بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/05
شماره 2455 - تاریخ 1403/02/05
آخرین اخبار
تلاش برای ارتقاء همکاری های حداکثری شرکای اجتماعی حوزه سلامت
طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۶ تهران با قوت ادامه دارد
تلاش برای بهبود وضعیت ترافیک در پهنه مرکزی تهران
رونمایی از تمثال جدید سردار شهید احمد کاظمی در منطقه ۱۹
زیرگذر بزرگراه خلیج فارس به روستای پلایین با اقدامات ترافیکی ایمن سازی شد
ورودی بناهای تجاری غیر مجاز در منطقه 19 با استقرار نیوجرسی مسدود شد
دریاچه بوستان شقایق منطقه 19مجهز به محل تفریحی و فراغتی می شود
به صدا در آمدن زنگ هفته سلامت در مدارس منطقه ۱۶
شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزاد راه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
مرمت و تعویض ۴۵ گاردریل‌ در بزرگراه امام رضا (ع)
کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند
احیا آسفالت مدرسه شهید ناظم در ناحیه۶
هم اندیشی و اجرایی نمودن تصمیمات لازم به منظور بهبود وضعیت جمع آوری زباله در ناحیه۷
اجرای ۸۰ هزار متر خط کشی محوری در سال ۱۴۰۳ در منطقه ۲۱
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
نشست تخصصی مباحث ترافیکی در شمال شرق شهر
تور گردشگری افراد دارای معلولیت
پاکسازی چهره منطقه ۴ از حضور زباله گردها
جمع‌آوری ۵۰۰ کیلو زباله از محوطه ایستگاه‌ها
پروژه بوستان محله جوادیه از مرز پیشرفت ۹۰٪ عبور کرد
تحقق دو برابری اخذ سند برای املاک فاقد سند در بافت فرسوده نسبت به برنامه چهارم توسعه
توجه ویژه مدیریت شهری به حمل و نقل عمومی
پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک درمنطقه٢ تهران
محلات طرشت و شریف صاحب خانه محیط زیست شدند
برپایی ایستگاه های حال خوب سلامت در معابر منطقه2
آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی
برگزاری آیین تجلیل از متولیان ورزش زورخانه ای و پهلوانی در منطقه ۱۲
پایانه‌های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای برنامه های دوستدار محیط زیست در منطقه22
سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
موشک «فالکون ۹» یک رکورد جدید را ثبت کرد
حق پخش تلویزیونی سرخابی‌ها را به سرانجام می‌رسانیم/ دریافت ۱۱۰ همت مالیات از ابربدهکاران
توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارد/خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
اجرای عملیات طعمه‌گذاری و لانه‌کوبی درنواحی شش‌گانه منطقه٦ تهران
ارتقاء سطح دانش و اشاعه فرهنگ گیاه‌ پروری بین اقشار مختلف
تجهیز و آغاز فعالیت دبیرخانه کانون های اجتماع محور در منطقه ۲۱
برگزاری ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱
حال خوش شهروندان منطقه ۴ در هفته سلامت
طرح ارزشمند "کوک چهارم"
ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی در محلات منطقه 13
معرفی پروژه مرمت و بهسازی ساختمان شهرداری منطقه۱۳ در دومین نشست احیا گران بافت تاریخی تهران
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
پاکسازی مستمر زمین های بایر و قطعات خالی سطح ناحیه۳
آماده باش عوامل خدمات شهری در منطقه ۵
در روز جهانی زمین پاک رود دره کن از زباله‌ها پاکسازی شد
افزایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در منطقه ۲۲
کاشت یک صد درختچه در بوستان های منطقه 17
هفته سلامت در منطقه ۱۷
کد خبر: 227499 | تاریخ : ۱۳۹۹/۱/۱۰ - 18:25
افزایش تراکنش های غیرحضوری در بانک صادرات ایران پس از شیوع کرونا
​مدیر امور فناوری اطلاعات خبر داد:

افزایش تراکنش های غیرحضوری در بانک صادرات ایران پس از شیوع کرونا

مدیرفناوری اطلاعات بانک صادرات ایران با اشاره به اهمیت خدماتی که از سوی شرکت‌های فین تکی و استارتاپی در حوزه بانکی و مالی در شرایط امروز شیوع بیماری کرونا ارائه می‌شود، گفت: خوب است که شبکه بانکی نیز از این خدمات استقبال کند تا بتوانیم در توسعه این خدمات سریعتر عمل کنیم.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران به نقل از فابانیوز، سید جعفر صدری تاکید کرد: بانک‌ها در زمینه مقابله با خطرات ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا تمهیدات مختلفی را در نظر گرفته‌اند که پیشگیری از ابتلای کارمندان و همکاران بانکی به این بیماری و همچنین تسهیل دریافت خدمات بانکی از سوی مراجعه کنندگان و مشتریان بانک‌ها از نخستین اقدامات انجام شده در این زمینه است.
 وی درباره اقداماتی که بانک صادرات همراه با سایر بانک‌های کشور در زمینه پیشگیری از ابتلای کارمندان و همکاران بانکی به این ویروس در نظر گرفته‌اند، گفت:‌ضدعفونی کردن شعب بانکی، لزوم استفاده از ماسک و دستکش از سوی کارمندان، به صورت مداوم در حال انجام است. همچنین طبق دستورالعملی که از سوی بانک مرکزی صادر شد، فعالیت شعب بانکی نیز به صورت شیفتی در حال پیگیری است و تنها حدود یک سوم از کارمندان بانکی بر سر کار خود حاضر هستند.
صدری افزود: در زمینه گسترش استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و نوین برای تسهیل دریافت خدمات از سوی مشتریان نیز بر اساس دستورالعمل‌هایی که در این زمینه صادر شده و همچنین تمهیداتی که هر بانک به صورت مجزا برای خود در پیش گرفته، نظام بانکداری ما توانسته است یک بخش از تراکنش‌ها و سرویس‌ها و خدمات خود را بیشتر به سمت بانکداری الکترونیک سوق دهد و انگیزه بیشتری به مشتریان خود بدهد که از خدمات غیرحضوری بیشتری استفاده کنند.
وی تاکید کرد: در این زمینه شاهد افزایش سقف تراکنش‌ها بودیم و تمهیدات قابل توجهی در این زمینه چه در حوزه برداشت وجه و چه در زمینه انتقال وجه انجام شده است و بسیار نیز مورد توجه قرار گرفته و نتیجه بخش بوده است و رشد تراکنش‌ها در این زمینه قابل توجه بود.
 صدری با این وجود یادآور شد: با این وجود در مجموع میزان تراکنش‌ها در اسفند و اوایل فروردین نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش قابل توجهی مواجه بوده است. اما تراکنش‌های غیرحضوری ما نشان دهنده آن است که یک بخش از تراکنش‌هایی که پیشتر در شعبه انجام می‌شد به سمت و سوی بیرون شعبه و درگاه‌های غیرحضوری سوق داده شده‌اند.
وی افزود: این اقدام باعث شد یک بخشی از مشتریان که سرویس‌های خود را از داخل شعبه و مواجه با تحویلدار دریافت می‌کردند، به سمت دستگاه خودپرداز هدایت شده‌اند که اقدام مناسبی در جهت کاهش شیوع این بیماری در بانک‌ها بود.
مدیرفناوری اطلاعات بانک صادرات ایران در ادامه به نقاط ضعف و قوت نظام بانکداری کشور در زمینه زیرساخت‌های حوزه فناوری‌های نوین اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم به موضوع شیوع این بیماری به عنوان یک فرصت برای گسترش اقدامات و حرکت به سمت بانکداری دیجیتال نام برد، می‌توان گفت که فضای خوبی ایجاد شده است که مردم از نظر فرهنگی پذیرش این موضوع را داشته باشند و بیشتر به سمت و سوی استفاده از خدمات غیرحضوری بانکداری حرکت کنند و روند توسعه بانکداری دیجیتال سریعتر شکل بگیرد.
 وی افزود: بحث اصلی در این زمینه، مساله فرایندها است. به نظر می رسد ما از نظر تکنولوژی در حوزه بانکی و شرکت های وابسته استارتاپی و فین تکی، اقدامات بسیار خوبی انجام شده است از این جهت که خدمات و سرویس‌هایی را بدون نیاز به حضور مشتری ارائه دهد. اما فرایندها، قوانین و مقررات حاکم بر آن و رگولاتوری باید به نحوی مورد توجه قرار گیرد که مشتری با طیب خاطر سرویس مورد نظر خود را دریافت کند و اگر مشکلی در این زمینه ایجاد شد به سرعت برطرف شود.
صدری گفت: یکی از فرصت‌هایی که در این زمینه ایجاد شده است موضوع کیف پول است و مهم و ضروری است که مردم را به سمت استفاده از آن و کمرنگ تر شدن استفاده از کارت سوق بدهیم.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.