بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/05
شماره 2455 - تاریخ 1403/02/05
آخرین اخبار
تلاش برای ارتقاء همکاری های حداکثری شرکای اجتماعی حوزه سلامت
طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۶ تهران با قوت ادامه دارد
تلاش برای بهبود وضعیت ترافیک در پهنه مرکزی تهران
رونمایی از تمثال جدید سردار شهید احمد کاظمی در منطقه ۱۹
زیرگذر بزرگراه خلیج فارس به روستای پلایین با اقدامات ترافیکی ایمن سازی شد
ورودی بناهای تجاری غیر مجاز در منطقه 19 با استقرار نیوجرسی مسدود شد
دریاچه بوستان شقایق منطقه 19مجهز به محل تفریحی و فراغتی می شود
به صدا در آمدن زنگ هفته سلامت در مدارس منطقه ۱۶
شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزاد راه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
مرمت و تعویض ۴۵ گاردریل‌ در بزرگراه امام رضا (ع)
کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند
احیا آسفالت مدرسه شهید ناظم در ناحیه۶
هم اندیشی و اجرایی نمودن تصمیمات لازم به منظور بهبود وضعیت جمع آوری زباله در ناحیه۷
اجرای ۸۰ هزار متر خط کشی محوری در سال ۱۴۰۳ در منطقه ۲۱
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
نشست تخصصی مباحث ترافیکی در شمال شرق شهر
تور گردشگری افراد دارای معلولیت
پاکسازی چهره منطقه ۴ از حضور زباله گردها
جمع‌آوری ۵۰۰ کیلو زباله از محوطه ایستگاه‌ها
پروژه بوستان محله جوادیه از مرز پیشرفت ۹۰٪ عبور کرد
تحقق دو برابری اخذ سند برای املاک فاقد سند در بافت فرسوده نسبت به برنامه چهارم توسعه
توجه ویژه مدیریت شهری به حمل و نقل عمومی
پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک درمنطقه٢ تهران
محلات طرشت و شریف صاحب خانه محیط زیست شدند
برپایی ایستگاه های حال خوب سلامت در معابر منطقه2
آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی
برگزاری آیین تجلیل از متولیان ورزش زورخانه ای و پهلوانی در منطقه ۱۲
پایانه‌های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای برنامه های دوستدار محیط زیست در منطقه22
سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
موشک «فالکون ۹» یک رکورد جدید را ثبت کرد
حق پخش تلویزیونی سرخابی‌ها را به سرانجام می‌رسانیم/ دریافت ۱۱۰ همت مالیات از ابربدهکاران
توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارد/خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
اجرای عملیات طعمه‌گذاری و لانه‌کوبی درنواحی شش‌گانه منطقه٦ تهران
ارتقاء سطح دانش و اشاعه فرهنگ گیاه‌ پروری بین اقشار مختلف
تجهیز و آغاز فعالیت دبیرخانه کانون های اجتماع محور در منطقه ۲۱
برگزاری ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱
حال خوش شهروندان منطقه ۴ در هفته سلامت
طرح ارزشمند "کوک چهارم"
ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی در محلات منطقه 13
معرفی پروژه مرمت و بهسازی ساختمان شهرداری منطقه۱۳ در دومین نشست احیا گران بافت تاریخی تهران
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
پاکسازی مستمر زمین های بایر و قطعات خالی سطح ناحیه۳
آماده باش عوامل خدمات شهری در منطقه ۵
در روز جهانی زمین پاک رود دره کن از زباله‌ها پاکسازی شد
افزایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در منطقه ۲۲
کاشت یک صد درختچه در بوستان های منطقه 17
هفته سلامت در منطقه ۱۷
کد خبر: 183390 | تاریخ : ۱۳۹۷/۱۲/۴ - 10:38
بنیان بانکداری دیجیتال بر روی تجربه مشتری استوار است

بنیان بانکداری دیجیتال بر روی تجربه مشتری استوار است

رئیس اداره بانکداری مجازی بانک ایران زمین در حاشیه رونمایی از پلت فرم ایران زمین بوم در هشتمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت گفت: ایران زمین بوم در حقیقت یک اکوسیستم برای توسعه بانکداری دیجیتال است.

نوآوران آنلاین-به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین؛ احمدرضا ایرجی زاده رئیس اداره بانکداری مجازی بانک ایران زمین با اشاره به نقشی که پلت فرم ایران زمین بوم می‌تواند در توسعه بانکداری دیجیتال و تجربه مشتری داشته باشد اظهار داشت: همانطور که می‌دانید بنیان بانکداری دیجیتال بر روی تجربه مشتری استوار است. پیش از این تجربه مشتری توسط خود بانکها توسعه داده می شد، اما در حال حاضر این امر توسط فین تک‌ها و شرکتهایی که در حوزه عملیات مالی فعالیت دارند انجام می‌شود.

ایرجی زاده افزود: این شرکت‌ها خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌کنند که ممکن است بانکها با توجه به محدودیتهای ساختاری، نتوانند به آن حوزه ورود پیدا کنند و یا این موضوع برای بانکها مستلزم صرف زمان و هزینه بسیاری باشد که انجام آن برای بانک به صرفه نباشد. اما شرکتهای کوچک این امکان را دارند تا با شناخت بازار و خواسته مشتریان در محدوده فعالیت خودشان، با ارائه خدمات خلاقانه موجبات بهبود تجربه مشتریان را در آن حوزه فراهم کنند.
وی در خصوص نقش پلتفرم ایران زمین بوم در ارتباط مشتریان با شرکتهایی که در حوزه های مختلف مالی، بیمه‌ای و خدماتی فعالیت دارند گفت: در سالهای اخیر در بانکداری باز فقط متدهای بانکی با تصدیق هویت در زمان تراکنش، مانند: کارت به کارت و گرفتن موجودی و صورتحساب کارت مطرح بود و به دلیل موانع موجود معمولا همه خدمات بانکی به طور کامل در اختیار عموم فین تک ها قرار نمی گرفت. در ضمن بانکها به دلیل حفظ امنیت مشتریان نمی‌توانستند متدهایی همچون تصدیق هویت مشتری را در اختیار فین تک ها قرار دهند و تصدیق هویت را به آنها بسپارند.
رئیس بانکداری مجازی بانک ایران زمین ادامه داد: خوشبختانه در ایران زمین بوم با وجود سیستم احراز هویت مرکزی این امکان وجود دارد که مشتری را در سرورهای بانک به صورت دیجیتال تصدیق هویت کنیم و بعد اجازه استفاده از خدمات بانکی را برای مشتری از طریق نرم افزار فین تک صادر کنیم.
 
ایرجی زاده در انتها افزود: اگر بخواهم بطور خلاصه بگویم IZBoom یک اکوسیستم کامل بانکداری باز است که مشتریان، فین تک ها و بانک ها را به هم متصل می کند؛ فین تک ها نرم افزارهای خود را با استفاده از API هایی که اجازه استفاده از آنها را از بانک دریافت کرده اند، توسعه داده و پس از تست های دقیق و اخذ گواهینامه از ایران زمین، در فروشگاه نرم افزارهای کاربردی بوم قرار می دهند. مشتریان بانک ها می توانند از این نرم افزارها برای رفع نیازهای بانکی و مالی خود استفاده کنند و بدین ترتیب تجربه مشتری بدون دخالت بانک توسط فین تک ها گسترش پیدا خواهد کرد.
کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.