تامین اجتماعی
روزنامه نوآوران - 1398/06/27
شماره 1347 - تاریخ 1398/06/27
آخرین اخبار
ارتباط بانکی ایران و روسیه با سپام برقرار شده است
احتمال‌ ورود خودروهای روسی به ایران
خطر ورود ۱۵۰ هزار میلیارد تومان به بازارهای سوداگرایانه
پرداخت ۳۰ درصدی یارانه دستمزد به کارآفرینان
قانون جدید مشکلات تجارت را بیشتر می‌کند
دردناک نیست؟ آدم‌ها از حیوان خطاب قرار گرفتن خویش برآشفته و غضبناک می‌شوند، اما همه می‌خواهند از آن‌ها قوی‌تر باشند، بالاتر بپرند و سریع‌تر بدوند.
ثریا قاسمی در گردهمایی به بهانه "بانو"
سریال «ترورخاموش» چگونه مافیای مواد را سوژه کرد؟
وقتی تماشای سریال‌ هم کاری لاکچری می‌شود!
علی مصفا بازیگر «لامینور» شد
دوبله اسپانیایی فیلم نرگس آبیار در هیسپان تی‌وی
بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری تازه‌ ترین اثر کریستوفر نولان
مارتین اسکورسیزی با «ایرلندی» به جشنواره رم می‌رود
سخنگوی قوه قضائیه: برخی به ناحق سر سفره کارگران نشستند
مذاکره با آمریکا در هیچ سطحی انجام نخواهد شد
ولایتی:‌ حفظ ثبات و امنیت در منطقه بدون دخالت بیگانگان حل و فصل شود
ایران میزبان ششمین نشست روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه
بعیدی‌نژاد: آمریکا و کانادا اصولی‌ترین مقررات بین‌المللی را نقض می‌کنند
دادستان تهران: سراغ قطعه سازان خواهیم رفت
شرمن: ترامپ مجوز اعلام جنگ علیه ایران را ندارد
فاطمه حسینی خبر داد: سوال از وزیر راه درباره قطع صدها اصله بلوط زاگرس
«نجاتی» به مدال برنز دست یافت
قهرمانی ایران در مسابقات شطرنج شانگهای
سلام دوباره به هیجان فوتبالی در قاره سبز
خلیلی: علیپور امسال هم مدعی آقای گلی است
یک بسکتبالیست دیگر نیز لژیونر شد یک بسکتبالیست دیگر نیز لژیونر شد
بلیت‌های شهرآورد پایتخت از فردا فروخته می‌شود
تغییر ساعت شهرآورد پایتخت به ساعت 16 / سهمیه ۵۰ درصدی به تماشاگران دو تیم‌
تیم ملی بسکتبال جوانان نتیجه را به حریف استرالیایی واگذار کرد
بهره مندی از خدمات بیمه ای توسط هنرمندان زمینه ساز همگانی سازی این صنعت است
الزام اخذ شناسه برخط شهاب برای مشتریان حقوقی بانک ملی ایران
تسهیلات ۳ هزار میلیاردی سیستم بانکی به مددجویان کمیته امداد
انتقال شعبه بانک توسعه صادرات در آستارا به شعبه رشت
احتمال تغییر در طرح ترافیک/ ممنوعیت فعالیت‌های عمرانی در پایتخت در 15 روز اول مهر
صدور ۱۰۰هزار پروانه کار برای اتباع خارجی در کشور/پیش‌بینی ثبت‌نام ۵۰۰هزار دانش‌آموز اتباع
علیرضا بیرانوند در مسیر سوشا مکانی
ارسال لایحه "حذف تبصره ازدواج دختران زیر ۱۳ سال" به دولت تا ۲ هفته آتی
واکنش وزیر بهداشت به موضوع «فرار مالیاتی» پزشکان
شروع لیگ قهرمانان اروپا به همراهVAR
رییس پلیس پایتخت: برای حضور زنان در دربی پیش‌بینی‌ای نشده است
خطری که از بیخ گوش والیبالی‌ها گذشت؛ جدایی داربست‌ از تیرهای چراغ برق
خیرآبادی: فدراسیون می‌گفت یا سرمربی باشم یا رئیس هیات
عنایتی از سرمربیگری قشقایی استعفا کرد
حضور بهداد سلیمی در دوره پیشرفته مربیگری وزنه برداری IOC
محرومیت «نیمار» کاهش یافت
صدرنشینی وزنه‌بردار زن ایرانی در دسته ۷۱ کیلوگرم پیکارهای جهانی
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال، جدال نفس‌گیر برای تیم‌های اصفهانی
رکورد ورودی پولادمردان وزنه‌برداری در پیکارهای جهانی مشخص شد
فرصت فوتبال برای تسویه بدهی کلان خود به «لئو»
گزارش یک مرگ؛ داربستی که جان گرفت
کد خبر: 187855 | تاریخ : ۱۳۹۸/۳/۲۸ - 19:18
باید از مردم تهران عذرخواهی کنیم
شهردار تهران:

باید از مردم تهران عذرخواهی کنیم

حناچی گفت: از مردم تهران باید عذرخواهی کنیم، زیرا سرویسی که ‌به آنها در سطح شهر می‌دهیم متناسب با حجم تقاضا نیست.

نوآوران آنلاین- پیروز حناچی، شهردار تهران در مراسم رونمایی از ناوگان جدید اتوبوسرانی گفت: برایند ما افزایش سهم حمل و‌نقل عمومی و کاهش استفاده از خودروی شخصی باید باشد، اما به این دلیل که با مبانی نظری پیوسته این هدف را  دنبال نکردیم، نمی‌توان گفت به این هدف دست پیدا کرده‌ایم. وی با بیان این نکته که ۸۰ درصد آلودگی در سطح شهر تهران مربوط به خودروهایی است که سوخت فسیلی مصرف می‌کنند و 40 درصد آلودگی خودروهای شخصی است، گفت: باید کاری کرد استفاده از خودروهای تک سرنشین در سطح شهر کاهش یابد. شهردار تهران در ادامه افزود: هنوز هم سهم حمل و‌نقل شخصی اولویت حمل و‌نقل است و حتی آهنگش هم به سمت منفی شدن و یا صفر شدن نرفته است. باید استفاده را به حداقل برسانیم و آن را به ضدارزش تبدیل کنیم، اما نه به اجبار و باید با تعامل و مجاب کردن این کار را انجام دهیم.زمانی موفق می‌شویم که مردم را در کارمان همراه کنیم. وی با ابراز نارضایتی از تبلیغات صدا و سیما که تولید دوش و کفش را در تیزر تبلیعاتی قرار می دهد، اظهار داشت:حجم تبلیغی که برای سر دوش و‌ کفش می‌شود از پخش گزارشات درباره وضعیت حمل و نقل بیشتر است مگر ما چقدر نیاز به سردوش داریم؟ هرچند تولید داخل و قابل احترام است. او افزود: از این رفتار تعجب می‌کنم و تاسف می‌خورم که چرا حمل و نقل ما بین برنامه های پربازیدید جایی ندارد.البته شاید تقصیر ما باشد که تولید نمی‌کنیم، اما این انتقاد هم وارد است که این مسائل مهم چرا در برنامه‌های تلویزیون جایی ندارد. وی در ادامه اظهار داشت: از مردم تهران باید عذرخواهی کنیم، زیرا سرویسی که ‌به آنها در سطح شهر می‌دهیم متناسب با حجم تقاضا نیست.باید تمام تلاشمان را بکنیم که این ضعف را جبران کنیم و‌خوشبختانه دولت همراهی دارد. همچنین محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در این مراسم گفت: با توسعه معابر و ساخت بزرگراه و اتوبان نمی توان معضل ترافیک تهران را حل کرد و باید کاهش میل استفاده از خودروهای شخصی را به عنوان راه حل اساسی در دستور کار قرار داد، اما در کنار آن باید حمل و نقل عمومی را نیز گسترش داد. وی با اشاره به اینکه در کنار این موارد باید فرهنگ استفاده از دوچرخه را نیز گسترش دهیم. پورسیدآقایی با بیان اینکه در دوره‌های گذشته به جای حل مسئله فرسودگی مینی بوس، مسئله را پاک کردند، اظهار داشت:  مینی بوس از مد حمل و‌نقل حذف شده بود در حالی که نباید در همه خطوط از اتوبوس استفاده شود. درنتیجه در مسیرهایی که فواصل کوتاه است و مسافر کم باید مینی بوس جایگزین شود که در برنامه 5 ساله مشخص شد در چه خطوطی مینی بوس جایگزین شود. معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان این نکته که اضافه شدن مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی را تا رسیدن به 800 دستگاه مینی بوس ادامه خواهیم داد به نگرانی هایی که  برای دودزا بودن خودروهای دیزلی وجود دارد اشاره کرد و افزود: نگران دودزا بودن اتوبوس نیستیم زیرا همه مجهز به فیلتر دوده هستند. ۱۰۰دستگاه فیلتر دوده خریداری کردیم و درپاسخ به این شائبه که نصب فیلتر دوده باعث خرابی اتوبوس می‌شود، قرارداد نصب را با خود سازنده اتوبوس بستیم که بنا بر مشخصات فنی خودرو فیلتر دوده نصب شود. وی در ادامه افزود: بنا داریم تمام اتوبوس های تهران حداقل آن‌هایی که متعلق به شهرداری است را مجهز به فیلتر دوده کنیم. پورسیدآقایی در ادامه به عدد حاصل از صرفه جویی تبدیل اتوبوس‌ها دیزلی به اتوبوس گازسوز اشاره کرد و گفت: میزان صرفه جویی سوخت  در طی 12 سال به 142 هزار دلار رسید و این عدد امکان ادامه نوسازی اتوبوس ها توسط بخش خصوصی را فراهم کرد. در نتیجه وزارت نفت متعهد شد از محل صرفه جویی در مصرف سوخت، به ازای خروج یک اتوبوس فرسوده و جایگزینی اتوبوس گازسوز  142 هزار دلار پرداخت کند.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.