تامین اجتماعی بانک مهر اقتصاد
روزنامه نوآوران - 1398/05/28
شماره 1330 - تاریخ 1398/05/28
آخرین اخبار
ممنوعیت هرگونه پیش فروش خودرو بدون مجوز سازمان حمایت
تعیین مهلت برای ثبت حقوق کارکنان
نمایشگاه ها نباید محل فروش کالا باشد
قرارگاه رونق تولید در سطح استان‌ها فعال شود
اولویت اقتصاد حذف ۴ صفر از پول ملی نیست
راهکارهای دولت برای جبران کسری بودجه تورم‌زاست
احداث شهرک‌های مرزی مشترک با کشورهای همسایه
آزیتا ترکاشوند: «هیولا» واقعیت‌های جامعه را بازگو می‌کند
صالحی: افزایش غنی‌سازی از ۳۰۰ به ۳۷۰ کیلو
محسنی اژه‌ای: مردم نمی‌توانند تبعیض را تحمل کنند
دادستان تهران: پاک‌دستی و پاک‌زیستن مورد انتظار است
تاجرنیا: انتخابات پیش رو در دو قطب اصلی شکل می‌گیرد
هشدار احمد توکلی نسبت به رشد پدیده حاشیه نشینی در اطراف شهرها
رفع توقیف "گریس۱ " پیروزی دیپلماتیک برای ایران و شکستی برای انگلستان بود
عراقچی: تا زمانی که منافع‌مان تامین شود در برجام می‌مانیم
٧٠ درصد مشکلات با حضور مسؤولان در میان مردم، قابل حل است
برخورد با مسافربرهای شخصی در فرودگاه‌ها
استقرار اورژانس در ایستگاه‌های آتش‌نشانی
آتش‌سوزی در ۱۱ هزار هکتار از جنگل‌ها و مراتع کشور از ابتدای تابستان
تشکر وزارت بهداشت از حکم دادگاه ویژه روحانیت برای دو مدعی طب اسلامی
معرفی 3000 خودروی پلاک مخدوش به پلیس در تهران
آیا رتبه‌های برتر کنکور از سربازی معاف می‌شوند؟
راهکارهای ایرانسل برای رفع مشکلات برخی مشترکان اینترنت ثابت در بعضی نقاط تهران
افزایش ٦٣ درصدی تسهیلات بانک صادرات ایران به بنگاه‌های کوچک و متوسط
تنوع در بازپرداخت وام قرض الحسنه، دریچه‌ای روشن در بازار پرتلاطم تولید
پایان مرداد، آخرین مهلت شرکت درقرعه‌کشی حساب‌های پس اندازبانک ملی
بررسی اشتغال کارگران ساختمانی نیازمند اصلاح است
حضور فعال بانک اقتصادنوين و بيمه نوين در دهمين نمايشگاه مادر، نوزاد و کودک
سي ‌و سومين مدرسه "مهر نوين" در شهرستان سروستان استان فارس احداث مي‌شود
بازدید رییس هیات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران از شعب استان بوشهر
تسهیلات بانک گردشگری برای ساخت جدیدترین هتل تهران
تقسیم وظایف تنظیم بازار محصولات کشاورزی بین ۲وزارتخانه
نظام بانکی نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی را تامین می کند
ادامه مخالفت‌ها با مسکن مشارکتی
خرید و فروش رمزارز در داخل ممنوع است
نصب قیمت روی کالا و صدور فاکتور الزامی است
نوین‌سازی نظام بازرگانی و توزیع در دستور کار
تحویل ۲۰۰۰۰ خودروی دپوشده به مردم
آدبایور با قراردادی ۲ ساله به تراکتور پیوست
حمایت بانک شهر از جشنواره فیلم‌ کودکان و نوجوانان بر محور مسئولیت اجتماعی
بیانیه‌ بانک‌پاسارگاد در خصوص انتشار تحلیل‌های نادرست و ناقص از صورت‌های مالی بانک توسط برخی از رسانه‌ها
۹۵ درصد حساب‌های مشتریان حقیقی بانک ملی ایران، کد شهاب دارند
«هازارد» هنوز نیامده سه هفته خانه‌نشین شد
عرب: استعفای من پیش وزیر باز است
یکشنبه جلسه سرنوشت ساز فتحی و استراماچونی برگزار می شود
حضور زنان به فضای اخلاقی ورزشگاه‌ها اعتبار می‌بخشد
پرسپولیس؛ تیم کاپیتان های بزرگ
چشم های تیم ملی باز خواهد بود
کمک ۳۱۳ هزار میلیارد ریالی بانک ملی به رونق بخش‌های اقتصادی
رکاب زنی خانوادگی در محله اکباتان انجام شد
کد خبر: 188998 | تاریخ : ۱۳۹۸/۴/۲۹ - 10:59
برای ارتباط موثر با کاربران جاده ای،بهره گیری از ابزارها و روش های ارتباطی مختلف ضروری است

برای ارتباط موثر با کاربران جاده ای،بهره گیری از ابزارها و روش های ارتباطی مختلف ضروری است

مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان در سفر به استان کرمانشاه با مسئولان استانی،مدیر صدا و سیما و مدیر عامل خانه مطبوعات این استان دیدار کرد.

نوآوران آنلاینبه گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای منصور فخاران مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی این سازمان در نشست شورای مدیران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به گستردگی فعالیت های سازمان و اهمیت خدمت رسانی شایسته به کاربران جاده ای به صورت شبانه روزی، فعالیت این اداره کل و همچنین روابط عمومی را در تعطیلات نوروز امسال و روزهای وقوع سیل برای انعکاس خدمات همکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای در بازگشایی راه ها و امدادرسانی به مردم سیل زده قابل تقدیر دانست.

 وی با اشاره به نقش خطیر اطلاع رسانی روابط عمومی گفت: برای برقراری ارتباط بهتر و موثرتر با مردم، کانال های ارتباطی بسیاری توسط سازمان راهداری برقرار شده است که از جمله آن می توان به انعقاد تفاهم نامه ۱۰ ساله با رادیو آوا و رادیو پیام اشاره کرد.

فخاران روابط عمومی را چشم بینای هر اداره و جلودار ارتباط با سایر دستگاه ها برشمرد که انعکاس به موقع فعالیت ها و اقدامات بخش حمل و نقل جاده ای سبب تامین رضایت مراجعه کنندگان و خدمات گیرندگان می شود.

وی از پیش بینی تمهیداتی برای استفاده از توانمندی های رانندگان حرفه ای و باتجربه در سطح جاده های کشور جهت بازرسی و اطلاع رسانی از وضعیت جاده ها، پایانه ها، نمازخانه ها و دیگر شرایط موجود در راه ها خبر داد.

بر مبنای این گزارش مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه نیز با اشاره به اقدامات این اداره کل اظهار داشت: ۱۵۰ کیلومتر از راه های مواصلاتی این استان خط کشی، لکه گیری و روکش آسفالت شده است و از ابتدای امسال نیز بیش از ۱۰۵۰ علائم ایمنی و ۱۱۲ متر مربع تابلوی اطلاعاتی در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است. وی توزیع بیش از ۷۵ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان استان کرمانشاه و تشکیل کمیته حمل و نقل ستاد اربعین را از دیگر اقدامات قابل توجه این اداره کل بیان کرد.

 بر اساس این گزارش مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان کرمانشاه ، همراهی صدا و سیما برای پوشش خدمات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و تلاش برای کمک به ایمنی سفرهای جاده ای هموطنان را قابل تقدیر برشمرد و از همکاری رسانه ملی در این استان تقدیر کرد.

 وی ضمن حضور در خانه مطبوعات استان کرمانشاه در دیدار با مدیر عامل خانه مطبوعات استان ، نقش بی بدیل رسانه ها در اصلاح رفتارهای پرخطر رانندگی و فرهنگ سازی در این خصوص را یادآور شد.

 فخاران با اشاره به این که تصادفات رانندگی یکی از دغدغه های اصلی در حوزه حمل و نقل جاده ای محسوب می شود، گفت: بر اساس آمار مهم ترین عامل بروز سوانح جاده ای عامل انسانی است و بر این اساس بررسی رفتارهای پرخطر برخی رانندگان و یافتن روش اصلاح آن در بهبود عملکرد رانندگان در کاهش تصادفات و افزایش سلامت جامعه تاثیرگذار است.

وی اظهار داشت : فرهنگ سازی یکی از وظایف اصلی رسانه هاست و رسانه ها در حوزه ایمنی راه ها می توانند مردم را با حقوق خود آشنا کنند و این فرهنگ سازی در کاهش آمار تصادفات رانندگی و کاهش تصادفات منجر به فوت و معلولیت های حاصل از این سوانح تاثیرگذار خواهد بود.

وی با تقدیر از تلاش رسانه های استان کرمانشاه در زمینه تعامل با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ابراز امیدواری کرد برقراری ارتباط گسترده تر بین رسانه ها و روابط عمومی، ارائه سطح خدمات مناسب تر به هموطنان و ارتقای ایمنی در این حوزه را در پی داشته باشد.

وحید نیشابوری مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه نیز با اشاره به فعالیت ها و خدمات شبانه روزی سازمان در محورهای مواصلاتی سراسر کشور گفت :این خدمات همزمان با وقوع سیل در ابتدای سال جاری و کمک به مردم سیل زده و برقراری تردد در محورهای سیل زده استان کرمانشاه و انتقال کمک ها به مردم سیل زده مشهود و قابل تقدیر بود. وی همکاران این سازمان را خادمان پنهان مردم دانست و افزود: رسانه های استان کرمانشاه برای انعکاس صحیح و دقیق این خدمت صادقانه و شایسته تلاش می کنند.

 ​بر اساس این گزارش مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از پایانه بار کرمانشاه ، سالن ،محوطه و نمازخانه این پایانه بازدید کردند.

 فخاران در این بازدید اهمیت اطلاع رسانی سامانه های ارتباطی سازمان برای دریافت و رسیدگی به پیشنهادات و شکایات رانندگان، شرکت های حمل و نقل و صاحبان کالا را یادآور شد و بر توجه بیش از پیش به بهبود وضعیت محوطه و ورودی این پایانه و نصب تابلوهای راهنما جهت سهولت دسترسی کاربران تاکید کرد.

 شایان ذکر است در این بازدید نمایندگی فروش لاستیک در پایانه بار کرمانشاه که به همت سرمایه گذار بخش خصوص ایجاد شده است، افتتاح شد.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.