بانک آینده
تامین اجتماعی
روزنامه نوآوران - 1399/03/13
شماره 1509 - تاریخ 1399/03/13
آخرین اخبار
انقلاب نباید دچار ارتجاع شود
چگونه امام(ره) منحصر بفردترین قدرت تاریخ جهان را رقم زد؟
اولویت قوه قضائیه برای گسترش عدل و آزادی‌های مشروع و احیای حقوق عامه
میراث بی‌زوال پیر ما، چون بنیان مرصوصی است که شعاعش از زمان و مکان فراتر می‌رود
سیروس عسگری به کشور بازگشت
سخنان امام خمینی علیه نژادپرستی الهام‌بخش آزادی‌خواهان در سراسر جهان است
آمریکا به مرز جنایت علیه بشریت رسیده است
مدیرعامل ایرانسل: ایرانسل متولد شد که انحصار را از بین ببرد
رشد ۶۲ درصدی حجم فروش نفت ایرانول در اردیبهشت
خدمات رسانی 100 درصدی سامانه های الکترونیک بانک شهر به مردم خوزستان
یحیی؛ مرد ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی
برگزاری تمرین آبی‌های تهران با حضور دیاباته
نامه درخواست میزبانی ایران از جام ملت‌های فوتبال آسیا ارسال شد
پیش‌بینی سایت اماراتی از تصمیم نهایی AFC برای لیگ آسیا
واکنش نبی به خبر تعلیق فدراسیون فوتبال
بررسی افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در جلسه هفته آینده شورای عالی کار
مشمولان سهام عدالت در چه صورتی به کد بورسی نیاز دارند؟
سهام بورسی و سهام عدالت وثیقه تسهیلات کارت اعتباری می‌شود
پرداخت یارانه نقدی به متولدان جدید مشروط شد
قیمت جدید 8 محصول ایران خودرو/ دنا 82 و پارس اتومات 105 میلیون تومان(جدول)
مشمولانی که کد بورسی ندارند، چگونه سهام خود را بفروشند؟
تکذیب خرید ارزان سهام عدالت توسط بانک‌ها
آغاز اعلام پیامکی نتیجه دوم ثبت نام مسکن ملی به متقاضیان
جدیدترین قیمت میوه‌های نوبرانه (+جدول)
سکه در مرز ۷ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان
3 سال محرومیت در ثبت‌ نام خودرو با درج اطلاعات غلط / گرفتن مالیات از دلالی خودرو روی میز دولت
مشمولان طرح امهال اقساط وام قرض الحسنه در خرداد ماه فقط یک قسط پرداخت کنند
شرکت‌های عرضه کننده لوازم خانگی مکلف به ثبت قیمت در سامانه 124 شدند
برنامه‌های 22 گانه بانک مسکن در سال 99
پرداخت ۳۶۲هزار فقره تسهیلات از ابتدای سال 99توسط بانک مهر ایران
طرح اجاره داری حرفه ای تدوین شد
تقاضای گسترده خرید بلوکی سهام عدالت نشانه ارزندگی آن است
پخش نمایش‌های کوتاه اجتماعی از رادیو نمایش
تلاش برای بازگشایی چشمه‌های آب گرم اردبیل
جشنواره «سلفی 20» با موضوع پساکرونا راه اندازی شد
تخفیف ۶۰ درصدی بلیت سینما در کره جنوبی
«هدیه تولد مامان» در کتابفروشی‌ها
کارتون های ضدکرونایی کارتونیست ایرانی روی جلد مجله سنترال مکزیک
ماجرای باورنکردنی مدرسه من
بازیابی امید؛ وابسته به عملکرد مجلس
اقتصاد ایران؛‌ چشم انتظار تصویب قوانین حمایتی
با دانه درشت‌ها برخورد شود جرائم جزئی هم جمع می‌شوند
اولتیماتوم به مالکان انبارها و پارکینگ‌های احتکار خودرو
دولت در مسیر آرمان‌های امام (ره) قدم بر می دارد
روحانی: سیاست ایران، توسعه روابط با همه همسایگان است
فیرحی: نیازمند بازاندیشی در رابطه مذهب و حکمرانی هستیم
وقوع آتش‌سوزی‌ جنگلی طی ماه‌های آینده دور از انتظار نیست
با احدی شوخی ندارم
تاب‌آوری؛ مهم ترین دغدغه مدیریت‌ شهری
پرداخت بیش از دو هزار فقره تسهیلات مضاربه در سال ۹۹
کد خبر: 212172 | تاریخ : ۱۳۹۸/۷/۲۸ - 09:55
ادامه مسیر «هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می‌درخشد»

ادامه مسیر «هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می‌درخشد»

شرایط امروز بانک ملی ایران نه تنها با یک دهه قبل، حتی با چند سال پیش هم قابل مقایسه نیست.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی بانک ملی، تحولات رخ داده در این بانک، از تجهیزات مدرن بانکداری و تحقق نسبی بانکداری دیجیتال گرفته تا پیاده سازی انواع سامانه های هوشمند و حتی نحوه تعامل کارکنان با مشتریان، بسیار چشمگیر است. طبیعی است که هر سازمان به مثابه یک موجود زنده، نیازمند تغییر رو به جلوست و این حرکت باید در همه اجزای آن مشاهده شود. نمی توان اجزای درونی سازمان را رشد و توسعه داد، اما شکل و ظاهر آن را به همان شیوه قبل نگه داشت.

در بانک ملی ایران نیز با هدف سامان دهی به شکل و ظاهر بانک بر اساس تغییرات ایجاد شده در سایر بخش ها، به تازگی پروژه  Rebranding  آغاز شده است .در این پروژه تصمیم گرفته شد به شعارهای مختلف این بانک که در دوره های مختلف طراحی، استفاده و برجسته شده است و اکنون منسوخ یا هنوز ماندگارند نیز سر و سامانی داده شود.

شعار «هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد» را شاید کمتر کسی است که نشنیده باشد. در طول یک دوره تاریخی، شعارهای موازی دیگری مانند «بانک ملی ایران، امین مردم ایران»، «این بانک، ملی است» یا «بانک ملی ایران، بزرگترین بانک جهان اسلام» هم استفاده شد، اما «هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد» تنها شعاری است که همیشه با قوت ادامه یافته و ریشه در جای جای این بانک معظم دارد .

تجربه نشان داده که «اصالت» در ذهن ها ماندگارتر است، اما شکی هم نیست که باید همزمان با مدرن شدن برند سازمان، همه اجزای آن را به روز کرد و یکی از این اجزا هم «شعار سازمانی» است. حال چگونه می توان این «به روز رسانی» را با حفظ «اصالت» و احترام به «وابستگی مشتریان» تلفیق کرد، طوری که به روند فعالیت سازمان لطمه ای وارد نشود؟

متخصصان معتقدند امروز، دوره اثرگذاری حداکثری همراه با گزیده گویی است. یکی از اصول بنیادین برندینگ در دوره مدرن، این است که مخاطب تنها با یک نگاه، پیام را دریافت کند و از این رو مختصر کردن عبارات و شعارهای سازمانی، یک الزام است.

بانک ملی ایران بر آن شده تا کنار حفظ شعار اصیل «هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد»،   با پیروی از استراتژی «حفظ اصالت پیام» در کنار «گزیده گویی»، در کنار شعار قدیمی خود از شکل مختصر شده این شعار با عنوان «اعتماد می ماند» رونمایی کرده و از این پس این دو عبارت را به عنوان شعارهای اصلی خود مورد استفاده قرار دهد.

شعار «اعتماد می ماند» دو پیام «اعتماد» و «ماندگاری» را که عصاره اصلی شعار قدیمی و اصیل بانک و همچنین راز ماندگاری این بانک معظم است، در بر دارد و مفهوم مورد نظر را همزمان و سریع به مخاطب القا می کند، بدون این که در مفهوم شعار پیشین تغییری ایجاد کرده باشد.

بانک ملی ایران از این پس با این شعار تازه خود، در کنار شعار قدیمی حرکت رو به رشدش را با سرعت بیشتری ادامه می دهد و تلاش خواهد کرد با اقدامات تازه و بدیع، کارنامه طلایی خود را پربارتر کند، بیش از پیش اعتماد مشتریان را پاس دارد و ماندگاری خود را بر پایه این اعتماد پرقدرت تر کند.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.