بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/05
شماره 2455 - تاریخ 1403/02/05
آخرین اخبار
تلاش برای ارتقاء همکاری های حداکثری شرکای اجتماعی حوزه سلامت
طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۶ تهران با قوت ادامه دارد
تلاش برای بهبود وضعیت ترافیک در پهنه مرکزی تهران
رونمایی از تمثال جدید سردار شهید احمد کاظمی در منطقه ۱۹
زیرگذر بزرگراه خلیج فارس به روستای پلایین با اقدامات ترافیکی ایمن سازی شد
ورودی بناهای تجاری غیر مجاز در منطقه 19 با استقرار نیوجرسی مسدود شد
دریاچه بوستان شقایق منطقه 19مجهز به محل تفریحی و فراغتی می شود
به صدا در آمدن زنگ هفته سلامت در مدارس منطقه ۱۶
شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزاد راه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
مرمت و تعویض ۴۵ گاردریل‌ در بزرگراه امام رضا (ع)
کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند
احیا آسفالت مدرسه شهید ناظم در ناحیه۶
هم اندیشی و اجرایی نمودن تصمیمات لازم به منظور بهبود وضعیت جمع آوری زباله در ناحیه۷
اجرای ۸۰ هزار متر خط کشی محوری در سال ۱۴۰۳ در منطقه ۲۱
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
نشست تخصصی مباحث ترافیکی در شمال شرق شهر
تور گردشگری افراد دارای معلولیت
پاکسازی چهره منطقه ۴ از حضور زباله گردها
جمع‌آوری ۵۰۰ کیلو زباله از محوطه ایستگاه‌ها
پروژه بوستان محله جوادیه از مرز پیشرفت ۹۰٪ عبور کرد
تحقق دو برابری اخذ سند برای املاک فاقد سند در بافت فرسوده نسبت به برنامه چهارم توسعه
توجه ویژه مدیریت شهری به حمل و نقل عمومی
پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک درمنطقه٢ تهران
محلات طرشت و شریف صاحب خانه محیط زیست شدند
برپایی ایستگاه های حال خوب سلامت در معابر منطقه2
آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی
برگزاری آیین تجلیل از متولیان ورزش زورخانه ای و پهلوانی در منطقه ۱۲
پایانه‌های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای برنامه های دوستدار محیط زیست در منطقه22
سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
موشک «فالکون ۹» یک رکورد جدید را ثبت کرد
حق پخش تلویزیونی سرخابی‌ها را به سرانجام می‌رسانیم/ دریافت ۱۱۰ همت مالیات از ابربدهکاران
توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارد/خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
اجرای عملیات طعمه‌گذاری و لانه‌کوبی درنواحی شش‌گانه منطقه٦ تهران
ارتقاء سطح دانش و اشاعه فرهنگ گیاه‌ پروری بین اقشار مختلف
تجهیز و آغاز فعالیت دبیرخانه کانون های اجتماع محور در منطقه ۲۱
برگزاری ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱
حال خوش شهروندان منطقه ۴ در هفته سلامت
طرح ارزشمند "کوک چهارم"
ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی در محلات منطقه 13
معرفی پروژه مرمت و بهسازی ساختمان شهرداری منطقه۱۳ در دومین نشست احیا گران بافت تاریخی تهران
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
پاکسازی مستمر زمین های بایر و قطعات خالی سطح ناحیه۳
آماده باش عوامل خدمات شهری در منطقه ۵
در روز جهانی زمین پاک رود دره کن از زباله‌ها پاکسازی شد
افزایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در منطقه ۲۲
کاشت یک صد درختچه در بوستان های منطقه 17
هفته سلامت در منطقه ۱۷
کد خبر: 190411 | تاریخ : ۱۳۹۸/۶/۱۷ - 20:07
ارزش‌های سازمانی بانک دی تدوین شد

ارزش‌های سازمانی بانک دی تدوین شد

با حضور محمدرضا قربانی، مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد بانک، ارزش های سازمانی بانک دی نهایی سازی و تدوین شد.

نوآوران آنلاین-به گزارشاداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، پروژه شناسایی و استخراج ارزش های سازمانی بانک دی که با تلاش معاونت سرمایه انسانی و مشارکت کارکنان انجام شد، در جلسه ای با حضور محمدرضا قربانی، مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد بانک با توافق بر روی ارزشهای مشتری مداری،  چابکی،  حرفه ای بودن،  نوآوری و تعهد تدوین و نهایی سازی شد.

در این جلسه محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی، ضمن تقدیر از تلاش های معاونت سرمایه انسانی و کارگروه تدوین ارزشهای سازمانی گفت: ارزشهای یک سازمان در واقع آن چیزی است که سازمان بر آن بنا شده و یا به عبارت دیگر آنچه که سازمان جهت اجرای رسالت و تحقق چشم اندازش بر آن تکیه می کند.

قربانی با اشاره به اهمیت استراتژیک بیانیه ارزش ها در سازمان تصریح کرد: بیانیه ارزش ها و اصول اخلاقی یکی از اجزای مهم جهت‌گیری های راهبردی یک سازمان در کنار بیانیه مأموریت و چشم‌انداز است که سمت و سوی حرکت سازمان را تعیین می کند.

مدیرعامل بانک دی با تاکید بر لزوم همسویی ارزشهای سازمانی و فردی کارکنان گفت: هیچ سازمانی بدون تعهد و وفاداری کارکنانش قادر به فعالیت نیست به گونه ای که تضاد ارزشهای هدایت گر سازمان با ذهنیت و ارزشهای اعضای سازمان تاثیر مهمی بر عملکرد کلی یک سازمان دارد.

وی افزود: برای اینکه فرد در سازمان، کارآمد و موثر باشد ارزشهای او باید با ارزشها و معیارهای سازمان، سازگاری و همخوانی داشته باشد بنابراین تنها شناسایی ارزشهای سازمانی کافی نیست، بلکه آنچه از اهمیت بیشتری برخوردار است پیاده سازی و التزام رفتاری همه کارکنان به ارزشهای شناسایی شده می باشد.

قربانی در پایان با ابراز خرسندی از فرایند طراحی و تدوین ارزشهای سازمانی با تکیه بر توان نیروهای داخل سازمان خاطر نشان کرد: استفاده از دانش و توانمندی نیروهای داخلی در پیاه سازی پروژه تدوین ارزشهای سازمانی علاوه بر ایجاد توافق جمعی بر روی ارزشهای شناسایی شده کمک خواهد کرد تا همکاران در فرایند پیاده سازی آنها التزام عملی کاملی به ارزشهای تدوین شده داشته باشند.

در ادامه این جلسه مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی بانک دی، به تشریح فرایند مطالعاتی و طراحی پروژه تدوین ارزشهای سازمانی پرداخت و گفت:  معاونت سرمایه انسانی از ابتدای سال جاری در طراحی پروژه «تدوین ارزش های محوری بانک» حدود ۲۹۱ ارزش، که برای یک سازمان می توان در نظر گرفت، را شناسایی کرد و سپس با بررسی شرایط نظام بانکی و سایر بانک های رقیب و جرح و تعدیل برخی از مفاهیم به ۱۱۷ ارزش محوری دست یافت که همزمان با جمع آوری بانکِ ارزش ها و ترسیم تابلو ارزشهای محوری بانک با مضمون ریشه های درخت، ارزش های قابل انتخاب بانک از طریق ماژول «انتخاب ارزش های سازمانی» در معرض انتخاب کلیه کارکنان قرار گرفت.

وی افزود: در این مرحله پس از نظرسنجی ابتدایی از کلیه همکاران ۴۵ ارزشی که بیشترین آراء را کسب نموده بودند انتخاب شد و پس از تعریف مفهومی ارزشهای منتخب، از بین نزدیک به ۵۰۰ نفر از کارکنان که در این طرح مشارکت داشتند ۳۴ همکار به کارگروه تدوین ارزش ها دعوت شدند و از طریق کار تیمی منسجم در کارگروه تعداد ارزشهای احصاء شده به ۱۲ ارزش تقلیل یافت که انتخاب ارزشهای نهایی در این جلسه صورت خواهد گرفت.

حیدری در پایان ضمن قدردانی از تمامی همکارانی که در شناسایی و احصاء ارزشهای محوری بانک مشارکت داشته اند گفت: ارزش واقعی سازمان به نیروی انسانی آن است و تدوین ارزشهای سازمانی در جهت همسویی افق ارزشی سازمان و کارکنان و در راستای بها دادن به پرستیژ اجتماعی و سازمانی همکاران صورت گرفته است و امید است تمامی همکاران با ارائه نقطه نظرات خود و اهتمام جدی در پیاده سازی ارزشهای منتخب گامی موثر در پیشبرد این پروژه بردارند.

در ادامه این جلسه اسدالله گنجعلی، مشاوره حوزه سرمایه انسانی، با تشریح ابعاد مطالعاتی پروژه و فرایند احصاء ارزشهای سازمانی و تعاریف آنها، ارزش های منتخب کارگروه تدوین ارزش های محوری بانک را در معرض رأی گیری مدیرعامل و مدیران ارشد بانک قرار داد که در نهایت ۵ ارزش « مشتری مداری،  چابکی،  حرفه ای بودن،  نوآوری و تعهد » به عنوان ارزشهای محوری بانک دی انتخاب شدند.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.