بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/05
شماره 2455 - تاریخ 1403/02/05
آخرین اخبار
تلاش برای ارتقاء همکاری های حداکثری شرکای اجتماعی حوزه سلامت
طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۶ تهران با قوت ادامه دارد
تلاش برای بهبود وضعیت ترافیک در پهنه مرکزی تهران
رونمایی از تمثال جدید سردار شهید احمد کاظمی در منطقه ۱۹
زیرگذر بزرگراه خلیج فارس به روستای پلایین با اقدامات ترافیکی ایمن سازی شد
ورودی بناهای تجاری غیر مجاز در منطقه 19 با استقرار نیوجرسی مسدود شد
دریاچه بوستان شقایق منطقه 19مجهز به محل تفریحی و فراغتی می شود
به صدا در آمدن زنگ هفته سلامت در مدارس منطقه ۱۶
شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزاد راه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
مرمت و تعویض ۴۵ گاردریل‌ در بزرگراه امام رضا (ع)
کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند
احیا آسفالت مدرسه شهید ناظم در ناحیه۶
هم اندیشی و اجرایی نمودن تصمیمات لازم به منظور بهبود وضعیت جمع آوری زباله در ناحیه۷
اجرای ۸۰ هزار متر خط کشی محوری در سال ۱۴۰۳ در منطقه ۲۱
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
نشست تخصصی مباحث ترافیکی در شمال شرق شهر
تور گردشگری افراد دارای معلولیت
پاکسازی چهره منطقه ۴ از حضور زباله گردها
جمع‌آوری ۵۰۰ کیلو زباله از محوطه ایستگاه‌ها
پروژه بوستان محله جوادیه از مرز پیشرفت ۹۰٪ عبور کرد
تحقق دو برابری اخذ سند برای املاک فاقد سند در بافت فرسوده نسبت به برنامه چهارم توسعه
توجه ویژه مدیریت شهری به حمل و نقل عمومی
پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک درمنطقه٢ تهران
محلات طرشت و شریف صاحب خانه محیط زیست شدند
برپایی ایستگاه های حال خوب سلامت در معابر منطقه2
آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی
برگزاری آیین تجلیل از متولیان ورزش زورخانه ای و پهلوانی در منطقه ۱۲
پایانه‌های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای برنامه های دوستدار محیط زیست در منطقه22
سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
موشک «فالکون ۹» یک رکورد جدید را ثبت کرد
حق پخش تلویزیونی سرخابی‌ها را به سرانجام می‌رسانیم/ دریافت ۱۱۰ همت مالیات از ابربدهکاران
توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارد/خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
اجرای عملیات طعمه‌گذاری و لانه‌کوبی درنواحی شش‌گانه منطقه٦ تهران
ارتقاء سطح دانش و اشاعه فرهنگ گیاه‌ پروری بین اقشار مختلف
تجهیز و آغاز فعالیت دبیرخانه کانون های اجتماع محور در منطقه ۲۱
برگزاری ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱
حال خوش شهروندان منطقه ۴ در هفته سلامت
طرح ارزشمند "کوک چهارم"
ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی در محلات منطقه 13
معرفی پروژه مرمت و بهسازی ساختمان شهرداری منطقه۱۳ در دومین نشست احیا گران بافت تاریخی تهران
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
پاکسازی مستمر زمین های بایر و قطعات خالی سطح ناحیه۳
آماده باش عوامل خدمات شهری در منطقه ۵
در روز جهانی زمین پاک رود دره کن از زباله‌ها پاکسازی شد
افزایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در منطقه ۲۲
کاشت یک صد درختچه در بوستان های منطقه 17
هفته سلامت در منطقه ۱۷
کد خبر: 214063 | تاریخ : ۱۳۹۸/۹/۱۷ - 12:51
همایش دی در مسیر تعالی برگزار شد

همایش دی در مسیر تعالی برگزار شد

همایش دی در مسیر تعالی با هدف ایجاد آمادگی و یکپارچگی بین واحدهای مختلف بانک دی برای شرکت در جایزه ملی تعالی سازمانی و هماهنگی در فرآیندها برگزار شد. به گزارش اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی در این همایش که با حضور محمدرضا قربانی، مدیرعامل، رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره،آذر محصصی، مدیر تعالی ، تمامی مدیران ارشد بانک ، تسهیلگران و اعضای تیم های تعالی برگزار شد، مهم ترین اقدامات و دستاوردهای تیم های تعالی برای شرکت در هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی ارائه و بررسی شد.

-

 
 
نوآوران آنلاین بر اساس این گزارش، در این همایش، قربانی، مدیرعامل بانک، ضمن قدردانی از تلاش های تمامی همکاران ذیربط در برگزاری همایش با بیان اهمیت استقرار مدل تعالی سازمانی در بانک دی گفت: حرکت در مسیر آموزه های مدل تعالي سازماني به عنوان يک ابزار فراگير ما را قادر مي سازد تا با تغییر نگرش به رویکردها و برنامه های خود و شیوه های پیاده سازی آن، ميزان موفقيت هاي خود را در اثربخشی فعالیت ها و اقدامات ، مورد ارزيابي قرار دهیم و با استفاده از یک منطق روشن و موجه نقاط قوت و قابل بهبود خود را شناسائي و پروژه های مناسب تری  را برای حرکت به سمت سرآمدی تدوین کنیم.
وی با تاکید بر این که هدف از شرکت در جایزه تعالی سازمانی صرفا دریافت جایزه و تندیس نیست، افزود: ايجاد نگرشی واقع بینانه نسبت به کيفيت پیاده سازی رویکردها، مشخص کردن نقاط اصلی تمرکز بانک جهت بهبود و فراهم ساختن يک پايه مفهومي متقن و زباني مشترک در بانک مهم ترین دلایل ما برای شرکت در این رویداد بزرگ ملی است که برگزاری همایش دی در مسیر تعالی گامی در این مسیر برای تحقق اهداف است.
قربانی با اشاره به لزوم تغییر نگرش مدیران و همکاران بانک به حوزه فعالیت های خود از دریچه منطق تعالی گفت: تعالی مبتنی بر 9 معیار است که با تأملی در این معیارها و نکات راهنمای آن به خوبی می توان دریافت که هدف بنیانگذاران این مدل با نگاهی جامع به تمامی جوانب یک سازمان، سوق دادن سازمان های ایرانی به سمت بهبود مستمر و متوزان و ایجاد تعادل میان سازمان، جامعه و گروه های ذینفع است که اگر این امر تحقق یابد اقتصاد ملی نیز در مسیر شکوفایی و رشد قرار می گیرد.
مدیرعامل بانک دی در پایان ضمن ابراز خرسندی از قرار گرفتن بانک در فرآیند ارزیابی تعالی سازمانی خاطر نشان کرد: هدف نهایی و بلند مدت ما از پیاده سازی تعالی سازمانی، تحقق چشم انداز بانک و قرار گرفتن در بین پنج بانک برتر خصوصی است و ایمان داریم این هدف جز با تعهد و پایبندی به روح و منطق حاکم بر تعالی سازمانی در سایه همدلی و همراهی تمامی واحدها میسر نخواهد شد و امیدواریم جایزه تعالی مقدمه ای برای   ارزش آفرینی هر چه بهتر و مستمر برای ذینفعان باشد.
 در ادامه این همایش رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره بانک دی با استقبال از برگزاری همایش دی در مسیر تعالی و لزوم شرکت در جایزه ملی تعالی سازمانی گفت: سازمان های متعالی، پایه های اصلی رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک کشور را تشکیل می دهند و با دستاوردهای ارزشمند خود ضمن الهام بخشی به دیگر سازمان ها موتور محرک جامعه به سمت بهره وری هستند.
وی با بیان اینکه سازمان ها در همه شرایط نیازمند گسترش فرهنگ تعالی هستند و این نیاز در شرایط فعلی اقتصاد کشور به یک ضرورت تبدیل شده است، ادامه داد: حضور فعال سازمان‌ها در مسیر تعالی سازمانی با هدف مقایسه خود با سایر سازمان های برتر، موجب ارتقاء یادگیری سازمانی، تبادل تجربیات، یافته‌ها و تبادل دانش با دیگران می شود که این مساله خود از پایه های محکم حرکت به سوی بهبود مستمر و کسب نتایج پایدار است.
رئیس هیئت مدیره بانک با تاکید بر لزوم به کارگیری دقیق مدل تعالی سازمانی در همه سطوح سازمانی در بانک دی تصریح کرد: مدل تعالی سازمانی در صورتی که به درستی به کار گرفته شود ابزار کارآمدی است که می تواند مفاهیم و ارزش های بنیادین مدل، اجرای صحیح برنامه های استراتژیک، یادگیری سازمانی و بهبود مداوم را در سازمان نهادینه کرده و حرکت در مسیر تحقق اهداف و رضایت ذینفعان کلیدی را تضمین کند.
سهم دینی با اشاره به اتفاق نظر و حمایت اعضای هیئت مدیره بانک برای شرکت در جایزه ملی تعالی سازمانی گفت: امید است پروژه تعالی سازمانی مقدمه ای برای گسترش فرهنگ تعالی و بهروه وری در میان تمامی همکاران باشد.
همچنین آذر محصصی، مدیر تعالی در این همایش ضمن تقدیر از حمایت مدیران ارشد بانک برای استقرار مدل تعالی در بانک گفت:پروژه تعالی سازمانی در سال جاری پس از دو سال تنفس با همت و حمایت مدیریت ارشد سازمان پروژه تعالی سازمانی آغاز شد و مصمم هستیم با برگزاری همایش هایی چون همایش دی در مسیر تعالی و ارائه آموزش های تخصصی به تسهیلگران و اعضای تیم ها در جهت کسب تندیس حرکت کنیم.
محصصی افزود: هدف از برگزاری این همایش ایجاد آمادگی و یکپارچگی بین واحدهای مختلف و آماده سازی تیم ها برای شرکت در جایزه ملی تعالی سازمانی و یکپارچه سازی فرآیندها است تا با ایجاد همسویی در تشریح اقدامات هر تیم در چارچوب منطق رادار شاهد پیاده سازی کامل منطق تعالی در برنامه ها و اقدامات باشیم.
مدیرکل تعالی با اشاره به لزوم آمادگی تمامی واحدها برای ارزیابی نهایی گفت: ارزیابی نهایی بانک توسط ارزیابان مرکز تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی در روزهای شانزدهم الی نوزدهم دی ماه سال جاری انجام می شود که امیدواریم در این مدت تمامی همکاران با تسلط به چشم انداز بانک، ارزش های سازمانی و ماموریت و استراتژی ها بتوانند پاسخگوی سوالات ارزیابان باشند.

در ادامه این همایش علی اصغر آزادی، مشاور بانک در امور تعالی سازمانی با اشاره به اهمیت به کارگیری نظام های مدیریت کیفیت در افزایش کارایی و بهره وری سازمان‌های ایرانی گفت: در سال‏های اخیر‏ نوآوری و ارتقای مستمر کیفیت، ارتباطات بین‌‏المللی، ظهور شرکت‏‌های چابک و تغییرات فناوری انتظارات مشتریان و جامعه را بالا برده و رقابت را بیش از پیش دشوار کرده است به گونه ای که بخش‏های مختلف اقتصادی در کشورمان نیز برای حفظ و توسعه موقعیت خود ناگزیر از رقابت با رقبای قدرتمند داخلی و بین‌المللی خواهند بود که این مساله لزوم ارتقای کیفیت و رقابت‏پذیری از طریق به کارگیری نظام‏های مدیریتی موثر را بیش از پیش مطرح کرده است.
وی افزود: در این راستا انتخاب بهترین نظام‏ها و رویکردها از میان انبوهی از روش‏ها و تکنیک‏های مدیریتی، اهمیت می‌یابد و از آنجا که الگوهای تعالی سازمانی، از مهم ترین ابزارهای ارتقای کارایی در نظام‏های مدیریتی است و در بیش از 80 کشور دنیا با موفقیت به کار بسته می‏شود، بهتر آن است که ما نیز از تجارب دیگران بهره برده و در مسیر تعالی حرکت کنیم.
آزادی در خصوص سابقه ی بانک دی در جایزه تعالی سازمانی گفت: در سال 1395 بانک دی با حضور در چهاردهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی، موفق به دریافت جایزه ارزشمند تقدیرنامه چهار ستاره شد و امسال با بهره گیری از تجربیات سال های پیش و با تکیه بر دستاوردهای کسب شده نامزد شرکت در سطح تندیس جایزه ملی تعالی سازمانی هستیم.
گفتنی است در ادامه همایش 11 تیم استراتژی، کارکنان، سرمایه گذاری و امور شرکت‌ها، مالی، پشتیبانی، فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک، طراحی محصول و بازاریابی، ارائه محصول، فرآیندها ، ارتباط با مشتری و مسئولیت اجتماعی و اعتبارات و وصول مطالبات به ارائه اقدامات انجام شده مطابق معیارهای مدل تعالی بر اساس منطق رادار پرداختند.
در پایان این مراسم محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک، با اعطای لوح تقدیر از تسهیلگران فعال در حوزه تعالی سازمانی تقدیر کرد.
شایان ذکر است بانک دی که در سال جاری با هدف کسب تندیس بلورین در جایزه ملی تعالی سازمانی شرکت کرده است در سنوات گذشته نیز با حرکتی مستمر موفق شد در سال های 1393،1391، 1394 و 1395 گواهی تعهد به تعالی، تقدیر نامه دو ستاره، تقدیرنامه سه ستاره و تقدیرنامه چهار ستاره تعالی را از آن خود نماید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.