقات مردمی حبیب کاشانی با بیش از 70 نفر از شهروندان منطقه 17
آغاز هرس و به‌زراعی بهاری درختان در بزرگترین پهنه سبز تهران
بهره برداری از رینگ جنوبی مروارید شهر
نصب بیش از ۶ هزار متر مربع کفپوش گرانولی و تزریقی در بوستان های منطقه ۲۱
برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل غیرقانونی زباله گردی
نیم نگاهی به عملیات عمرانی ناحیه۷ از ابتدای سال ۱۴۰۳
با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت :
شناسایی و ساماندهی 559 معتاد متجاهر و جمع آوری 195 تن پسماند در منطقه 19
آغاز نصب تله های فرمونی در بوستان جنگلی سرخه حصار
سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب نهاد‌های دولتی زیر‌ذره‌بین
افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه قدس سمنان
اجرای بیش از ۷ هزار و ۹۸۰ متر مربع بهسازی آسفالت در منطقه۱۳
بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
47کیلومتر راه‌سازی در منطقه 22در سال جدید
آغاز تجهیز کارگاهی احداث سرای محله آبشار تهران
کاشت بیش از ۲۸ هزار و ۲۵۴ اصله درخت و درختچه و انواع درختان در میادین، بلوارها و بوستان های منطقه ۲۱
بازارچه دستفروشان تهرانسر، توسعه می یابد
اجرای150 برنامه نمایشی آموزشی با بهره مندي بيش از 5 هزار كودك در منطقه 19
آغاز عملیات لایروبی و کف شکنی چاه های آب خام فضای سبز منطقه 19
چهره بخش مرکزی شهر از معضلات اجتماعی زدوده می شود
اجرای عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح ناحیه۳
تداوم پاکسازی و رنگ آمیزی دیوار نوشته های غیرمجاز در منطقه ۴
۱۶۰ تقاطع اصلی و فرعی منطقه ۴ بهسازی و مناسب سازی می شود
سرعت‌بخشی به پروژه‌ها با رعایت شاخص‌های کیفی انجام می‌شود
پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند
سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند
برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدير عامل
برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدير عامل
پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402
پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
اعطای ۲۴ هزار و 941 فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و 497 میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
اعطای ۲۴ هزار و 941 فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و 497 میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی
مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی
تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
ارایه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
ارایه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
بازدید شهردار منطقه ۱۲ از روند پیشرفت ۵ پروژه عمرانی شاخص منطقه
اجرای ۱۲۵۰ تن روکش مکانیزه آسفالت در معابر منطقه
بدنه بزرگراه های منطقه2 با گل های بهاری فرش شد
اتمام خط کشی محوری جنوب به شمال خیابان ولیعصر (عج)
نصب یکهزار و ۲۳۲ شعله پرژکتور در بوستان های منطقه ۲۱
تداوم اجرای طرح نگهداشت شهر در منطقه ۵
کد خبر: 249116 | تاریخ : ۱۳۹۹/۳/۱۱ - 11:09
افزایش ۱۵۰ درصدی مسافران اتوبوس‌های بین‌شهری
رئیس سازمان راهداری خبر داد

افزایش ۱۵۰ درصدی مسافران اتوبوس‌های بین‌شهری

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: ضریب اشغال صندلی‌ اتوبوس‌های بین شهری حدود ۱۵۰ درصد بیشتر از هفته‌ها و ماه‌های گذشته شده اما این میزان همچنان از میانگین همیشگی در ایام معمولی سال کمتر است.

نوآوران آنلاین-عبدالهاشم حسن‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هم اکنون شاهد رونق اقتصاد بخش حمل و نقل جاده‌ای به ویژه در حوزه مسافری هستیم و این نشان می‌دهد که مردم اعتماد دارند و می دانند در این بخش همه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت می‌شود.

وی افزود: این پروتکل‌ها به صورت اتوماتیک و خود و به خود رعایت می‌شود، چراکه مردم نسبت به این مسائل حساس هستند و از سوی دیگر رانندگان و شرکت‌های حمل و نقلی خودشان می‌دانند که سلامت مردم به عنوان ستون‌های اصلی که اقتصاد این بخش را تضمین می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: طی ماه‌های گذشته ضریب اشغال صندلی‌های اتوبوس حدود چهار تا پنج نفر بود که در حال حاضر به حدود ۱۳ نفر رسیده است. مسلما تا رسیدن به نرم و میانگین همیشگی فاصله چندانی نداریم، چرا که در ایام معمولی سال ضریب اشغال صندلی‌های اتوبوس‌های بین شهری معمولا به طور متوسط حدود ۱۸ تا ۲۰ نفر است.

حسن‌نیا همچنین درباره اینکه آیا تا کنون مشکلی در حوزه حمل‌ونقل مسافری بین شهری در زمینه شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است یا خیر؟ گفت: به دلیل رعایت کردن همه ضوابط ابلاغ شده تاکنون مشکلی در زمینه بروز ویروس کرونا در حوزه حمل و نقل مسافری بین‌شهری مشاهده نشده است و این نشان می دهد سلامت عمومی و تضمین آن در این بخش برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همه ذی نفعان از اهمیت بسزایی برخوردار بوده است.

وی تاکید کرد: اگر در هر صورتی مسافران شاهد این مسئله بودند که به صورت موردی یک راننده یا شرکت حمل‌و نقلی بین‌شهری نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجهی کرد، می‌توانند در ابتدای سفر این مشکل را با نمایندگان دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان راهداری که در پایانه‌های مسافری به صورت دائم مستقر هستند در میان بگذارند که البته بهترین شیوه زمان پیگیری قبل از انجام سفر است. اما اگر تخلفی در طول سفر شکل گرفت مردم می‌توانند از طریق سامانه، تلفن گویا یا سایت ۱۴۱ سازمان راهداری این نکات را به گوش ما برسانند تا نسبت به اصلاح این موارد و برخورد با شرکت‌های متخلف اقدام کنیم.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.