بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/04
شماره 2454 - تاریخ 1403/02/04
آخرین اخبار
دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
اجرای عملیات طعمه‌گذاری و لانه‌کوبی درنواحی شش‌گانه منطقه٦ تهران
ارتقاء سطح دانش و اشاعه فرهنگ گیاه‌ پروری بین اقشار مختلف
تجهیز و آغاز فعالیت دبیرخانه کانون های اجتماع محور در منطقه ۲۱
برگزاری ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱
حال خوش شهروندان منطقه ۴ در هفته سلامت
طرح ارزشمند "کوک چهارم"
ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی در محلات منطقه 13
معرفی پروژه مرمت و بهسازی ساختمان شهرداری منطقه۱۳ در دومین نشست احیا گران بافت تاریخی تهران
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
پاکسازی مستمر زمین های بایر و قطعات خالی سطح ناحیه۳
آماده باش عوامل خدمات شهری در منطقه ۵
در روز جهانی زمین پاک رود دره کن از زباله‌ها پاکسازی شد
افزایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در منطقه ۲۲
کاشت یک صد درختچه در بوستان های منطقه 17
هفته سلامت در منطقه ۱۷
جمع آوری بیش از ۷ هزار کیلو پسماند غیرمجاز در سطح منطقه ۱۷/ساماندهی زباله گردها
بهسازی فضاهای بی دفاع شهری جهت کاهش آسیب های اجتماعی
۶۰۵ اصله درختچه یاس‌هلندی درخاک منطقه۲ تهران ریشه می‌دوانند
مرمت و بازسازی دیوار صوتی بزرگراه شهید حکیم
اجرای طرح «الگوی خدمت» در محور منطقه ۱۶
احداث همراه سرا در منطقه ۱۲ اجرایی می شود
ساماندهی پارک موتورسیکلت ها در خیابان لاله زار جنوبی
بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
پرداخت 146 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال 1402
پرداخت 146 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال 1402
بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
پرداخت بیش از۳۰۰ میلیاردریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در یک ماهه سال۱۴۰۳
پرداخت بیش از۳۰۰ میلیاردریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در یک ماهه سال۱۴۰۳
پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
نشست هم‌اندیشی معاونین، مدیران و رؤسای شعب بیمه ملت برگزار شد
نشست هم‌اندیشی معاونین، مدیران و رؤسای شعب بیمه ملت برگزار شد
دریافت گواهی سازگاری با محیط ‌زیست برای چهارمین سال پیاپی توسط تلویزیون‌های LG OLED evo
افزایش 5.5 درصدی تولید مس تصفیه شده جهانی
نصب ۲۸۴ عدد تجهیزات پارکی در بوستان های منطقه ۲۱
بازسازی و مرمت تابلوهای هشدار دهنده ۹ بوستان و مخازن ژئوممبران بوستان های منطقه ۲۱
توسعه محله محروم ارم در دستور کار سریع همه بخش های مدیریت شهری قرار گرفت
اجرای طرح فوریتی ساماندهی آسیب های اجتماعی در منطقه ۵
۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر احداث می‌شود
اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
ارائه خدمات رایگان پزشکی و سلامت در محلات منطقه۱۳
آغاز به کار 26 ایستگاه‌ تندرستی همزمان با هفته سلامت در منطقه 13
آشکارسازی المان های ترافیکی در بزرگراه های منطقه 19
آغاز عملیات پایش فضای سبز برای کنترل آفات و عوامل خسارت زا در منطقه 19
نواختن زنگ تحرک ایستگاه های ورزش شهروندی با حضور خانواده شهدای ورزشکار در منطقه ۱۹
برپايي ايستگاه حال خوب سلامت همراه با تدارک 70 برنامه سلامت محور در منطقه 19
اجرای طرح مرمت، پاکسازی و نوسازی نقاشی‌های دیواری و جداره‌های شهری در شش نا‌حیه
بازدید میدانی از ٣ بوستان ورشو، هنرمندان و لاله با حضور مسئولان
اجرای طرح نفس های تازه شهر در منطقه ۴
هم افزایی دستگاه های اجرایی منطقه 3 در اجرای طرح"ساماندهی آسیب های اجتماعی"
پاکسازی پاتوق معتادین متجاهر در طرح "ساماندهی آسیب های اجتماعی"
افتتاح و بهره برداری از ۲۷ پروژه شهری در #منطقه۲ تهران
با اقدامات جهادی و انقلابی گامی موثر در تقویت و نشاط مساجد برداشته خواهد شد
کد خبر: 213040 | تاریخ : ۱۳۹۸/۸/۲۱ - 12:04
برگزاری سمینار شرکت‌های پرداخت یار در شرکت پدیسار انفورماتیک

برگزاری سمینار شرکت‌های پرداخت یار در شرکت پدیسار انفورماتیک

شرکت پدیسار انفورماتیک در راستای معرفی محصول زیست بوم ارتباط با مشتریان خود به نام “پدیکال” ، به شرکت‌های پرداخت، سمیناری را با حضور جمعی از مدیران این شرکت و شرکت‌های پرداخت یار برگزار کرد.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، کریمی مدیرعامل شرکت پدیسار با اشاره به تغییراتی که در حوزه ارتباط با مشتریان پدید آمده است، اظهار داشت: امروز شاهد اقتصاد مشارکتی و اتصال شرکت‌ها به یکدیگر هستیم، این موضوع سبب شده است نقش مرکز تماس با گذشته متفاوت باشد.

وی افزود: امروز مراکز تماس باید بتوانند کسب و کار شما را از تمام زوایای مختلف بررسی کنند، فرآیندهای موجود را بهبود بدهند، به شما در شناخت و توسعه کسب و کارتان کمک کنند و در انتها تجربه مشتری شما را از ارتباط با شما ارتقاء دهند.

مدیر عامل پدیسار در بخشی از سخنان خود با اشاره به تغییراتی که در کسب و کارهای جدید ایجاد شده اظهار داشت: هویت فین تک ها ساختار شکنی است، اما گاها می بینیم شرکتهای بزرگ که نقش حمایتی از این کسب و کارها را دارند سعی می‌کنند آنها را در چارچوب‌های خاصی هدایت کنند که در حقیقت موجب می‌شوند هویت اصلی این شرکت ها که همان ساختار شکنی است، از آنها گرفته شود.

🔹کریمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه تراکنش در هفته آینده گفت: در نمایشگاه تراکنش ما مدل مرکز تماس تراکنشی را ارائه خواهیم کرد، که در این مدل مرکز تماس نقش واسط بین کسب و کارها را ایفا خواهد کرد.

🔹مديرعامل شركت پديسار در ادامه سخنان خود با اشاره به اين موضوع كه با ورود به عصر انقلاب صنعتي چهارم  چابكي كسب و كارها  به مفهوم  قويتر بودن آنها است گفت: مركز تماس به‌عنوان يك زيست بوم  ارتباط با مشتريان  محور چابكي و هوشمندي كسب و كارها خواهد بود.

🔻معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین:
مشتری، محور بانکداری دیجیتال است

🔹معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، با تشریح نقش مرکز تماس در بانکداری دیجیتال گفت: وقتی بانکی، بانک دیجیتال می‌شود و می خواهد کانال‌های ارتباطی خود را با مشتریان از کانال های سنتی به کانال های دیجیتال تبدیل کند، باید در کسب وکارش تغییراتی ایجاد کند.

🔹وی افزود: در بانکداری دیجیتال، کانال‌ها دیجیتال شده اند، محصول دیجیتال شده، بنابراین مشتری شما هم دیجیتال شده است و در نهایت ارتباط ما نیز با مشتری از این جنس خواهد بود.

🔹اینالوئی با اشاره به نقشی که مراکز تماس می‌توانند در ایجاد تجربه مشتری از بانکداری دیجیتال داشته باشند گفت: اصل بانکداری دیجیتال بر پایه وفادار سازی مشتری استوار است، و وفادار سازی در پاسخگویی سریع، دقیق و به موقع است، بنابراین ما باید در جایی پاسخ مشتری را بدهیم که مشتری حضور دارد.

🔹وی، شبکه‌های اجتماعی را یکی از کانال های دسترسی و پاسخگویی به مشتریان دانست و گفت: مرکز تماس باید بتواند در لحظه مشکل مشتری را حل کند، مشتری امروز ابزارهای زیادی در اختیار دارد که با گذشته متفاوت است. شبکه‌های اجتماعی یکی از آنها است.

🔹معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین افزود: در واقع مرکز تماس در بانکداری دیجیتال، می‌تواند نیازهای مشتری را شناسایی کرده و و با انتقال آن به درون سازمان، محصول تولیدی براساس نیاز مشتری شکل دهد.  

🔹اینالوئی مشتری را در بانکداری دیجیتال محور توجه بانک دانست و افزود: در بانکداری دیجیتال فعالیت‌های مشتری شامل تراکنش‌های بانکی، موضوعات مورد علاقه، سلایق، میزان رضایتمندی از خدمات بانکی، از طریق استفاده از کانال‌های مختلف و بخصوص مرکز تماس رصد می‌شود و پس از تحلیل فعالیت‌ها، پیشنهادات و محصولات متناسب با نیاز مشتری به وی ارائه می‌شود.

🔹در ادامه جلسه مهران سوادکوهی رییس هیات مدیره شرکت پدیسار گفت:  وقتی در خصوص یک حوزه یا نگاه جدید صحبت می کنیم باید توجه داشته باشیم که بعضی از این نگاه ها باعث ایجاد تغییرات بنیادین می شوند. در روند شرکت های بزرگ اگر توجه کنید می بینید که طول عمر مشخصی دارند. آنهایی می توانند در این عرصه حیات پیدا کنند که بتوانند خود را با تغییر تطبیق بدهند.

🔹وی در ادامه افزود: در حوزه بانکداری دیجیتال و در نگاه بالاتر تحول دیجیتال یک سری راهبرد اصلی وجود دارد. یکی از این راهبردها تغییرات در رویکردهاست. در تحول دیجیتال به جای مدل های کسب و کاری یا صنعتی که یک زنجیره ارزش مشخص وجود داشت، ما با یک شبکه ارزش رو به رو هستیم. در این مدل رقابت تعریف خودش را از دست می دهد. باید شکل رقابت را تغییر دهیم. شرکت های بزرگ را که نگاه می کنید کنار آنها شبکه ای از فعالین در حال فعالیت هستند. راهبرد بعدی آگاهی کامل از منابع است. یعنی به شکلی منابع مدیریت شود که اگر محدود شد در تعامل با هم آن راجبران کنیم.

🔹در تحول دیجیتال وقتی می گوییم اکو سیستم یعنی تعامل سازنده با تمام اجزا. بر اساس این راهبردها در بانک و شرکت پدیسار این تغییرات ایجاد شده است. بانک ایران زمین حدود یکسال و نیم پیش شرکت پدیسار را خریداری کرد. این شرکت حدود 30 سال سابقه در حوزه بانکی دارد با این تفاوت که فعالیت هایش را در یک حوزه خاص خلاصه کرده بود. جنس خدماتی که ارائه می داد خدمات پشتیبانی بود. حدود یکسال پیش هدفی که بانک ایران زمین برای شرکت تعیین کرد متناسب با راهکارهای تحول دیجیتال بوده است. از آن زمان با تغییرات ایجاد شده هدف قابلیت سازی شده و در حال حاضر نگاه بازار داریم. نگاه ما جهت حضور در بازار مشارکتی و تعاملی است و یک برنامه بلند مدت ایجاد شده که تعامل با سایر اجزا افزایش پیدا کند.

🔹سوادکوهی خاطرنشان کرد: اهدافی که برای شرکت پدیسار طراحی شده است در چند حوزه مشخص قرار می گیرد. یکی از این حوزه ها، پشتیبانی است. یعنی شرکت ها می توانند از سوابق ویژه ای که پدیسار دارد در زمینه پشتیبانی برای مثال (خدماتی که در بخش مرکز تماس انجام می شود) استفاده کنند. یکی دیگر از این حوزه ها همین حوزه مرکز تماس است. یعنی غالبا زمانی که یک شرکت می خواهد محصولاتش را ارائه دهد، با شبکه بزرگی از مشتریان روبه رو است که این نیازمند کانال هایی با تبادل دو طرفه با مشتریان است که بتواند آن خدمات را به مشتری بدهد و از سوی دیگر باعث ارزش افزوده مالی برای شرکت شود. بخش سوم ما خود پرداخت یاری است. اولین سرویسی که برای شرکت ها ایجاد کردیم، کارگزاری پرداخت یاری است. اگر بانک را محور قرار دهید ایران زمین بومی که طراحی شده است، قادر به ارائه خدمات و سرویس به شرکت هاست تا پدیسار با مرکز تماس بتواند آن خدمات را سریعتر به آن ها ارائه کند.
وی افزود: پدیسار پیشنهاد می کند که هر شرکتی که علاقه دارد هر ماه جلسه و کارگروه مشترک برگزار کنیم تا با این تعاملات نیازها و توانایی های یکدیگر را بیشتر بشناسیم تا در نهایت به ارزش افزوده برسیم.

🔹سواد کوهی تاکید کرد: امروز مجموعه ای از انتظارات مشتریان وجود دارد که تامین آن فقط از یک سمت اجرایی نیست و صرفه اقتصادی ندارد. پس یکی از این امکاناتی که پیش بینی شده جدولی متناسب با نیاز شما است تا شما را یاری کنیم.

🔹در بخش بعدی این سمینار بهرامی مشاور مدیرعامل زیست بوم ارتباط با مشتریان را برای حاضرین تشریح کرد.

🔹در بخش پایانی این سمینار پنل پرسش و پاسخ با پرداخت یاران برگزار شد.
 

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.