تامین اجتماعی
روزنامه نوآوران - 1398/08/22
شماره 1381 - تاریخ 1398/08/22
آخرین اخبار
ایجاد کریدور ویژه تجاری و گشایش خطوط اعتباری بانکی/ راه اندازی برند مشترک ایران-ترکیه در حوزه فرآوری و بسته بندی زعفران
تشریح عملکرد سازمان تعاون روستایی در نظارت بر کار تعاونی ها/مدیریت جدید آمیخته ای از علم و تجربه است
پیشروی به سوی «شهر هوشمند» عملیاتی می‌شود
«رسوایی قرن و دیگر نوشته‌های مطبوعاتیِ» مارکز چاپ شد
نمایشگاه پارچه‌های سنتی ایران برگزار می‌شود
کم رغبتی صنعتگران برای تولیداسباب‌بازی‌های الکترونیکی و رایانه‌ای
همایش «گذر و درنگ» برگزار می‌شود
فروش املاک مازاد بانک شهر سرعت می‌گیرد
حمایت بانک ملی ایران از پنج هزار واحد مشاغل خانگی و خوداشتغالی
منابع سپرده‌ای بانک صادرات ایران از 180 هزار میلیارد تومان عبور کرد
فیلمبرداری «عنکبوت» به پایان رسید
«عروسی مردم» به تدوین رسید
مشارکت، باطل السحر آلودگي هوا در شهرهای بزرگ‌ کشور است
مستثنی شدن بانک رفاه کارگران از سقف مجاز تملک سهام به گردش مالی سازمان تأمین اجتماعی کمک می‌کند/ انتظار کارگران و بازنشستگان این است که مالکیت بانک رفاه متعلق به خودشان باقی بماند
هشدار وزیر ارشاد برای بحران کتاب‌نخوانی
رئیس جمهور: اگر رئیس جمهور دیگری در امریکا بود مذاکره می کردیم
ظریف: اروپایی‌ها یک تعهد را نشان دهند که اجرا کرده باشند
جهانگیری: مبارزه با فساد نیازمند عزم و اراده قوای سه گانه است
مدیران بی‌تفاوت به درد نظام جمهوری اسلامی نمی‌خورند
ورود مجمع تهران به موضوع آلودگی هوای پایتخت
شمخانی: ظهور جمهوری اسلامی ایران تحولی در تعیین مرزهای نوین قدرت بود
طرح «گام» در جلسه شورای پول و اعتبار مطرح خواهد شد
چشم انداز ۲ میلیارد دلاری در تجارت با سوریه
اعلام دو شرط پرداخت وام‌های ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن
ورود 50 درصد کالاهای اساسی از بندرچابهار ؛ به زودی
جلوگیری از ریزش ۲۰۰ هزار نیروی کار در ۶ ماهه امسال
۶۲ درصد فولاد خاورمیانه در ایران تولید می شود
مناطق آزاد جدید در حاشیه شهرها ایجاد می‌شود
آریا برزگر؛ مهاجمی در راه سردار آزمون
تست دوپینگ چند بازیکن مثبت اعلام شد
امیر قلعه‌نویی در بیمارستان بستری شد
خروج سه بازیکن از پرسپولیس و احتمال جذب دو بازیکن جدید در نیم فصل
تیم ملی آماده عازم به امان شد
تاج: با تهدید کار فوتبال درست نمی شود/باشگاه مسئول اصلی حفظ شئون فوتبال و تماشاگران است
کیانوش رستمی هم محکوم به خداحافظی است؟
حسین شمس: بعد از صحبت با تاج به کمیته فنی فوتسال اضافه شدم
هیچ نتیجه‌ای مقابل عراق باعث حذف یا صعود قطعی نمی‌شود
روزنامه نگار عراقی:بازیکنان عراق قبل از بازی با ایران ماسک بزنند!
ویلموتس: مقابل عراق حداکثر توان‌مان را به کار می‌گیریم
برگزاری سمینار شرکت‌های پرداخت یار در شرکت پدیسار انفورماتیک
پاسخ شهرداری به نامه پلیس در مورد طرح ترافیک کارشناسی نبود
درمان "ناباروری" چند؟
انتشار لیست بدهی‌های شهرداری/ در مساله‌ آلودگی هوا شهرداری تصمیم‌گیرنده نیست
شناسایی 1904 ملک واگذار شده در شهرداری/تشکیل پرونده قضایی برای 313 ملک
رقابت دانش آموزان منطقه 2 در پاسخ به پرسش چالشی رسول کشت پور
سامسونگ برنده 46 جایزه نوآوری CES 2020 شد
ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت های فناوری اطلاعات برای ارائه خدمات بانکی
زیرساخت ها برای مرجعیت قیمت زعفران ایران درحال فراهم شدن است
نسخه همراه بانک سینا به روز شد
فروش ۳۰.۰۰۰ میلیارد ریال گواهی سپرده در بانک ملت از ۲۲ آبان ۹۸
کد خبر: 212172 | تاریخ : ۱۳۹۸/۷/۲۸ - 09:55
ادامه مسیر «هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می‌درخشد»

ادامه مسیر «هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می‌درخشد»

شرایط امروز بانک ملی ایران نه تنها با یک دهه قبل، حتی با چند سال پیش هم قابل مقایسه نیست.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی بانک ملی، تحولات رخ داده در این بانک، از تجهیزات مدرن بانکداری و تحقق نسبی بانکداری دیجیتال گرفته تا پیاده سازی انواع سامانه های هوشمند و حتی نحوه تعامل کارکنان با مشتریان، بسیار چشمگیر است. طبیعی است که هر سازمان به مثابه یک موجود زنده، نیازمند تغییر رو به جلوست و این حرکت باید در همه اجزای آن مشاهده شود. نمی توان اجزای درونی سازمان را رشد و توسعه داد، اما شکل و ظاهر آن را به همان شیوه قبل نگه داشت.

در بانک ملی ایران نیز با هدف سامان دهی به شکل و ظاهر بانک بر اساس تغییرات ایجاد شده در سایر بخش ها، به تازگی پروژه  Rebranding  آغاز شده است .در این پروژه تصمیم گرفته شد به شعارهای مختلف این بانک که در دوره های مختلف طراحی، استفاده و برجسته شده است و اکنون منسوخ یا هنوز ماندگارند نیز سر و سامانی داده شود.

شعار «هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد» را شاید کمتر کسی است که نشنیده باشد. در طول یک دوره تاریخی، شعارهای موازی دیگری مانند «بانک ملی ایران، امین مردم ایران»، «این بانک، ملی است» یا «بانک ملی ایران، بزرگترین بانک جهان اسلام» هم استفاده شد، اما «هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد» تنها شعاری است که همیشه با قوت ادامه یافته و ریشه در جای جای این بانک معظم دارد .

تجربه نشان داده که «اصالت» در ذهن ها ماندگارتر است، اما شکی هم نیست که باید همزمان با مدرن شدن برند سازمان، همه اجزای آن را به روز کرد و یکی از این اجزا هم «شعار سازمانی» است. حال چگونه می توان این «به روز رسانی» را با حفظ «اصالت» و احترام به «وابستگی مشتریان» تلفیق کرد، طوری که به روند فعالیت سازمان لطمه ای وارد نشود؟

متخصصان معتقدند امروز، دوره اثرگذاری حداکثری همراه با گزیده گویی است. یکی از اصول بنیادین برندینگ در دوره مدرن، این است که مخاطب تنها با یک نگاه، پیام را دریافت کند و از این رو مختصر کردن عبارات و شعارهای سازمانی، یک الزام است.

بانک ملی ایران بر آن شده تا کنار حفظ شعار اصیل «هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد»،   با پیروی از استراتژی «حفظ اصالت پیام» در کنار «گزیده گویی»، در کنار شعار قدیمی خود از شکل مختصر شده این شعار با عنوان «اعتماد می ماند» رونمایی کرده و از این پس این دو عبارت را به عنوان شعارهای اصلی خود مورد استفاده قرار دهد.

شعار «اعتماد می ماند» دو پیام «اعتماد» و «ماندگاری» را که عصاره اصلی شعار قدیمی و اصیل بانک و همچنین راز ماندگاری این بانک معظم است، در بر دارد و مفهوم مورد نظر را همزمان و سریع به مخاطب القا می کند، بدون این که در مفهوم شعار پیشین تغییری ایجاد کرده باشد.

بانک ملی ایران از این پس با این شعار تازه خود، در کنار شعار قدیمی حرکت رو به رشدش را با سرعت بیشتری ادامه می دهد و تلاش خواهد کرد با اقدامات تازه و بدیع، کارنامه طلایی خود را پربارتر کند، بیش از پیش اعتماد مشتریان را پاس دارد و ماندگاری خود را بر پایه این اعتماد پرقدرت تر کند.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.