بانک آینده
تامین اجتماعی
روزنامه نوآوران - 1399/03/11
شماره 1507 - تاریخ 1399/03/11
آخرین اخبار
آزادی روزنامه نگار شبکه (C.N.N) با وساطت فرماندار "مینه سوتا"
ضرورت حفظ رفاقت میان قوا و پرهیز از دوقطبی کردن فضای کشور
کشور تاب بروز تنش میان جریان ها را ندارد
با سلایق شخصی نمی‌ توان کشور را اداره کرد
ایراد شورای نگهبان به حذف ۴ صفر از پول ملی
نباید به سرمایه گذران خارجی متقاضی اقامت در ایران سخت گیری شود
تحریم همکاری‌های هسته‌ای ایران نقض قطعنامه ۲۲۳۱ و منشور سازمان ملل است
دستورات رییس جمهور برای مهار آتش سوزی و جلوگیری از حوادث مشابه
هدف ایران از اعزام نفتکش به منطقه کارائیب قدرت‌نمایی در برابر آمریکا است
احوالات «ارکستر سازهای ملی» در سایه کرونا
از سرگیری فعالیت‌ تورهای گردشگری
اعتراض جیمی کیمل به رفتار نژادپرستانه ترامپ
یونان ورود برخی گردشگران را ممنوع کرد
خلق نقاشی عظیم به احترام کادر پزشکی
یک بام و دو هوای ‌اجرای طرح ترافیک؛ معضل جدید پایتخت
تهران هنوز به شرایط مطلوب نرسیده است
دانش آموزان با «ماسک» وارد حوزه‌های امتحانی می‌شوند
«درختان» چوب بی‌امکاناتی را می‌خورند
آغاز به کار سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت
از خانه تا خیابان؛ با شلوار ورزشی
حذف فیزیکی بیمه نامه شخص ثالث برای رفاه مردم طراحی شده است
مشمولان سهام عدالت از امروز نسبت به دارایی خود مطلع می‌شوند
عدس در رتبه نخست افزایش قیمت در اردیبهشت ماه ۹۹
امروز آخرین مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی
چالش جدید اپل برای ایرانی‌ها
نقدینگی قطعه‌سازان تامین می‌شود
اگر راه‌اندازی کارتان بیش از ۳ روز طول کشید شکایت کنید
محدودیت ساعت کار پاساژها برداشته شد
اطلاعیه ایران‌خودرو و سایپا برای قرعه‌کشی فروش ۲۵ هزار دستگاه خودرو
خرید حمایتی گوجه‌فرنگی از امروز در کرمان آغاز می‌‌شود
فاز اول رفیوژ سبز خیابان شریعتی در مراحل پایانی قرار دارد
مساعدت ۵۰۰ میلیون ریالی بانک ایران زمین به ایتام تحت حمایت کمیته امداد
سال 99، سال تداوم تحولات بانک ایران زمین
فروش ویژه فروشگاه‌های ایران مال و مشارکت در طرح «آینده داران» بانک‎ آینده
بانک سرمایه، یکی ازچهار بانک برتر درکمترین خطای تراکنش‌های شتابی
به پشتوانه بانک ملی ایران تجارت کنید
افزایش سقف تسهیلات برای مشتریان بانکداری شرکتی
بانک توسعه صادرات ایران تا سقف 15000 میلیارد ریال اوراق گام صادر می کند
بشار رسن مورد توجه باشگاه اتریشی
داور بین‌المللی فوتبال زنان: پس از ۱۱ سال قضاوت به حقم نرسیدم
دو پیشنهاد نهایی AFC برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا
لیگ برگزار نشود، قهرمان را مشخص می‌کنیم/
شوک فیفا به بازار نقل و انتقالات/ بمب‌ها خنثی می‌شوند؟
کارمزد تراکنش های بانک صادرات ٢٠ تا ٣٤ درصد کمتر از میانگین شبکه بانکی در فروردین ٩٩
تدوین برنامه دقیق برای جذب ارز حاصل از صادرات در بانک ملی ایران
نگاهی به اقدامات بانک سینا در بخش مسئولیت های اجتماعی
ایران‌مال میزبان مشتریان بانک آینده
بازداشت پلیس قاتل مرد سیاه‌ پوست "مینیاپولیس"
جهانگیری: اعزام بالگردهای آبپاش برای مهار آتش‌سوزی "خائیز" ضروری است
قتل های ناموسی؛ نتیجه حاکمیت نگرش هیجانی
کد خبر: 187855 | تاریخ : ۱۳۹۸/۳/۲۸ - 19:18
باید از مردم تهران عذرخواهی کنیم
شهردار تهران:

باید از مردم تهران عذرخواهی کنیم

حناچی گفت: از مردم تهران باید عذرخواهی کنیم، زیرا سرویسی که ‌به آنها در سطح شهر می‌دهیم متناسب با حجم تقاضا نیست.

نوآوران آنلاین- پیروز حناچی، شهردار تهران در مراسم رونمایی از ناوگان جدید اتوبوسرانی گفت: برایند ما افزایش سهم حمل و‌نقل عمومی و کاهش استفاده از خودروی شخصی باید باشد، اما به این دلیل که با مبانی نظری پیوسته این هدف را  دنبال نکردیم، نمی‌توان گفت به این هدف دست پیدا کرده‌ایم. وی با بیان این نکته که ۸۰ درصد آلودگی در سطح شهر تهران مربوط به خودروهایی است که سوخت فسیلی مصرف می‌کنند و 40 درصد آلودگی خودروهای شخصی است، گفت: باید کاری کرد استفاده از خودروهای تک سرنشین در سطح شهر کاهش یابد. شهردار تهران در ادامه افزود: هنوز هم سهم حمل و‌نقل شخصی اولویت حمل و‌نقل است و حتی آهنگش هم به سمت منفی شدن و یا صفر شدن نرفته است. باید استفاده را به حداقل برسانیم و آن را به ضدارزش تبدیل کنیم، اما نه به اجبار و باید با تعامل و مجاب کردن این کار را انجام دهیم.زمانی موفق می‌شویم که مردم را در کارمان همراه کنیم. وی با ابراز نارضایتی از تبلیغات صدا و سیما که تولید دوش و کفش را در تیزر تبلیعاتی قرار می دهد، اظهار داشت:حجم تبلیغی که برای سر دوش و‌ کفش می‌شود از پخش گزارشات درباره وضعیت حمل و نقل بیشتر است مگر ما چقدر نیاز به سردوش داریم؟ هرچند تولید داخل و قابل احترام است. او افزود: از این رفتار تعجب می‌کنم و تاسف می‌خورم که چرا حمل و نقل ما بین برنامه های پربازیدید جایی ندارد.البته شاید تقصیر ما باشد که تولید نمی‌کنیم، اما این انتقاد هم وارد است که این مسائل مهم چرا در برنامه‌های تلویزیون جایی ندارد. وی در ادامه اظهار داشت: از مردم تهران باید عذرخواهی کنیم، زیرا سرویسی که ‌به آنها در سطح شهر می‌دهیم متناسب با حجم تقاضا نیست.باید تمام تلاشمان را بکنیم که این ضعف را جبران کنیم و‌خوشبختانه دولت همراهی دارد. همچنین محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در این مراسم گفت: با توسعه معابر و ساخت بزرگراه و اتوبان نمی توان معضل ترافیک تهران را حل کرد و باید کاهش میل استفاده از خودروهای شخصی را به عنوان راه حل اساسی در دستور کار قرار داد، اما در کنار آن باید حمل و نقل عمومی را نیز گسترش داد. وی با اشاره به اینکه در کنار این موارد باید فرهنگ استفاده از دوچرخه را نیز گسترش دهیم. پورسیدآقایی با بیان اینکه در دوره‌های گذشته به جای حل مسئله فرسودگی مینی بوس، مسئله را پاک کردند، اظهار داشت:  مینی بوس از مد حمل و‌نقل حذف شده بود در حالی که نباید در همه خطوط از اتوبوس استفاده شود. درنتیجه در مسیرهایی که فواصل کوتاه است و مسافر کم باید مینی بوس جایگزین شود که در برنامه 5 ساله مشخص شد در چه خطوطی مینی بوس جایگزین شود. معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان این نکته که اضافه شدن مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی را تا رسیدن به 800 دستگاه مینی بوس ادامه خواهیم داد به نگرانی هایی که  برای دودزا بودن خودروهای دیزلی وجود دارد اشاره کرد و افزود: نگران دودزا بودن اتوبوس نیستیم زیرا همه مجهز به فیلتر دوده هستند. ۱۰۰دستگاه فیلتر دوده خریداری کردیم و درپاسخ به این شائبه که نصب فیلتر دوده باعث خرابی اتوبوس می‌شود، قرارداد نصب را با خود سازنده اتوبوس بستیم که بنا بر مشخصات فنی خودرو فیلتر دوده نصب شود. وی در ادامه افزود: بنا داریم تمام اتوبوس های تهران حداقل آن‌هایی که متعلق به شهرداری است را مجهز به فیلتر دوده کنیم. پورسیدآقایی در ادامه به عدد حاصل از صرفه جویی تبدیل اتوبوس‌ها دیزلی به اتوبوس گازسوز اشاره کرد و گفت: میزان صرفه جویی سوخت  در طی 12 سال به 142 هزار دلار رسید و این عدد امکان ادامه نوسازی اتوبوس ها توسط بخش خصوصی را فراهم کرد. در نتیجه وزارت نفت متعهد شد از محل صرفه جویی در مصرف سوخت، به ازای خروج یک اتوبوس فرسوده و جایگزینی اتوبوس گازسوز  142 هزار دلار پرداخت کند.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.