تامین اجتماعی
بانک مهر اقتصاد
روزنامه نوآوران - 1397/05/28
شماره 1090 - تاریخ 1397/05/28
آخرین اخبار
مهندسان در مورد وضعیت نامناسب پل جنووا هشدار داده بودند
راه آهن شمال– جنوب در حال ورود به فهرست یونسکو
اقدامات لازم برای جلوگیری از گرمازدگی در ایام تشریق
مسمومیت مرگبار مرد جوان پس از مصرف الکل
دستگیری عامل انتشار تصاویر شخصی در ایلام
آزارگر جنجالی کلینیک دندانپزشکی هنگام خروج از کشور به دام افتاد + عکس
این بار گُنده لات مخوف چاقو چاقو شد! + عکس محل قتل
بسته های جدید حمایتی و تشویقی سازمان بنادر برای سرمایه گذاران و فعالان بندری
حجم معاملات اوراق گواهی «خزانه زرین سپهر» از ٧١٤٠ واحد گذشت
جاسازی مواد مخدر در بطری های سموم کشاورزی
سانحه رانندگی 6 کشته برجای گذاشت
دیابتی ها قارچ بخورند
ماجرای پخش عکس‌های خصوصی دختر جوان در فضای مجازی
زنده به گور شدن یک جوان در تهران+ تصاویر
خطری جدید در آلودگی هوای تهران
تبادل تجربیات تهران و پاریس درباره توسعه فضای شهری
پسر 2 ساله روزی 40 نخ سیگار می کشد+عکس
بافت کلاه از موهای یک ماموت +تصاویر
ضرب وشتم تکنسین اورژانس توسط پرسنل بیمارستان
راهبردهای بانک صادرات ایران برای سودآوری بیشتر
رشد سودآوری در صنایع اثرگذار بورس
دستگیری زوج کلاهبردار در زنجان
2 دست پسر 5 ساله در چناران قطع شد
مرد شیطان صفت دستگیر شد+ جزییات
3 زن مسافر مشهد را به هم ریخت!
توزیع یک و نیم تن مرغ کشف شده از محتکران به قیمت کیلویی ۵ هزار تومان
ثبت معامله ۵۱۲ هزار تن انواع کالا در بورس کالای ایران
چشم انداز ورود ارز دیجیتال به بازار سرمایه
راه های کاهش ریسک ابتلا به سرطان پروستات
انفجار گاز در منزل مسکونی یک کشته و دو مصدوم برجاگذاشت
کاستاریکا ۶.۱ ریشتر لرزید
برخورد مرگبار عابر با پراید
هشدار درباره سرنوشت مرگبار جویندگان غیرمجاز گنج
زن و شوهر جلوی چشمان 2 کودکشان کُشته شدند
احتمال طغیانی شدن رودخانه‌های گلستان
پرخاشگری یکی از عوامل بروز جرم/محرک‌ها، خشم را به پرخاشگری تبدیل می‌کند
بورس کالا نقش بسزایی در توسعه اقتصادی دارد
عرضه بیش از ۳۶ هزار تن مواد پلیمری، شیمیایی، وکیوم باتوم و قیر
تحلیل دلایل رشد قیمتی 17 درصدی اخیر سهام بانک ملت
مرد متاهل 50 ساله 4 سال با دختر 20 ساله خوشگذرانی می کرد !
بیشتر زباله‌گردها طرف قرارداد با پیمانکاران شهرداری تهران هستند
تحلیل دلایل رشد قیمتی 17 درصدی اخیر سهام بانک ملت
اقدام بی شرمانه کارفرمای بی حیا با دختران تبعه خارج !
جزئیات آتش زدن 2 مأمور شهرداری در اهواز!
دو بار قصاص مجازات عاشق کینه توز
زن جوان از مشتریانش می خواست 50 هزار تومان به حساب محسن واریز کنند + عکس
زن شوهردار زیباترین عکسش را برای مرد غریبه ارسال کرد !
سیمین برای یک سرپناه تن فروشی می کرد!
آدم ربایی ساختگی به خاطر 900 میلیون تومان
دستگیری زن جوان به خاطر نوشیدنی غیرمجاز در فرودگاه !
کد خبر: 171848 | تاریخ : ۱۳۹۷/۵/۱۹ - 11:52
مراحل ساده برای کاهش وزن ۲۰ کیلویی!

مراحل ساده برای کاهش وزن ۲۰ کیلویی!

می خواهیم وزن کم کنیم آن هم نه یکی دو کیلو بلکه 20 کیلوگرم. پس حتما نیاز به یک برنامه و رژیم غذایی مناسب، راهنمای حرکات ورزشی کاهش وزن و اصلاح اشتباهات در سوزاندن چربی داریم.

نوآوران آنلاین- سوال خیلی از شماها: چگونه وزن کم کنیم؟ و دنیایی از پاسخ ها از سوی متخصصان و وب سایت های رژیم و لاغری.

برخی رژیم لاغری و برخی دیگر تنها ورزش های چربی سوز را پیشنهاد می کنند اما گروهی برای کسب موفقیت و رسیدن به نتیجه دلخواه در کاهش وزن و لاغری یک برنامه اصولی و علمی پیشنهاد می کنند.

راه های کاهش وزن از دست دادن ۵۰ پوند (۲۲.۶ کیلوگرم) وزن یک تعهد مهم است و اگر اضافه وزن یا چاقی شما به میزان قابل توجهی است ممکن است لازم باشد اما علی رقم آنچه که رژیم های غذایی مد و بازاریابان محصولات قول می دهند هیچ راه سریع و آسان برای انجام آن وجود ندارد.

کاهش وزن سالم و موفق وابسته به عادات بلند مدت است که شامل یک رژیم غذایی معقول و ورزش منظم است متاسفانه، برای بسیاری از ما، گفتن آن آسان تر از انجام آن است.

مرحله ۱: با کاهش کالری وزن کم کنیم

کاهش مصرف کالری باید اولین گام مهم در هر برنامه کاهش وزن باشد برای سوزاندن یک پوند چربی، شما نیاز به ایجاد یک کاهش در حدود ۳۵۰۰ کالری دارید.

به گفته کلینیک مایو، شما می توانید فقط با خوردن ۵۰۰ کالری کمتر در هر روز یک پوند در هفته از دست بدهید این صدا در ابتدا ممکن دلهره آور باشد اما آن آسان می شود زمانیکه شما یک برگر را با یک ساندویچ بوقلمون در موقع ناهار مبادله نمایید و به جای زمان طولانی گرسنه ماندن، یک بشقاب شام بخورید.

مرحله ۲:با صحیح خوردن راحت وزن کم کنیم

از دست دادن وزن همیشه با مصرف کالری کمتر ساده نیست به خصوص اگر هدف شما ۵۰ پوند کاهش وزن است.

آنچه می خورید به علاوه مقدار غذایی که می خورید باعث تفاوت معنی داری از نظر موفقیت طولانی مدت می شود.

با این رژیم غذایی و لاغری راحت وزن کم کنیم:

- پروتئین های کم چربی مثل گوشت سفید (مرغ و ماهی) است.

- چربی خوب بخورید مانند آنهایی که در ماهی، آجیل و روغن زیتون وجود دارد.

- سبزیجات و میوه جات که باید نیمی از هر وعده غذایی را تشکیل دهد.

- نوشیدنی های غیر شیرین بخورید و از الکل اجتناب کنید.

- غلات سبوس دار به جای کربوهیدرات ساده مصرف نمایید.

- کنترل سهم نیز کلید کاهش وزن طولانی مدت است. به آنچه می خورید فکر کنید و برای هر وعده غذایی زمان بگیرید.

مرحله ۳: با حرکت بیشتر سریعتر وزن کم کنیم

کاهش کالری یک گام مهم است اما آن برای رسیدن به موفقیت و از دست دادن طولانی مدت وزن کافی نیست به گفته کلینیک مایو، در حالی که آنچه می خورید تأثیر بزرگتر در مقدار از دست دادن وزن دارد ورزش نیز نقش بزرگتر در مطمئن ساختن شما در عدم برگشت کاهش وزن دارد. و به ماندگاری کاهش وزن کمک می کند.

ورزش منظم نه تنها چربی می سوزاند بلکه عضلات را می سازد عضلات در زمان استراحت کالری بیشتر از بافت به طور منظم می سوزاند بنابر این ساخت عضلات کاهش وزن را در دراز مدت نگه می دارد.

با توجه به نظر دفتر پیشگیری از بیماری و ارتقای سلامت (ODPHP)، بزرگسالان بین ۱۸ - ۶۴ سال باید ۱۵۰ دقیقه (دو ساعت و نیم) در هفته ورزش متوسط انجام دهند همچنین برای افزایش از دست دادن وزن، هر دو مرکز ODPHP و کلینیک مایو توافق دارند که پنج ساعت ورزش متوسط در هفته می تواند به شما در از دست دادن وزن و حفظ آن کمک کند.

موفقیت کاهش وزن طولانی مدت تا حدی به ورزش روزانه بستگی دارد یک تمرین طولانی در هفته آن را قطع نمی کند ورزش منظم همچنین می توانید جلوگیری از افزایش وزن در طول فلات کاهش وزن کمک کند.

این بدان معناست که یک وعده غذایی و یا دسر در تعطیلات اثرات مضر زیادی بر تلاش های شما برای ریختن وزن اضافی نخواهد داشت.

مرحله 3.4:حفظ حرکت

با توجه به مطالعه از موسسه ملی دیابت و دستگاه گوارش و بیماری های کلیه، ۲۰ دقیقه ورزش شدید در روز همراه با غذا خوردن سالم برای حفظ کاهش وزن ضروری است این مطالعه نشان داد که اضافه کردن ورزش سبب از دست دادن وزن بیشتر از رژیم غذایی به تنهایی می شود این نیز ماهیچه های شما را حفظ می کند و سبب سوزاندن کالری بیشتر زمانی که شما در حال استراحت هستید می شود و همچنین از حفظ قدرت و تحرک حمایت می کند علاوه بر این، ورزش برای شرکت کنندگان در مطالعه در عضله سازی و ثبات وزن مفید است بنابر این برای حفظ حرکت مطمئن شوید!

مرحله 5:پیگیر موفقیت خود باشید

قبل از اینکه شما در یک برنامه کاهش وزن وارد شوید این مهم است شما بفهمید کجا هستید و چگونه می خواهید به هدفتان برسید بهتر این است که بیش از یک تا یک و نیم پوند در هفته کاهش وزن نداشته باشید در تئوری، این بدان معنی است که £ ۵۰ کاهش وزن را در مدت بیش از یک سال از دست می دهید.

با این حال، شدنی است هر چند بطور واقع بینانه انتظار شکست وجود دارد شما می توانید با پیش بینی به دفع کردن موانع کاهش وزن کمک کنید.

مشکل با کاهش وزن سریع

هنگامی که شما یک مقدار زیادی وزن از دست بدهید سریع فیکس کردن آن، وسوسه انگیز می شود چنین روش های کاهش وزن، معمولاً یک روش خاص جادویی برای ریختن پوند اضافی اطلاق می شود این روش ها می تواند در قالب:

- رژیم های غذایی تک غذایی مانند (کلم و یا گریپ فروت).

- یک نوع ورزش.

- قرص لاغری و یا لرزش بدن.

- از بین بردن یک گروه از مواد غذایی مانند (رژیم غذایی بدون کربوهیدرات).

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.