بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/01/29
شماره 2450 - تاریخ 1403/01/29
آخرین اخبار
اجرای طرح نفس های تازه شهر در ناحیه۵
جمع آوری روزانه 5 هزار کیلو پسماند غیرمجاز در شمال شرق شهر
جمع آوری 78 تن پسماند خشک از عوامل تفکیک و حمل غیر مجاز پسماند در منطقه2
طرح ویژه جلوگیری از فعالیت زباله گردها در منطقه ۳
اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
کوچه پشت شهرداری ساماندهی می شود
استمرار طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۶
اجرای طرح تحول ۲۰گانه خدمت در منطقه، رضایتمندی شهروندان را همراه دارد
ملاقات مردمی حبیب کاشانی با بیش از 70 نفر از شهروندان منطقه 17
آغاز هرس و به‌زراعی بهاری درختان در بزرگترین پهنه سبز تهران
بهره برداری از رینگ جنوبی مروارید شهر
نصب بیش از ۶ هزار متر مربع کفپوش گرانولی و تزریقی در بوستان های منطقه ۲۱
برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل غیرقانونی زباله گردی
نیم نگاهی به عملیات عمرانی ناحیه۷ از ابتدای سال ۱۴۰۳
با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت :
شناسایی و ساماندهی 559 معتاد متجاهر و جمع آوری 195 تن پسماند در منطقه 19
آغاز نصب تله های فرمونی در بوستان جنگلی سرخه حصار
سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب نهاد‌های دولتی زیر‌ذره‌بین
افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه قدس سمنان
اجرای بیش از ۷ هزار و ۹۸۰ متر مربع بهسازی آسفالت در منطقه۱۳
بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
47کیلومتر راه‌سازی در منطقه 22در سال جدید
آغاز تجهیز کارگاهی احداث سرای محله آبشار تهران
کاشت بیش از ۲۸ هزار و ۲۵۴ اصله درخت و درختچه و انواع درختان در میادین، بلوارها و بوستان های منطقه ۲۱
بازارچه دستفروشان تهرانسر، توسعه می یابد
اجرای150 برنامه نمایشی آموزشی با بهره مندي بيش از 5 هزار كودك در منطقه 19
آغاز عملیات لایروبی و کف شکنی چاه های آب خام فضای سبز منطقه 19
چهره بخش مرکزی شهر از معضلات اجتماعی زدوده می شود
اجرای عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح ناحیه۳
تداوم پاکسازی و رنگ آمیزی دیوار نوشته های غیرمجاز در منطقه ۴
۱۶۰ تقاطع اصلی و فرعی منطقه ۴ بهسازی و مناسب سازی می شود
سرعت‌بخشی به پروژه‌ها با رعایت شاخص‌های کیفی انجام می‌شود
پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند
سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند
برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدير عامل
برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدير عامل
پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402
پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
اعطای ۲۴ هزار و 941 فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و 497 میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
اعطای ۲۴ هزار و 941 فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و 497 میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی
مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی
تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
ارایه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
ارایه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
بازدید شهردار منطقه ۱۲ از روند پیشرفت ۵ پروژه عمرانی شاخص منطقه
اجرای ۱۲۵۰ تن روکش مکانیزه آسفالت در معابر منطقه
بدنه بزرگراه های منطقه2 با گل های بهاری فرش شد
اتمام خط کشی محوری جنوب به شمال خیابان ولیعصر (عج)
نصب یکهزار و ۲۳۲ شعله پرژکتور در بوستان های منطقه ۲۱
تداوم اجرای طرح نگهداشت شهر در منطقه ۵
کد خبر: 186067 | تاریخ : ۱۳۹۸/۲/۴ - 09:41
برگزاری گردهمایی گروه های دوام مردمی ستاد مدیریت بحران و هلال احمر منطقه22
روابط عمومی شهرداری منطقه22:

برگزاری گردهمایی گروه های دوام مردمی ستاد مدیریت بحران و هلال احمر منطقه22

نشست گروه های دوام منطقه 22 با محور ارائه گزارش اقدامات انجام شده در روزهای بارانی اخیر در سطح منطقه برگزار شد.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه22، در این نشست که با حضور رضایی رییس هلال احمر منطقه، احسان صفایی معان خدمات شهری منطقه22، علیرضا خامسیان مدیر روابط عمومی منطقه22 و مسئولین خانه های دوام و ایمنی دوازده گانه منطقه22 برگزار شد نسبت به انجام اقدامات انجام شده در زمان بارش‌های اخیر بحث و تبادل نظر شد.
صفایی معاون خدمات شهری منطقه22 در این جلسه با ارائه گزارشی از مدیریت بحران بارندگی های اخیر و آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در منطقه، گفت: برای پیشگیری از بروز مسائل و معضلات در سطح منطقه به خصوص رسیدگی و رفع مشکلات و موانع معابر شهری در مواقع بارندگی، تدابیر و دستورات لازم برای واحدها، اکیپ‌های خدماتی و عملیاتی صادر شده بود.
صفایی اضافه کرد: در راستای افزایش ایمنی و آرامش بیشتر، تسهیل در عبور و مرور، پاکیزگی سطح منطقه و پیشگیری از آبگرفتگی در محورها به ویژه در زمان بارندگی، لایروبی انهار و کانال ها و جمع آوری زباله و ضایعات بصورت مستمر انجام می شد.
وی خاطرنشان کرد: انجام عملیات لایروبی جوی های معابر، نظافت کانال ها، دریچه ها و انهار به خصوص معابر اصلی به صورت ویژه با محوریت نواحی طبق زمان بندی مشخص و معین برای رفع مشکل آبگرفتگی و ساماندهی آب های سطحی انجام شده است.
صفایی  با بیان اینکه از مدتها پیش ،  اقدامات زیر ساختی مختلفی برای حل مشکل آبگرفتگی  در منطقه به انجام رسید بود ادامه داد: به صراحت می گویم که اگر اقدامات و برنامه ریزی های کارکنان و کارشناسان شهرداری منطقه22 الخصوص همکارانم در معاونت خدمات شهری منطقه نبود، بحران های جبران ناپذیری برای منطقه در بارش های اخیر اتفاق می افتاد.
معاون خدمات شهری منطقه22 در پایان عنوان کرد: جلب رضایت شهروندان یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین اهدافی است که شهرداری منطقه  در قالب برنامه‌های خود برای دستیابی به آن تلاش می‌کنند.
گرم شدن کره زمین دلیل  افزایش بارش در روزهای اخیر
در ادامه این نشست طی تماس تلفنی، دکتر پرویز کردوانی  فعال حوزه محیط زیست نظراتی در مورد بارش های اخیر در ایران ارائه داد و گفت: شرایط جوی ایران به دلیل گرم شدن کره زمین در کنار افزایش بارش در مناطق پرباران و کاهش بارش در مناطق کم‌باران بی‌نظم شده است؛ در شرایط بی‌نظمی ممکن است مثلاً در یزد که کم‌باران است ظرف یک ساعت به اندازه دو سال بارش رخ دهد.

برنامه‌ریزی برای زمان بحران باید و مستمر باشد
همچنین طی تماس تلفنی با دکتر بهرام عکاشه زلزله شناس که نظراتی در مورد وضعیت تهران در مورد وقوع زلزله داددن گفت: هدف، ترساندن مردم نیست. هدف، این است که مردم بدانند فرض کنید تهران ما و کشور ما، زلزله خیز است.
وی در ادامه گفت: 190 سال پیش  در شرق تهران زلزله‌ای که گسل مُشا عامل آن بود به  قدرت 7.2 درجه ریشتر رخ داد که ممکن است مجدد رخ دهد، پس باید برنامه ریزی ها برای زمان بحران دوچندان و مستمر شود.
بخشی‌نگری  در مدیریت بحران باید کنار گذاشته شود
در ادامه این نشست علیرضا خامسیان مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه22 با تشکر از مشارکت و همکاری شهروندان سطح منطقه در زمان بحران، گفت: از اقدامات انجام شده همکارانم در معاونت خدمات شهری در زمان بارش باران در ایام نوروز تشکر می کنم و اگر این پیشگیری ها نبود حتما دچار بحران و مشکلات می شدیم.
وی در ادامه با بیان اینکه باید این اقدامات به خوبی به شهروندان اطلاع رسانی شود، ادامه داد: مردم از این اقدامات بی اطلاع هستند و باید صدا و سیما در اطلاع رسانی به مدیریت شهری کمک کند.
خامسیان با انتقاد از برخی اظهار نظرها در خصوص عدم اقدامات لازم  درخصوص پیشگیری از وقوع سیل  در طول 30سال گذشته در شهر تهران ، گفت: اینکه بگویم در 30سال گذشته برای مدیریت بحران شهر تهران هیچ اقدامی انجام نشده است نادرست است و اینگونه اظهارات اوج بی انصافی است.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه22 با بیان اینکه اگر آسیب شناسی انجام می دهیم باید حتما همراه با  احصا نقاط ضعف و قوت باشد، افزود: یکی از مشکلات ما در زمینه مدیریت بحران بخشی نگری است. هر دستگاهی علاقه دارد خود را سرآمد حوزه مدیریت بحران نشان دهد در حالیکه یکپارچگی و هماهنگی در مدیریت بحران یک اصل اساسی است.
عضو کمیته رسانه مدیریت بحران شهر تهران از همراهی مردم در بارش های اخیر در تهران با مدیریت شهری قدردانی کرد و گفت: یادمان نرفته است که در گذشته با اندک باراانی چه اتفاقاتی در شهر تهران رخ می داد، خوشبختانه با حضور میدانی مدیریت شهری کمترین چالش را شهروندان در منطقه و ترددشان در سطح شهر تهران احساس کردند که بای

علیزاده شهرداری منطقه ۲۲, [۲۴.۰۴.۱۹ ۱۰:۱۰]
[Forwarded from علیزاده شهرداری منطقه ۲۲]
د این روش مدیریتی ادامه پیدا کند.
وی با بیان اینگه نباید با بیان برخی از اظهار نظرهای بعضا غلط دل مردم را خالی کنیم، گفت: دستگاه های اجرایی و کمک رسان در زمان بحران نباید یک به یک گزارشی جداگانه به مردم بدهند .خوب است که برنامه‌ریزیی انجام شود تا فقط از طریق یک ارگان اطلاع رسانی اقدامات انجام شده به شهروندان ارائه شود.
در ادامه این نشست  دکتر حسین جعفریان رییس ستاد مدیریت بحران منطقه22، طی سخنانی از اقدامات انجام شده این ستاد در زمان بارش باران در سطح منطقه گزارشی را ارائه کرد و گفت: با کمک همکارانم در شهرداری منطقه22 نقاط حادثه خیز در سطح منطقه شناسایی شده است و با همکاری همه دستگاه های خدمات رسان از جمله هلال احمر تلاش کردیم بحران از سطح منطقه به حداقل کاهش پیدا کند که خوشبختانه شهروندان این مهم را به خوبی احساس می کنند.
وی همچنین بر ضرورت آسیب شناسی به موقع در زمینه مدیریت بحران تاکید کرد.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.