تامین اجتماعی
تامین اجتماعی بانک مهر اقتصاد
روزنامه نوآوران - 1397/12/28
شماره 1239 - تاریخ 1397/12/28
آخرین اخبار
امکان دریافت کمک های نقدی برای سیل زدگان گلستان از طریق اپلیکیشن بانکی "صاپ" فراهم شد
▫️بانك ملت به يارى سيل زدگان گلستانى شتافت
‍ 🔴۱۰ فروردین همه باهم در بزرگترین خاموشی جهان مشارکت می کنیم
دستورات ویژه رئیس کمیته امداد برای امدادرسانی به مددجویان سیل‌زده/اختصاص کمک بلاعوض یک میلیون تومانی و وام ۵ میلیونی
استفاده از ظرفیت بانک ملی برای کمک رسانی به مناطق سیل زده
استقرار پایگاه کمک رسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران در گلستان
وجوه پرداختی مودیان مالیاتی برای کمک به آسیب دیدگان حادثه سیل به حساب های تعیین شده، از درآمد مشمول مالیات عملکرد سال ۹۸ قابل کسر است.
ایرانسل مکالمه و پیامک رایگان برای سیل‌زدگان را تا جمعه تمدید کرد
تمدید مکالمه رایگان رایتل در مناطق سيل‌زده شمال کشور تا روز جمعه
رایگان شدن مکالمه و پیامک در مناطق سیل زده
🔴 ارسال اولین محموله کمک های انسان دوستانه شرکت شهروند به مناطق سیل زده استان گلستان
بسیج امکانات سازمان تامین اجتماعی در استان های شمالی برای ارایه خدمات به سیل زدگان
اعلام شماره حساب جمع آوری کمک های نقدی سیل زدگان گلستان ، مازندران و لرستان توسط بانک انصار
چک پرداخت خسارت یکی از سیل‌زدگان به نمایندگی از زیان‌دیدگان سیل اخیر تحویل شد
مدیرعامل بانک ملت: در تحقق شعار سال تمام توان خود را به کار خواهیم بست
جهانگیری: دولت مردم را در بازسازی خانه‌های خود مورد حمایت قرار خواهد داد
کدام صنف‌ها تسهیلات می‌خواهند؟
تا بازگرداندن آرامش به مردم در گلستان مستقر هستم
وام مسکن ارزان شد؛ تقاضا کم!
سد "رجایی" جلوی یک تراژدی غم‌بار انسانی را گرفت
برجام گام مهمی برای کاهش تنش‌های بین‌المللی بود/ اینستکس اولین مخالفت جدی اروپا با سیاست‌های آمریکاست
احتمال استمهال بدهی کشاورزان سیل زده
اگر نمی‌صرفد، تعطیل کنید!
فلاحت پیشه: کاسبان جدید تحریمی در راه هستند
استاندار گلستان برکنار شد
دید و بازدید نوروزی بر سلامت روان افراد تاثیر مثبت دارد
ارتفاعات چالوس برفی می‌شود
بارش شدید باران در جنوب و غرب کشور
برآورد میزان خسارت سیل مازندران تا ۱۰ روز آینده
وزیر بهداشت: هیچ بیماری عفونی در مناطق سیل‌زده گلستان نداشتیم
برزیل بدون نیمار حریف پاناما نشد
۳۵ آزادکار در اردوی تیم ملی بزرگسالان/ حسین‌خانی هم دعوت شد
راموس: فلسفه انریکه بازی زیباست
معرفی تیم‌های برتر جهان فوتبال/ بارسلونا؛ فراتر از یک باشگاه
مدال طلای بذری در کشتی زیر 23 سال آسیا/ 3 طلای دیگر در انتظار ایران
ثبت جهانی طاق‌بستان فعلا امکان‌پذیر نیست
فروش یک میلیون و ۱۵۵ هزار دلاری آثار ایرانی در حراج کریستیز
کارگردان «بر سر دو راهی»: در تلویزیون پارتی ندارم
تا اطلاع ثانوی به «یزد» نروید
فیلم‌های نوروزی تا امروز چقدر فروش داشتند؟
صعود تیم دونفره بانوان پینگ پنگ باز بزرگسال به یک چهارم نهایی مسابقات بین المللی عمان
آبی‌ها ترک عادت نکردند/ شروعی دوباره برای شفر!
فوتبال ایران در سالی که گذشت
اولین اکران «روزی روزگاری در هالیوود» تارانتینو در جشنواره کن ۲۰۱۹
«سفر و گردشگری» اقتصاد را از رکود و تحریم خارج می‌کند
اصفهان شلوغ می‌شود/ افزایش ساعت بازدید اماکن توریستی
توصیه‌های ناجا برای پیشگیری از وقوع سرقت
واریز بخشی از معوقات فرهنگیان از ۵ فروردین
شهادت دو مامور پلیس در مشهد
واکنش شدید ایران به تصمیم شخصی و خلق الساعه ترامپ در مورد جولان اشغالی
کد خبر: 171848 | تاریخ : ۱۳۹۷/۵/۱۹ - 11:52
مراحل ساده برای کاهش وزن ۲۰ کیلویی!

مراحل ساده برای کاهش وزن ۲۰ کیلویی!

می خواهیم وزن کم کنیم آن هم نه یکی دو کیلو بلکه 20 کیلوگرم. پس حتما نیاز به یک برنامه و رژیم غذایی مناسب، راهنمای حرکات ورزشی کاهش وزن و اصلاح اشتباهات در سوزاندن چربی داریم.

نوآوران آنلاین- سوال خیلی از شماها: چگونه وزن کم کنیم؟ و دنیایی از پاسخ ها از سوی متخصصان و وب سایت های رژیم و لاغری.

برخی رژیم لاغری و برخی دیگر تنها ورزش های چربی سوز را پیشنهاد می کنند اما گروهی برای کسب موفقیت و رسیدن به نتیجه دلخواه در کاهش وزن و لاغری یک برنامه اصولی و علمی پیشنهاد می کنند.

راه های کاهش وزن از دست دادن ۵۰ پوند (۲۲.۶ کیلوگرم) وزن یک تعهد مهم است و اگر اضافه وزن یا چاقی شما به میزان قابل توجهی است ممکن است لازم باشد اما علی رقم آنچه که رژیم های غذایی مد و بازاریابان محصولات قول می دهند هیچ راه سریع و آسان برای انجام آن وجود ندارد.

کاهش وزن سالم و موفق وابسته به عادات بلند مدت است که شامل یک رژیم غذایی معقول و ورزش منظم است متاسفانه، برای بسیاری از ما، گفتن آن آسان تر از انجام آن است.

مرحله ۱: با کاهش کالری وزن کم کنیم

کاهش مصرف کالری باید اولین گام مهم در هر برنامه کاهش وزن باشد برای سوزاندن یک پوند چربی، شما نیاز به ایجاد یک کاهش در حدود ۳۵۰۰ کالری دارید.

به گفته کلینیک مایو، شما می توانید فقط با خوردن ۵۰۰ کالری کمتر در هر روز یک پوند در هفته از دست بدهید این صدا در ابتدا ممکن دلهره آور باشد اما آن آسان می شود زمانیکه شما یک برگر را با یک ساندویچ بوقلمون در موقع ناهار مبادله نمایید و به جای زمان طولانی گرسنه ماندن، یک بشقاب شام بخورید.

مرحله ۲:با صحیح خوردن راحت وزن کم کنیم

از دست دادن وزن همیشه با مصرف کالری کمتر ساده نیست به خصوص اگر هدف شما ۵۰ پوند کاهش وزن است.

آنچه می خورید به علاوه مقدار غذایی که می خورید باعث تفاوت معنی داری از نظر موفقیت طولانی مدت می شود.

با این رژیم غذایی و لاغری راحت وزن کم کنیم:

- پروتئین های کم چربی مثل گوشت سفید (مرغ و ماهی) است.

- چربی خوب بخورید مانند آنهایی که در ماهی، آجیل و روغن زیتون وجود دارد.

- سبزیجات و میوه جات که باید نیمی از هر وعده غذایی را تشکیل دهد.

- نوشیدنی های غیر شیرین بخورید و از الکل اجتناب کنید.

- غلات سبوس دار به جای کربوهیدرات ساده مصرف نمایید.

- کنترل سهم نیز کلید کاهش وزن طولانی مدت است. به آنچه می خورید فکر کنید و برای هر وعده غذایی زمان بگیرید.

مرحله ۳: با حرکت بیشتر سریعتر وزن کم کنیم

کاهش کالری یک گام مهم است اما آن برای رسیدن به موفقیت و از دست دادن طولانی مدت وزن کافی نیست به گفته کلینیک مایو، در حالی که آنچه می خورید تأثیر بزرگتر در مقدار از دست دادن وزن دارد ورزش نیز نقش بزرگتر در مطمئن ساختن شما در عدم برگشت کاهش وزن دارد. و به ماندگاری کاهش وزن کمک می کند.

ورزش منظم نه تنها چربی می سوزاند بلکه عضلات را می سازد عضلات در زمان استراحت کالری بیشتر از بافت به طور منظم می سوزاند بنابر این ساخت عضلات کاهش وزن را در دراز مدت نگه می دارد.

با توجه به نظر دفتر پیشگیری از بیماری و ارتقای سلامت (ODPHP)، بزرگسالان بین ۱۸ - ۶۴ سال باید ۱۵۰ دقیقه (دو ساعت و نیم) در هفته ورزش متوسط انجام دهند همچنین برای افزایش از دست دادن وزن، هر دو مرکز ODPHP و کلینیک مایو توافق دارند که پنج ساعت ورزش متوسط در هفته می تواند به شما در از دست دادن وزن و حفظ آن کمک کند.

موفقیت کاهش وزن طولانی مدت تا حدی به ورزش روزانه بستگی دارد یک تمرین طولانی در هفته آن را قطع نمی کند ورزش منظم همچنین می توانید جلوگیری از افزایش وزن در طول فلات کاهش وزن کمک کند.

این بدان معناست که یک وعده غذایی و یا دسر در تعطیلات اثرات مضر زیادی بر تلاش های شما برای ریختن وزن اضافی نخواهد داشت.

مرحله 3.4:حفظ حرکت

با توجه به مطالعه از موسسه ملی دیابت و دستگاه گوارش و بیماری های کلیه، ۲۰ دقیقه ورزش شدید در روز همراه با غذا خوردن سالم برای حفظ کاهش وزن ضروری است این مطالعه نشان داد که اضافه کردن ورزش سبب از دست دادن وزن بیشتر از رژیم غذایی به تنهایی می شود این نیز ماهیچه های شما را حفظ می کند و سبب سوزاندن کالری بیشتر زمانی که شما در حال استراحت هستید می شود و همچنین از حفظ قدرت و تحرک حمایت می کند علاوه بر این، ورزش برای شرکت کنندگان در مطالعه در عضله سازی و ثبات وزن مفید است بنابر این برای حفظ حرکت مطمئن شوید!

مرحله 5:پیگیر موفقیت خود باشید

قبل از اینکه شما در یک برنامه کاهش وزن وارد شوید این مهم است شما بفهمید کجا هستید و چگونه می خواهید به هدفتان برسید بهتر این است که بیش از یک تا یک و نیم پوند در هفته کاهش وزن نداشته باشید در تئوری، این بدان معنی است که £ ۵۰ کاهش وزن را در مدت بیش از یک سال از دست می دهید.

با این حال، شدنی است هر چند بطور واقع بینانه انتظار شکست وجود دارد شما می توانید با پیش بینی به دفع کردن موانع کاهش وزن کمک کنید.

مشکل با کاهش وزن سریع

هنگامی که شما یک مقدار زیادی وزن از دست بدهید سریع فیکس کردن آن، وسوسه انگیز می شود چنین روش های کاهش وزن، معمولاً یک روش خاص جادویی برای ریختن پوند اضافی اطلاق می شود این روش ها می تواند در قالب:

- رژیم های غذایی تک غذایی مانند (کلم و یا گریپ فروت).

- یک نوع ورزش.

- قرص لاغری و یا لرزش بدن.

- از بین بردن یک گروه از مواد غذایی مانند (رژیم غذایی بدون کربوهیدرات).

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.