بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/05
شماره 2455 - تاریخ 1403/02/05
آخرین اخبار
تلاش برای ارتقاء همکاری های حداکثری شرکای اجتماعی حوزه سلامت
طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۶ تهران با قوت ادامه دارد
تلاش برای بهبود وضعیت ترافیک در پهنه مرکزی تهران
رونمایی از تمثال جدید سردار شهید احمد کاظمی در منطقه ۱۹
زیرگذر بزرگراه خلیج فارس به روستای پلایین با اقدامات ترافیکی ایمن سازی شد
ورودی بناهای تجاری غیر مجاز در منطقه 19 با استقرار نیوجرسی مسدود شد
دریاچه بوستان شقایق منطقه 19مجهز به محل تفریحی و فراغتی می شود
به صدا در آمدن زنگ هفته سلامت در مدارس منطقه ۱۶
شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزاد راه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
مرمت و تعویض ۴۵ گاردریل‌ در بزرگراه امام رضا (ع)
کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند
احیا آسفالت مدرسه شهید ناظم در ناحیه۶
هم اندیشی و اجرایی نمودن تصمیمات لازم به منظور بهبود وضعیت جمع آوری زباله در ناحیه۷
اجرای ۸۰ هزار متر خط کشی محوری در سال ۱۴۰۳ در منطقه ۲۱
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
نشست تخصصی مباحث ترافیکی در شمال شرق شهر
تور گردشگری افراد دارای معلولیت
پاکسازی چهره منطقه ۴ از حضور زباله گردها
جمع‌آوری ۵۰۰ کیلو زباله از محوطه ایستگاه‌ها
پروژه بوستان محله جوادیه از مرز پیشرفت ۹۰٪ عبور کرد
تحقق دو برابری اخذ سند برای املاک فاقد سند در بافت فرسوده نسبت به برنامه چهارم توسعه
توجه ویژه مدیریت شهری به حمل و نقل عمومی
پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک درمنطقه٢ تهران
محلات طرشت و شریف صاحب خانه محیط زیست شدند
برپایی ایستگاه های حال خوب سلامت در معابر منطقه2
آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی
برگزاری آیین تجلیل از متولیان ورزش زورخانه ای و پهلوانی در منطقه ۱۲
پایانه‌های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای برنامه های دوستدار محیط زیست در منطقه22
سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
موشک «فالکون ۹» یک رکورد جدید را ثبت کرد
حق پخش تلویزیونی سرخابی‌ها را به سرانجام می‌رسانیم/ دریافت ۱۱۰ همت مالیات از ابربدهکاران
توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارد/خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
اجرای عملیات طعمه‌گذاری و لانه‌کوبی درنواحی شش‌گانه منطقه٦ تهران
ارتقاء سطح دانش و اشاعه فرهنگ گیاه‌ پروری بین اقشار مختلف
تجهیز و آغاز فعالیت دبیرخانه کانون های اجتماع محور در منطقه ۲۱
برگزاری ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱
حال خوش شهروندان منطقه ۴ در هفته سلامت
طرح ارزشمند "کوک چهارم"
ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی در محلات منطقه 13
معرفی پروژه مرمت و بهسازی ساختمان شهرداری منطقه۱۳ در دومین نشست احیا گران بافت تاریخی تهران
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
پاکسازی مستمر زمین های بایر و قطعات خالی سطح ناحیه۳
آماده باش عوامل خدمات شهری در منطقه ۵
در روز جهانی زمین پاک رود دره کن از زباله‌ها پاکسازی شد
افزایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در منطقه ۲۲
کاشت یک صد درختچه در بوستان های منطقه 17
هفته سلامت در منطقه ۱۷
کد خبر: 183388 | تاریخ : ۱۳۹۷/۱۲/۴ - 10:25
رونمایی سامسونگ از اولین نسل گوشی‏های تاشو
Galaxy Fold، قدم به آینده

رونمایی سامسونگ از اولین نسل گوشی‏های تاشو

شرکت سامسونگ با رونمایی از گوشی تاشوی خود، نسل جدید گوشی‏های هوشمند را به دنیا معرفی کرد. Galaxy Fold مجهز به اولین صفحه نمایش بدون مرز تاشو (Infinity Flex) دنیا با اندازه 7.3 اینچ است که در حالت تاشده به یک گوشی کوچکتر تبدیل شده و قسمت بالایی آن حالت نمایشگر را خواهد داشت. Galaxy Fold روشی جدید و قدرتمند را برای انجام همزمان چند کار(Multi Tasking)، تماشای ویدیو، بازی و دیگر فعالیت‏ها در اختیار کاربر گذاشته و در واقع تجربه و امکاناتی را به واقعیت می‏رساند که سال‏ها برای ساخت آن کار شده است.

نوآوران آنلاین- دی‏جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل گفت «امروز سامسونگ فصل جدیدی را در تاریخ نوآوریهای حوزه موبایل گشوده و مفهوم فعالیت‏های ممکن در گوشی‏های هوشمند را تغییر داده است. Galaxy Fold آغاز یک نوع محصول جدید است که با استفاده از نمایشگر اینفینیتی فلکس، توانمندیهای بی‏سابقهای را در اختیار کاربران قرار می‏دهد. ما Galaxy Fold را برای کسانی ساخته‏ایم که به دنبال تجربه یک گوشی تاشوی بالارده و عبور از محدودیتهای گوشیهای هوشمند معمولی هستند».

 

ترکیب گوشی و تبلت

Galaxy Fold یک گروه محصولی مجزا است. این محصول با قرار دادن یک تجربه جدید در اختیار کاربران، به آنها امکان انجام کارهایی را می‏دهد که با گوشی‏های هوشمند معمولی قابل انجام نبوده‏اند. به این ترتیب کاربران می‏توانند بهترین‏های دو گروه محصولی را در کنار هم داشته باشند: یک محصول کوچک که باز شده و بزرگترین نمایشگر مورد استفاده روی یک گوشی هوشمند سامسونگ را در اختیار کاربر قرار می‏دهد. Galaxy Fold مجموعهای از نوآوریها در حوزه نمایشگر، مهندسی و مواد است که در مدت هشت سال بعد از معرفی نمونه اولیه نمایشگرهای انعطافپذیر سامسونگ، در سال 2011، تکمیل شده است.

  • نمایشگری ساخته شده از مواد جدید: نمایشگر داخلی صرفا خم نمی شود، بلکه تا می‏شود. نوآوری برای انجام حرکت تا شدن بسیار دشوارتر است. سامسونگ یک لایه پلیمری جدید اختراع کرده و نمایشگری را ساخت که تا حدود 50 درصد باریک‌تر از نمایشگر گوشی‏های هوشمند معمولی بود. این مواد جدید باعث می‏شوند Galaxy Fold انعطافپذیر و محکم و در نتیجه با دوام باشد.
  • مکانیزم جدید لولا: Galaxy Fold بسیار نرم و طبیعی، شبیه یک کتاب باز میشود و با یک صدای کلیک جذاب، کاملا صاف و تخت بسته می‏شود. سامسونگ برای رسیدن به این حالت یک لولای پیچیده را با استفاده از چندین دنده درگیر، طراحی کرد. با هدف یکدست شدن بدنه و زیبایی ظاهری، این لولا داخل محفظه‏ای بسته مخفی شد.
  • طراحی نو: از صفحه نمایش، تا قاب و هر بخشی که قابل دیدن و لمس کردن باشد، سامسونگ همه آنها را تغییر داده است. حسگر اثر انگشت را در لبه کناری گوشی و جایی قرار داده است که انگشت بصورت عادی در آنجا گذاشته می‏شود و به این ترتیب گوشی به راحتی باز می‏شود. دو باتری این گوشی به همراه همه بخشهای دیگر بصورت کاملا متوازن داخل Galaxy Fold توزیع شده است تا گوشی در دست کاربر کاملا یکدست به نظر برسد. رنگ و ظریفکاری منحصربه‌فرد این گوشی (نقرهای، مشکی، سبز و آبی) در کنار لولای منحصربه‌فرد با لوگوی سامسونگ، محصولی فوق‏العاده را به دست می‏دهد.

 

یک تجربه کاملا جدید

Galaxy Fold متناسب با نیاز کاربرانی که به دنبال فرم فکتورهای بزرگتر هستند و با هدف ارتقای تجربه کاربری طراحی شده است. تصویر در Galaxy Fold در هر زمان به همان نمایشگری منتقل میشود که شما احتیاج دارید. در حالت بسته می‏توانید براحتی آن را از جیب خارج کرده و با یک دست کارهایی مانند تماس گرفتن، ارسال پیام متنی و غیره را انجام دهید. در حالت باز هم می‏توانید تصویر را بزرگتر و با کیفیت بالاتر مشاهده کرده و از آن برای تماشای فیلم و محتوای واقعیت افزوده یا مطالعه مجله دیجیتالی استفاده کنید.

تجربه کاربری (UX) مخصوص Galaxy Fold، روشهای ویژه‌ای را برای بهترین استفاده از این گوشی هوشمند در اختیار شما قرار می‏دهد:

  • چند پنجره فعال(Multi Active Window): می‏توانید تا سه اپلیکیشن را بصورت همزمان باز کرده و هر کاری از بازی تا اشتراک محتوا را انجام دهید. به این ترتیب می‏توانید به راحتی در ویدیوها یا برنامه‏های تلویزیون و فیلم‏های آمازون جستجو کرده و بلافاصله نقد هر کدام را که دوست داشتید بخوانید و با افزودن تریلر فیلم به متن ارسالی برای دوستان‏تان از آنها دعوت کنید آن را تماشا کنند و البته همه این کارها را در یک صفحه انجام دهید.
  • پیوستگی اپلیکیشن: می‏توانید بدون اختلال و بصورت روان میان نمایشگرهای اصلی و جلویی گوشی جابجا شوید. وقتی Galaxy Fold را باز و بسته می‏کنید، اپلیکیشن‏های باز دقیقا به همان شکل بین دو نمایشگر جابجا می‏شوند و به این ترتیب می‏توانید برای مرور پست‏های اینستاگرام با یک دست در حالت بسته به راحتی کار کنید و اگر تصمیم گرفتید یک پست خاص را دقیق‏تر ببینید، یا حتی عکسی بگیرید و بعد از ویرایش آن را در اینستاگرام خود پست کنید، کافی است گوشی را باز کنید.

شرکت سامسونگ با گوگل و برنامه نویسان اندروید همکاری می‏کند تا نسخه ویژهای از اپلیکیشن‏ها و خدمات برای تجربه ای ویژه و بطور خاص برای Galaxy Fold عرضه شوند.

 

برترین عملکرد با قابلیت تا شدن

Galaxy Fold به شکلی طراحی شده است که در تمامی حالات بازی، کار یا اشتراک‏گذاری، بتواند عملکردی بسیار قدرتمند داشته باشد. این گوشی با داشتن سخت افزاری پیشرفته، می‏تواند از عهده هر کاری برآید.

  • کارهای بیشتر: Galaxy Fold مجهز به نسل آینده و بسیار قدرتمند پردازشگر در کنار 12 گیگابایت رم است که عملکرد گوشی را تا سطح یک کامپیوتر خانگی بالا میبرد. سیستم پیچیده باتری دوگانه بصورت خاص برای این گوشی طراحی شده است. Galaxy Fold همچنین می‏تواند با استفاده از سیستم اشتراک شارژ بدون سیم PowerShare بصورت هم‏زمان خودش و یک دستگاه دیگر را شارژ کند[1].
  • برترین تجربه چندرسانه‏ای: Galaxy Fold برای سرگرمی ساخته شده است. با توجه به تصویر فراگیر نمایشگر دینامیک آمولد (Dynamic AMOLED) و صدای واضح و دقیق بلندگوهای استریوی این گوشی که توسط برند AKG طراحی شده باعث می‏شود تا فیلم‏ها و بازیهای موردعلاقه‏تان مانند Asphalt 9 را با جذابیت بسیار بیشتری اجرا کنید.
  • دوربین همه کاره:در هر حالتی که گوشی را گرفته یا تا کنید یک دوربین برای تصویر‌برداری آماده خواهد بود تا شما هیچ لحظه‏ای را از دست ندهید. سیستم دوربین Galaxy Fold با داشتن شش لنز (سه لنز در دوربین اصلی، دو لنز در دوربین داخلی و یک لنز هم در دوربین جلویی) کاملا انعطاف پذیر است. این گوشی سطح جدیدی از مولتی‏تسکینگ را در اختیار شما قرار داده و امکان کار با اپلیکیشن در حین تماس ویدیویی را نیز فراهم می‏کند.

 

Galaxy Fold همه کاره

Galaxy Fold چیزی بیش از یک گوشی موبایل است. این گوشی در واقع دروازه‏ای به کهکشان ابزارها و خدمات متصلی است که سامسونگ در طی چندین سال عرضه کرده است تا فرصت انجام کارهای غیرممکن را برای کاربران فراهم کند. این گوشی در کنار Samsung Dex به شما امکان می‏دهد[2] تا تجربه‏ای شبیه کامپیوترهای خانگی اما با بهره‏وری بیشتر در اختیار داشته باشید. نسخه Bixby این گوشی مجهز به چند قابلیت هوشمند شخصی مانند Bixby Routines است که نیازهای شما را پیش بینی می‏کند. Samsung Knox نیز داده‏ها و اطلاعات شخصی شما را کاملا امن نگهداری می‏کند. در هر کاری از کاربردهای عادی گوشی تا خرید با Samsung Pay و یا کار روی سلامت بدن با Samsung Health، اکوسیستم گلکسی در هر قدمی برای پیگیری علایق‏تان در کنار شما است.

گوشی Galaxy Fold در دو نسخه LTE و 5G در سه ماهه دوم 2019 عرضه خواهد شد.

 

مشخصات Galaxy Fold:

 

Galaxy Fold

نمایشگر اصلی : ۷.۳ اینچ، QXGA + Dynamic AMOLED (4.2:3)

نمایشگر جلویی : ۴.۶ اینچ، HD + Super AMOLED (21:9)

* اندازه صفحه نمایش برابر قطر یک مستطیل کامل و بدون در نظرگرفتن انحنای گوشه‌ها اعلام شده است.

نمایشگر

دوربین سلفی 10MP , F2.2

دوربین قاب

 

دوربین

 

فوق عریض : 16MP, F2.2

عریض : 12MP Dual Pixel, F1.5/F2.4, OIS

تله :   12MP,PDAF, F2.4, OIS با زوم اپتیکال دو برابری

دروبین اصلی سه گانه

دوربین سلفی : 10MP  F2.2

دوربین تشخیص عمق: RGB  : 8MP, F1.9

دوربین جلو دوگانه

پردازنده ۷ نانومتری، ۶۴ بیت، ۸ هسته‌ای

پردازشگر

۱۲ گیگابایت رم (LPDDR4x)، ۵۱۲ گیگابایت (UFS3.0)

* به لیل ذخیره سیستم عامل و نرم افزارهای مورد استفاده در قابلیتهای گوشی، حافظه قابل دسترس برای کاربر کمتر از این مقدار خواهد بود. مقدار حافظه در دسترس کاربر بسته به اپراتور متفاوت بوده و ممکن است بعد از بروزرسانی نرم افزارها نیز تغییر کند.

حافظه

۴۳۸۰ میلی ‌امپر ساعت (typical)

* شارژ سیمی سازگار با QC2.0 و AFC

* شارژ بیسیم سازگار با WPC و PMA

* مقدار اعلام شده (Typical) برابر مقدار معمول ظرفیت باتری در زمان آزمایش توسط آزمایشگاه‏های شرکتهای ثالث است. این مقدار معمول برابر میانگین تخمین زده شده با لحاظ تغییر ظرفیت نمونه‏های مختلف باتری است. مقدار اندازه‏گیری شده (حداقل) ظرفیت 4275 میلی‏آمپر است. عمر واقعی باتری ممکن است بسته به محیط شبکه، الگوی استفاده و دیگر عوامل، متغیر باشد.

باتری

اندروید ۹.۰ (Pie)

سیستم عامل

 

 


[1] [1] اشتراک شارژ بیسیم محدود به سامسونگ یا برندهای دیگر گوشی هوشمند با شارژ بیسیم WPC Qi مانند گوشیهای گلکسی S9, S9+, S8, S8+, S8 Active, S7, S7 edge, S7 Active, S6, S6 edge, S6 Active, S6 edge+, Note9, Note8, Note FE, Note5 و ابزارهای پوشیدنی مانند Galaxy Watch Active, Gear Sport, Gear S3, Galaxy Watch (46/42mm),  و  Galaxy Budsاست. این قابلیت ممکن است با وجود برخی تجهیزات جانبی، کاورها، یا دستگاههای برندهای دیگر کار نکند. بسته به محیط و اپراتور شما ممکن است بر آنتن دهی یا خدمات دادهای تاثیر بگذارد.

 

[2] دستگاه سامسونگ دکس بصورت جداگانه فروخته میشود

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.