تامین اجتماعی بانک مهر اقتصاد
روزنامه نوآوران - 1398/03/04
شماره 1273 - تاریخ 1398/03/04
آخرین اخبار
پیش بینی افزایش 10 درصدی قیمت برنج وارداتی
راه‌حل تنش‌های میان ایران و آمریکا، «دیپلماسی» است
لاریجانی: صدا و سیما از طرح مسائل اختلافی بین مذاهب پرهیز کند
محکومیت اقدام فرانسه در استرداد مهندس ایرانی به آمریکا
مردم کالای گران نخرند
ائتلاف کلی منتفی است اما باب گفت‌وگو باز است
قیمت‌های سرسام آور لاستیک کامیون‌ها در بازار آزاد!
واکنش پوند به استعفای نخست وزیر انگلیس
ممنوعیت صادرات پیاز و سیب‌زمینی لغو شد
چرا باید به تماس پمپئو که لحن توهین‌آمیزی دارد پاسخ دهم؟
تعیین دستوری اجاره بها جواب نمی‌دهد
هشدار مقام‌های آمریکایی به ترامپ در مورد افزایش تنش با ایران
باید برای آرام کردن اوضاع منطقه تلاش کنیم
امکان انتخاب و خرید خطوط تلفن رند آسیاتک فراهم شد
ضرورت هدایت سیل نقدینگی به سمت بازارهای مالی
رشد ۶۰ میلیونی جمعیت در ۶۰ سال
در آینده جدی‌تر به بازیگری خواهم پرداخت
مافیا نداریم اما انحصار و خودی و غیرخودی داریم
توقف «از یادها رفته»/ پخش دوباره سریال «نیاز» در شب‌های قدر
این تاخت‌وتازها به ضرر سینماست
ایجاد هفت موزه جدید در گیلان/لزوم بازنگری در قوانین میراثی بندر انزلی
دومین جایزه رسمی کن۲۰۱۹ اهدا شد/نماینده برزیل برگزیده «نوعی نگاه»
تکرار فرصت‌سوزی«نوروز» در«فطر»/فیلم‌هایی که اشتباهی اکران می‌شوند
هشدار نسبت به اپیدمی دوباره ایدز میان معتادان
لغو کلیه امتحانات مدارس در فردای شب‌های قدر
داروهای اختلال کم‌توجهی - بیش‌فعالی چه عوارضی دارند؟
میزان فشارخون طبیعی چقدر است؟
اعلام شهریه مدارس غیردولتی شهر تهران؛ ۱۵ میلیون تومان بالاترین نرخ شهریه
دو عارضه مهم کمبود «یُد» / علایم کم‌کاری و پرکاری تیروئید
تاکید بر حمایت از اشتغالزایی با پرداخت تسهيلات قرض الحسنه
جزئیات افزایش حقوق سربازان
بازی با سپاهان اندازه دو جام می‌ارزد/ پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود
اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
بازیکن تیم فوتبال استقلال در آستانه امضای قرارداد با الاهلی قطر
دعوت از المپین‎ها برای حضور در کمیسیون صلح و ورزش کمیته المپیک
برانکو آب پاکی را روی دست شاگردان خود ریخت
نتوانستیم با منصوریان توافق کنیم/ قطبی هم گزینه است
ملایی با برد حریف مغولستانی به فینال رسید
دبیر شورای عالی فضای مجازی از سداد بازدید کرد
سعید عسکری مدیرکل روابط عمومی ایرانسل شد
دعوت به مجمع عمومی عادی سالانه ی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش
جدیدترین کارنامه تسهیلات پرداخت شده به طرح مسکن مهر
تغییر ساعت آغاز به کار شعب بانک اقتصادنوین به مناسب شب‌های قدر
بهره‌مندی ۲۵ هزار بنگاه اقتصادی از تسهیلات بانک ملی ایران
اعطای وام قرض‌الحسنه ازدواج از سوی بانک آینده از مرز 26/000 نفر گذشت
اشتغال‌زایی کمیته امداد با کمتر از نیم درصد از تسهیلات کل کشور
طراحی ساخت واحدهای مسکونی در شهرهای جدید
بازدید مدیر منطقه‌ای بانک ایران زمین از شرکت اترک شیمی مشهد
سومین جشنواره بورس و رسانه کلید خورد
زمان انتشار سومین جلد سه‌گانه «هیلاری منتل» مشخص شد
کد خبر: 185911 | تاریخ : ۱۳۹۸/۱/۳۰ - 12:54
باشگاه مشتریان بانکداری شرکتی در بانک مسکن بزرگتر شد

باشگاه مشتریان بانکداری شرکتی در بانک مسکن بزرگتر شد

مدیر امور اعتباری بانک مسکن از ورود «کاشی تبریز» و «صبانفت» به باشگاه مشتریان بزرگ بانکداری شرکتی به عنوان استفاده‌کنندگان از این خدمات نوین خبر داد.

نوآوران آنلاین-محمد حسن علمداری در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، از هدفگذاری بانک مسکن برای تعمیم خدمات بانکداری شرکتی در سال جاری خبر داد و گفت: سال گذشته در همین راستا پس از «بوتان» که اولین مشتری بزرگ بانکداری شرکتی ما بود، دو مجموعه «کاشی تبریز» و «صبانفت» که یکی از شرکت‌های فعال در بخش ساخت و ساز پروژه‌های بزرگ ساختمانی وزارت نفت است نیز به جمع استفاده‌کنندگان از این خدمات اضافه شدند.

وی با تاکید بر اینکه جذب مشتریان برای بانکداری شرکتی در بانک مسکن طی یک فرایند تدریجی صورت می‌گیرد، گفت: عجله‌ای برای اینکه به آمار تعداد زیاد مشتریان بانکداری شرکتی برسیم نداریم، بلکه بر این هدف متمرکز هستیم که شرکت‌های برند و توانمند را جذب کنیم و این موضوع در تقویت مراودات مالی به مرور زمان با این مشتریان بزرگ رخ می‌دهد. استفاده از خدمات بانکداری شرکتی هم برای شرکت‌ها و هم برای بانک منفعت دارد.
علمداری در تشریح جزییات خدمات بانکداری شرکتی، گفت: به زبان ساده در قالب این خدمات عملا «اختیارات بانک» در اختیار مشتری قرار می‌گیرد، به این معنا که در شرایط عادی ابتدا مشتری باید تقاضای استفاده از خدمات یا تسهیلات خاصی را ارایه کند و سپس بانک تصمیم بگیرد که این خدمات را در چه سطحی و در چه زمانی به مشتری ارایه کند. این در حالی است که در بانکداری شرکتی مشتری بر اساس حد اعتباری خود یک سال به شکل تضمینی و در هر زمان که بخواهد از خدمات مطلوب خود بهره‌مند می‌شود. این خدمات شامل اخذ تسهیلات، ضمانتنامه بانکی و مواردی از این دست است که اغلب شرکت‌های بزرگ در مقاطع مختلف زمانی به آن نیاز پیدا می‌کنند.
وی با بیان اینکه بانک مسکن سالانه یک نوبت مشتریان بانکداری شرکتی را اعتبارسنجی می‌کند، گفت: هر سال بر اساس نتایج اعتبارسنجی مشخص می‌شود که این مشتریان تا چه سقفی می‌توانند از خدمات تضمینی بانک مسکن در طول همان سال بنا به درخواست خود استفاده کنند.
به گزارش هیبنا، بانکداری شرکتی یکی از روش‌هایی است که طی آن برای مشتریان ویژه، خدمات ویژه ارایه می‌شود. بانک مسکن تلاش می‌کند به تمام نیازهای این مشتریان به خدمات بانکی اعم از تسهیلات، تعهدات و خدمات الکترونیک پاسخ دهد. اما این پاسخ برای مشتریان بانکداری شرکتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن حاصل می‌شود.
بانکداری شرکتی علاوه بر اینکه زمینه‌ساز گسترش فعالیت بانک، کارمند محوری و سودآوری خواهد شد، سرعت ارایه خدمت به مشتریان را افزایش می‌دهد و در نتیجه رضایتمندی از بانک ارتقا خواهد یافت. مشتریان بانکداری شرکتی از گروهی شناسایی و انتخاب می‌شوند که پتانسیل و حجم بالاتری نسبت به مشتریان معمولی دارند. با توجه به اینکه دامنه فعالیت اقتصادی این قبیل مشتریان وسیع است، ارایه خدمات به شکل ویژه به آنها یک روال برد – برد محسوب می‌شود.
بانکداری شرکتی همچنین خدمات ویژه‌ای درحوزه فناوری اطلاعات و رفاهی به مشتریان ارایه می‌کند و با ارایه نرم‌افزارهای مورد نیاز آنها، از انواع خدمات گسترده پرداخت مورد نیاز مشتری به نحوی پشتیبانی می‌کند که این خدمات به سادگی در بستر نرم‌افزاری ویژه برای وی قابل بهره‌برداری باشد.

  •  
کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.