تامین اجتماعی بانک مهر اقتصاد
روزنامه نوآوران - 1398/05/28
شماره 1330 - تاریخ 1398/05/28
آخرین اخبار
راه‌اندازی اولین سیستم‌های بانکداری متمرکز در بانک مسکنراه‌اندازی اولین سیستم‌های بانکداری متمرکز در بانک مسکن
امضای تفاهم نامه برای اجرای طرح اقدام ملی
تسهیل خدمات بانکی به روشندلان
عمل به مسئولیت اجتماعی، نقطه قوت بانک ملی ایران
آغاز ثبت نام جشنواره عکس «نمای ملی» بانک ملی ایران
چقازردی: برنامه اصلی بانک حمایت از واحدهای تولیدی است
بانک صادرات ایران به دانشجویان دانشگاه پیام نور وام قرض‌الحسنه دانشجویی پرداخت می‌کند
امروز روز حمایت بیشتر از دولت و خدمت بیشتر به مردم است
برنامه های سومین رویداد بزرگ «تهران هوشمند» اعلام شد
روحانی: با تضعیف دولت کسی تقویت نمی‌شود
روحانی: آبراه‌های بین المللی برای همه باید امن باشد
محسنی اژه‌ای: باید از امروز به فکر پرونده خودمان باشیم
شمخانی: هدف تحریم‌ها، مذاکره نیست، وادار کردن ما به تسلیم است
تاکید رئیس دفتر دبیرکل سازمان ملل بر ضرورت برجام
نصب "راهبند الکترونیک" در خطوط ویژه پایتخت
دریافت شهریه با ترفندی بنام «مدرسه الکترونیکی»
عدم شفافیت قانون بکارگیری سلاح در ماموریت‌های محیط بانان
مجوز تاسیس داروخانه به دیپلمه‌ها و بالاتر به شرطِ...
عارف: آیه یاس خواندن و منفعل بودن چاره کار نیست
ظریف: در مقابل اقدامات خصمانه خویشتن‌داری نمی‌کنیم
مطهری: پیشنهاد ظریف برای مذاکره با عربستان درست و هوشمندانه است
تحقق وعده های وزیر راه و شهرسازی برای ارتقای حوزه ایمنی و حمل ونقل جاده ای استان کهیگلویه و بویراحمد
عرب: از استعفایم بی خبر هستم
ایجاد بیش از ۱۷۰ هزار شغل تا پایان امسال در کشور
کالدرون با پیروزی شروع کرد
دبیر: وضعیت فدراسیون کشتی قرمز است/ گفته بودند ۵ میلیارد بدهی داریم نه ۵۰ میلیارد!
تماشاگران محترم، لطفا سر جای خود بنشینید!
گام بزرگ بانک مسکن برای فروش اموال و املاک مازاد/انحلال ۲۱ شعبه ناکارآمد
تاج: در بازی‌های ملی در "آزادی" پذیرای بانوان خواهیم بود
بانک صادرات ایران سفارش و خرید آنلاین محصولات داروپخش را تسهیل کرد
سود سهام شرکت «نفت بهران» در شعب بانک صادرات ایران پرداخت می‌شود
افزایش سرمایه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به ۲۵۰۰ میليارد تومان
بازدید مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران از چهارمین نمايشگاه توانمندي هاي روستاييان وعشاير
ابلاغ طرح بخشودگی جرایم تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران
قیمت گذاری دستوری کالاها بهترین خبر برای واسطه هاست
کمبود و گرانی دو معضل بازار لوازم خانگی
مشارکت بانک ایران زمین در طرح "تا مهر با همدلی" کمیته امداد امام (ره)
مدیریت مصرف اینترنت با بسته های جدید اینترنت آسیاتک
اکران فیلم‌های سی‌ودومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان
نقش بانک شهردر فروش اوراق مشارکت خط ۲ مترو کلانشهر شیراز
پرداخت هفت هزار فقره تسهیلات خرید دین در بانک ملی ایران
خرید دو هزار میلیارد ریال کالای بادوام داخلی با تسهیلات بانک ملی
پاسارگاد:برای افزایش امنیت پرداخت‌ها رمز پویا پرداخت کنید
اعلام آمادگی بانک ملت برای حمایت از شرکت های لبنی کشور
تجلیل از تلاش های بانک ملت در مسیر احداث بیمارستان یون درمانی
کارنامه بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری
معامله برد – برد دولت با مولدسازی دارایی‌ها
امضاء توافق نامه خرید یک رام قطار و ۲۰ دستگاه اتوبوس در منطقه ۲ پایتخت
7500 متر از باغات شهرداری منطقه 5 رفع تصرف شد
مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران معارفه شد
کد خبر: 185911 | تاریخ : ۱۳۹۸/۱/۳۰ - 12:54
باشگاه مشتریان بانکداری شرکتی در بانک مسکن بزرگتر شد

باشگاه مشتریان بانکداری شرکتی در بانک مسکن بزرگتر شد

مدیر امور اعتباری بانک مسکن از ورود «کاشی تبریز» و «صبانفت» به باشگاه مشتریان بزرگ بانکداری شرکتی به عنوان استفاده‌کنندگان از این خدمات نوین خبر داد.

نوآوران آنلاین-محمد حسن علمداری در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، از هدفگذاری بانک مسکن برای تعمیم خدمات بانکداری شرکتی در سال جاری خبر داد و گفت: سال گذشته در همین راستا پس از «بوتان» که اولین مشتری بزرگ بانکداری شرکتی ما بود، دو مجموعه «کاشی تبریز» و «صبانفت» که یکی از شرکت‌های فعال در بخش ساخت و ساز پروژه‌های بزرگ ساختمانی وزارت نفت است نیز به جمع استفاده‌کنندگان از این خدمات اضافه شدند.

وی با تاکید بر اینکه جذب مشتریان برای بانکداری شرکتی در بانک مسکن طی یک فرایند تدریجی صورت می‌گیرد، گفت: عجله‌ای برای اینکه به آمار تعداد زیاد مشتریان بانکداری شرکتی برسیم نداریم، بلکه بر این هدف متمرکز هستیم که شرکت‌های برند و توانمند را جذب کنیم و این موضوع در تقویت مراودات مالی به مرور زمان با این مشتریان بزرگ رخ می‌دهد. استفاده از خدمات بانکداری شرکتی هم برای شرکت‌ها و هم برای بانک منفعت دارد.
علمداری در تشریح جزییات خدمات بانکداری شرکتی، گفت: به زبان ساده در قالب این خدمات عملا «اختیارات بانک» در اختیار مشتری قرار می‌گیرد، به این معنا که در شرایط عادی ابتدا مشتری باید تقاضای استفاده از خدمات یا تسهیلات خاصی را ارایه کند و سپس بانک تصمیم بگیرد که این خدمات را در چه سطحی و در چه زمانی به مشتری ارایه کند. این در حالی است که در بانکداری شرکتی مشتری بر اساس حد اعتباری خود یک سال به شکل تضمینی و در هر زمان که بخواهد از خدمات مطلوب خود بهره‌مند می‌شود. این خدمات شامل اخذ تسهیلات، ضمانتنامه بانکی و مواردی از این دست است که اغلب شرکت‌های بزرگ در مقاطع مختلف زمانی به آن نیاز پیدا می‌کنند.
وی با بیان اینکه بانک مسکن سالانه یک نوبت مشتریان بانکداری شرکتی را اعتبارسنجی می‌کند، گفت: هر سال بر اساس نتایج اعتبارسنجی مشخص می‌شود که این مشتریان تا چه سقفی می‌توانند از خدمات تضمینی بانک مسکن در طول همان سال بنا به درخواست خود استفاده کنند.
به گزارش هیبنا، بانکداری شرکتی یکی از روش‌هایی است که طی آن برای مشتریان ویژه، خدمات ویژه ارایه می‌شود. بانک مسکن تلاش می‌کند به تمام نیازهای این مشتریان به خدمات بانکی اعم از تسهیلات، تعهدات و خدمات الکترونیک پاسخ دهد. اما این پاسخ برای مشتریان بانکداری شرکتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن حاصل می‌شود.
بانکداری شرکتی علاوه بر اینکه زمینه‌ساز گسترش فعالیت بانک، کارمند محوری و سودآوری خواهد شد، سرعت ارایه خدمت به مشتریان را افزایش می‌دهد و در نتیجه رضایتمندی از بانک ارتقا خواهد یافت. مشتریان بانکداری شرکتی از گروهی شناسایی و انتخاب می‌شوند که پتانسیل و حجم بالاتری نسبت به مشتریان معمولی دارند. با توجه به اینکه دامنه فعالیت اقتصادی این قبیل مشتریان وسیع است، ارایه خدمات به شکل ویژه به آنها یک روال برد – برد محسوب می‌شود.
بانکداری شرکتی همچنین خدمات ویژه‌ای درحوزه فناوری اطلاعات و رفاهی به مشتریان ارایه می‌کند و با ارایه نرم‌افزارهای مورد نیاز آنها، از انواع خدمات گسترده پرداخت مورد نیاز مشتری به نحوی پشتیبانی می‌کند که این خدمات به سادگی در بستر نرم‌افزاری ویژه برای وی قابل بهره‌برداری باشد.

  •  
کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.