بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/05
شماره 2455 - تاریخ 1403/02/05
آخرین اخبار
تلاش برای ارتقاء همکاری های حداکثری شرکای اجتماعی حوزه سلامت
طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۶ تهران با قوت ادامه دارد
تلاش برای بهبود وضعیت ترافیک در پهنه مرکزی تهران
رونمایی از تمثال جدید سردار شهید احمد کاظمی در منطقه ۱۹
زیرگذر بزرگراه خلیج فارس به روستای پلایین با اقدامات ترافیکی ایمن سازی شد
ورودی بناهای تجاری غیر مجاز در منطقه 19 با استقرار نیوجرسی مسدود شد
دریاچه بوستان شقایق منطقه 19مجهز به محل تفریحی و فراغتی می شود
به صدا در آمدن زنگ هفته سلامت در مدارس منطقه ۱۶
شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزاد راه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
مرمت و تعویض ۴۵ گاردریل‌ در بزرگراه امام رضا (ع)
کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند
احیا آسفالت مدرسه شهید ناظم در ناحیه۶
هم اندیشی و اجرایی نمودن تصمیمات لازم به منظور بهبود وضعیت جمع آوری زباله در ناحیه۷
اجرای ۸۰ هزار متر خط کشی محوری در سال ۱۴۰۳ در منطقه ۲۱
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
نشست تخصصی مباحث ترافیکی در شمال شرق شهر
تور گردشگری افراد دارای معلولیت
پاکسازی چهره منطقه ۴ از حضور زباله گردها
جمع‌آوری ۵۰۰ کیلو زباله از محوطه ایستگاه‌ها
پروژه بوستان محله جوادیه از مرز پیشرفت ۹۰٪ عبور کرد
تحقق دو برابری اخذ سند برای املاک فاقد سند در بافت فرسوده نسبت به برنامه چهارم توسعه
توجه ویژه مدیریت شهری به حمل و نقل عمومی
پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک درمنطقه٢ تهران
محلات طرشت و شریف صاحب خانه محیط زیست شدند
برپایی ایستگاه های حال خوب سلامت در معابر منطقه2
آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی
برگزاری آیین تجلیل از متولیان ورزش زورخانه ای و پهلوانی در منطقه ۱۲
پایانه‌های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای برنامه های دوستدار محیط زیست در منطقه22
سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
موشک «فالکون ۹» یک رکورد جدید را ثبت کرد
حق پخش تلویزیونی سرخابی‌ها را به سرانجام می‌رسانیم/ دریافت ۱۱۰ همت مالیات از ابربدهکاران
توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارد/خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
اجرای عملیات طعمه‌گذاری و لانه‌کوبی درنواحی شش‌گانه منطقه٦ تهران
ارتقاء سطح دانش و اشاعه فرهنگ گیاه‌ پروری بین اقشار مختلف
تجهیز و آغاز فعالیت دبیرخانه کانون های اجتماع محور در منطقه ۲۱
برگزاری ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱
حال خوش شهروندان منطقه ۴ در هفته سلامت
طرح ارزشمند "کوک چهارم"
ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی در محلات منطقه 13
معرفی پروژه مرمت و بهسازی ساختمان شهرداری منطقه۱۳ در دومین نشست احیا گران بافت تاریخی تهران
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
پاکسازی مستمر زمین های بایر و قطعات خالی سطح ناحیه۳
آماده باش عوامل خدمات شهری در منطقه ۵
در روز جهانی زمین پاک رود دره کن از زباله‌ها پاکسازی شد
افزایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در منطقه ۲۲
کاشت یک صد درختچه در بوستان های منطقه 17
هفته سلامت در منطقه ۱۷
کد خبر: 188925 | تاریخ : ۱۳۹۸/۴/۲۶ - 11:02
تاکید اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران بر رفتار حرفه ای با مشتریان

تاکید اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران بر رفتار حرفه ای با مشتریان

اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد سه ماهه ادارات امور شعب منطقه یک کشور بانک بر لزوم سرلوحه قرار دادن رفتار حرفه ای با مشتری و رعایت مشتری مداری به عنوان عامل موفقیت سازمانی تاکید کردند.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک در این همایش که با حضور مسعود خاتونی و محمود شایان دیگر اعضای هیات مدیره، عباس شفیعی معاون پشتیبانی، حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور، علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری، فریدون رشیدی رییس اداره کل اعتبارات، علی اولیایی رییس اداره کل پیگیری و وصول مطالبات، محمد رضایی رییس اداره کل سرمایه انسانی، مختار محمدی رییس اداره کل حسابداری و بودجه و روسای ادارات امور شعب منطقه یک کشور برگزار شد، گفت: بزرگ ترین واحدهای تولیدی در کشور از خدمات بانک ملی ایران بهره می برند و از این رو نقش بانک در بخش رونق تولید بسیار اثرگذار بوده است.

وی با تاکید بر اینکه بانک ملی ایران با ۴۰ هزار کارمند به عنوان پرجمعیت ترین و بزرگ ترین بانک کشور و یک بنگاه اقتصادی بزرگ به برنامه ای قوی و پیگیری مستمر نیاز دارد، افزود: ما باید برای مشتریان مراجعه کننده به شعبه، یک مشاور باشیم. اقتصاد کشور کاملا بانک محور است و زمانی که نگاه مردم، بنگاه های اقتصادی و دولت به بانک هاست، مسئولیت بانک ملی ایران بسیار خطیر خواهد بود.

کریمی با تاکید بر اینکه امروزه اهمیت جذب منابع ارزان قیمت بر کسی پوشیده نیست، ابراز کرد: ما باید نیاز مشتریان را بشناسیم و بر اساس نیاز مشتری گام برداریم. همچنین باید برخورد مناسب و علمی با مشتریان دارای مطالبات غیر جاری صورت گیرد و نباید برای تمامی مشتریان نسخه واحدی تجویز شود.

دیگر عضو هیات مدیره بانک با تاکید بر اینکه موفقیت هر سازمانی در نتیجه عملکرد مدیران و کارکنان مجموعه و در گرو مسایل درون سازمانی و برون سازمانی است، گفت: تاثیر عوامل برون سازمانی به مراتب کم تر از عوامل درون سازمانی است بنابراین برای تحقق اهداف و دستیابی به پیشرفت باید در درون سازمان تلاش کنیم.

مسعود خاتونی با بیان اینکه دنیا روزانه در حال تغییر است و صاحبان کسب و کارها امروز بدون هماهنگی با این تغییر حذف می شوند، بیان کرد: در گذشته قدم نخست کسب و کارها، کسب سودآوری بود اما امروز گام نخست باید حفظ حیات باشد و در صورت رسیدن به آن، سودآوری خود محقق خواهد شد. بانک نیز یک کسب و کار است و امروز باید خود را با این تعییرات هماهنگ کند.

همچنین دیگر عضو هیات مدیره بانک با تاکید بر مشتری مداری و رفتار حرفه ای با مشتری گفت: اگر می خواهیم جذب منابع داشته باشیم و بانک نیز پیشرفت کند، باید تابلوی مشتری مداری را در بالاترین جایگاه در شعب و بانک نصب کنیم.

محمود شایان با بیان اینکه باید در بخش مشتری مداری دقت نظر بیشتری صورت گیرد، اظهار کرد: بانک بیش از ۱۰ سال جذب نیرو نداشته و این امر اشکالات درون سازمانی را به سیستم تحمیل می‌کند که خوشبختانه ورود نیروهای جدید از طریق آزمون استخدامی اخیر می تواند تحولی را در این زمینه ایجاد کند.

در ادامه معاون پشتیبانی بانک نیز درباره واگذاری اموال و املاک مازاد بانک و استفاده از سامانه سجا (سامانه جامع اموال و املاک) گفت: در جلسه اخیر هیات مدیره بانک بحث تجدید ارزیابی ها مطرح و بدین ترتیب گزارش های اولیه نیز آماده شد. در این بخش زیر ساخت های فراهم شده طی چند سال گذشته از قبیل سامانه سجا در بانک می تواند موثر واقع شود.

عباس شفیعی اظهار کرد: همچنین سامانه ستاد نیز که به منظور خرید و فروش های دولتی راه اندازی شده، در بانک ملی ایران پیاده سازی شده است و بانک به عنوان 10 دستگاه برتر در بهره برداری از این سامانه معرفی شده است. اقبال از این سامانه به جهت ایجاد شفافیت در معاملات می تواند برای بانک مفید باشد.

مدیر امور شعب منطقه یک کشور نیز در این همایش با اشاره به محورهای هفت گانه ابلاغی مدیرعامل بانک در سال جاری گفت: همکاران باید جهت اجرای دقیق استراتژی های بانک اهتمام ورزند. همچنین کسب درآمدهای غیرمشاع و اعطای تسهیلات کوتاه مدت به ویژه در بخش ضمانتنامه، مضاربه، خرید دین و... باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

حمیدرضا فتحی بیرانوند وضعیت شعب منطقه یک کشور بانک در بخش شاخص های کیفی را مطلوب عنوان و بیان کرد: ۱۳ درصد منابع در شعب منطقه یک را منابع جاری تشکیل می دهند. البته همکاران باید در جهت کاهش قیمت تمام شده پول و جذب منابع ارزان قیمت همچنان اهتمام ورزند و بنا بر تاکید مدیرعامل بانک و اعضای هیات مدیره در بخش برنامه ریزی های تسهیلاتی به سمت و سوی تسهیلات خرید دین با توجه به ریسک کمتر نسبت به سایر مدل های تسهیلات پیش رویم.

در پایان این همایش تعدادی از روسای ادارات، حوزه ها و شعب بانک در منطقه یک کشور  به جهت عملکرد برتر در سه ماه نخست امسال با اهدای لوح تقدیر شدن

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.