بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/01/29
شماره 2450 - تاریخ 1403/01/29
آخرین اخبار
اجرای طرح نفس های تازه شهر در ناحیه۵
جمع آوری روزانه 5 هزار کیلو پسماند غیرمجاز در شمال شرق شهر
جمع آوری 78 تن پسماند خشک از عوامل تفکیک و حمل غیر مجاز پسماند در منطقه2
طرح ویژه جلوگیری از فعالیت زباله گردها در منطقه ۳
اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
کوچه پشت شهرداری ساماندهی می شود
استمرار طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۶
اجرای طرح تحول ۲۰گانه خدمت در منطقه، رضایتمندی شهروندان را همراه دارد
ملاقات مردمی حبیب کاشانی با بیش از 70 نفر از شهروندان منطقه 17
آغاز هرس و به‌زراعی بهاری درختان در بزرگترین پهنه سبز تهران
بهره برداری از رینگ جنوبی مروارید شهر
نصب بیش از ۶ هزار متر مربع کفپوش گرانولی و تزریقی در بوستان های منطقه ۲۱
برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل غیرقانونی زباله گردی
نیم نگاهی به عملیات عمرانی ناحیه۷ از ابتدای سال ۱۴۰۳
با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت :
شناسایی و ساماندهی 559 معتاد متجاهر و جمع آوری 195 تن پسماند در منطقه 19
آغاز نصب تله های فرمونی در بوستان جنگلی سرخه حصار
سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب نهاد‌های دولتی زیر‌ذره‌بین
افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه قدس سمنان
اجرای بیش از ۷ هزار و ۹۸۰ متر مربع بهسازی آسفالت در منطقه۱۳
بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
47کیلومتر راه‌سازی در منطقه 22در سال جدید
آغاز تجهیز کارگاهی احداث سرای محله آبشار تهران
کاشت بیش از ۲۸ هزار و ۲۵۴ اصله درخت و درختچه و انواع درختان در میادین، بلوارها و بوستان های منطقه ۲۱
بازارچه دستفروشان تهرانسر، توسعه می یابد
اجرای150 برنامه نمایشی آموزشی با بهره مندي بيش از 5 هزار كودك در منطقه 19
آغاز عملیات لایروبی و کف شکنی چاه های آب خام فضای سبز منطقه 19
چهره بخش مرکزی شهر از معضلات اجتماعی زدوده می شود
اجرای عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح ناحیه۳
تداوم پاکسازی و رنگ آمیزی دیوار نوشته های غیرمجاز در منطقه ۴
۱۶۰ تقاطع اصلی و فرعی منطقه ۴ بهسازی و مناسب سازی می شود
سرعت‌بخشی به پروژه‌ها با رعایت شاخص‌های کیفی انجام می‌شود
پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند
سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند
برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدير عامل
برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدير عامل
پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402
پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
اعطای ۲۴ هزار و 941 فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و 497 میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
اعطای ۲۴ هزار و 941 فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و 497 میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی
مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی
تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
ارایه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
ارایه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
بازدید شهردار منطقه ۱۲ از روند پیشرفت ۵ پروژه عمرانی شاخص منطقه
اجرای ۱۲۵۰ تن روکش مکانیزه آسفالت در معابر منطقه
بدنه بزرگراه های منطقه2 با گل های بهاری فرش شد
اتمام خط کشی محوری جنوب به شمال خیابان ولیعصر (عج)
نصب یکهزار و ۲۳۲ شعله پرژکتور در بوستان های منطقه ۲۱
تداوم اجرای طرح نگهداشت شهر در منطقه ۵
کد خبر: 214019 | تاریخ : ۱۳۹۸/۹/۱۶ - 10:57
اعمال مدیریت یکپارچه در حوزه فعالیت‌های فناوری اطلاعات زمینه‌ساز تحول در بزرگترین سازمان اجتماعی و اقتصادی کشور
محمدحسن زدا، قائم مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی

اعمال مدیریت یکپارچه در حوزه فعالیت‌های فناوری اطلاعات زمینه‌ساز تحول در بزرگترین سازمان اجتماعی و اقتصادی کشور

ماهیت سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان اجتماعی و اقتصادی کشور به گونه‌ای است که بدون اتکاء به قابلیت‌های فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات امکان دریافت، پردازش و بهر‌ه‌گیری مطلوب از حجم وسیع اطلاعات در اختیارش از یک سو و ارائه خدمات متنوع باکیفیت و متعدد به ذینفعان پرشمارش از سوی دیگر، ممکن نیست.

نوآوران آنلاین- بررسی تاریخچه‌ی ورود و توسعه بکارگیری فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات در ایران نیز حکایت از پیشگامی این سازمان در سرمایه‌گذاری، تجهیز و بکارگیری امکانات و توانمندی‌های مرتبط با این حوزه اعم از نیروی انسانی متخصص و ماهر و انواع سخت‌افزارها و نرم‌افزارها دارد. اما در سیر تحولات تاریخی فناوری‌‌های اطلاعات و ارتباطات در سازمان تامین اجتماعی و بنا بر ضرورت‌ها و نیازهای مکانی و زمانی، شاهد شکل‌گیری نهادها و واحدهای تخصصی مختلف و حتی موازی بوده‌ایم که گاهی بر خلاف فلسفه‌ی ایجاد و فعالیت‌شان نه تنها موجب تسهیل و تسریع در فرآیندهای انجام امور نشده‌اند بلکه موانعی ایجاد کرده‌اند که نتیجه نهایی آن در عدم رضایت‌مندی نسبی مخاطبان سازمان، خودنمایی می‌کند. موانع ایجاد شده، عقب‌ماندگی‌هایی را سبب شده که علی‌رغم تلاش‌های انجام شده، متاسفانه تصویر مثبتی از فعالیت‌های آی تی در سازمان ارائه نمی‌کند.
خوشبختانه مدیریت عالی سازمان با درک عمیق از واقعیت‌های موجود و با هدف ایجاد انسجام، هماهنگی و جامعیت در تصمیم‌گیری‌ها در حوزه‌های مرتبط و در تمامی سطوح ستادی، اجرایی، تخصصی، پشتیبانی، تدارکات و فنی، بر لزوم اعمال مدیریت یکپارچه در مجموع فعالیت‌های مرتبط با فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات تاکید داشته و از روزهای ابتدایی آغاز مدیریت در سازمان، با تفویض کامل اختیارات به قائم‌مقام خود، انتظارات و توقعاتشان را نیز مطرح کرده‌اند. ضمن تشکر از اعتماد و حمایت‌های ایشان، در همین باره لازم می‌دانم به چند اقدام و تصمیم اشاره کنم:
۱- تغییرات مدیریتی اخیر در راستای تقویت منابع انسانی موجود انجام شده است. حضور یکی از نخبگان دانشگاهی و متخصصان صنعت آی تی در راس دفتر فناوری اطلاعات در کنار تیم مدیریتی جدید (مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره) شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین که جملگی از تحصیلکردگان و برجستگان علمی و عملی این عرصه می‌باشند در کنار سرمایه‌های ارزشمند انسانی موجود ولی مغفول‌مانده‌ی ستاد و صف سازمان، نوید دهنده رفع گلوگاه‌های موجود در مسیر ارتقاء و پیشرفت با تاکید بر بکارگیری دانش و تجربه‌ی بالاترین سطوح مدیریتی و کارشناسی در کشور به جای اقدامات فی‌البداهه و آزمون و خطا است. در همین جا از زحمات تمامی مدیران گذشته در دفتر فناوری اطلاعات و شرکت تشکر می‌کنم.
۲- تشکیل چهار کارگروه پایداری سرویس‌ها، منابع انسانی، امنیت اطلاعات و کسب‌و‌کار با استفاده از خطوط راهنمای استانداردهای جهانی به روش هوشمند و هدفمند، موجب شناسایی سریع و دقیق مشکلات و ارائه‌ راه‌حل‌های موثر خواهد شد.
۳- توجه به ظرفیت‌های بسیار خوب استارتاپ‌ها با هدف استفاده از توان، خلاقیت و نوآوری نیروهای زبده و عملگرای برون سازمان در دستور کار قرار گرفته است.
۴- هم‌راستا با اجرای قانون دسترسی آزاد به اطلاعات، زیرساخت‌های Open API و Open Data در دست طراحی و نهایی‌سازی است.
۵- ایجاد داشبوردهای مدیریتی متعدد با استفاده از هوش تجاری (BI) و به منظور کنترل و نظارت سیستمی در دستور قرار دارد. در حال حاضر داشبوردهای داروهای پر مصرف کشور، بیماران پرهزینه، همپوشانی بیمه‌ای، بیمه بیکاری، سامانه اعتراضات، جریمه کارگاه‌ها، نسخه الکترونیک، نام‌نویسی متمرکز، کارتابل مغایرت و ... فعال هستند که با طراحی‌های جدید، این زنجیره کامل‌تر خواهد شد.

۶- به غیر از نرم‌افزارهای متمرکز تعهدات بلند‌مدت (مستمری) و حساب‌های انفرادی که در حال تعمیم به کل کشور هستند، سرویس‌های ارتباط سامانه غرامت دستمزد ایام بیماری و اسناد پزشکی، نام‌نویسی بیمه‌شدگان توسط کارفرما (پایلوت در شعبه ۱۷ تهران)، گواهی کسر اقساط مستمری‌بگیران، درخواست رسیدگی به مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب ماده ۳۸ به زودی راه‌اندازی خواهند شد.

امیدوارم با تداوم حمایت‌های ارزشمند مدیرعامل، مدیران و کارشناسان محترم، مجموعه‌ی اقدامات انجام شده و در دست انجام، زمینه‌های تحقق بیش از پیش اهداف سازمان در ایجاد رضایتمندی و خشنودی شرکای اجتماعی، اعم از بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان عزیز و اصول و سیاست‌های نظام جامع تامین اجتماعی را فراهم کند. بدیهی است به ثمر رسیدن تلاش‌ها در دور جدید فعالیت‌ها نیازمند کمک، همدلی و همکاری تمامی مدیران و نیروهای زبده درون و بیرون سازمان است.

 

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.