تامین اجتماعی
بانک مهر اقتصاد
روزنامه نوآوران - 1397/09/21
شماره 1173 - تاریخ 1397/09/21
آخرین اخبار
سیاست حمایت نقدی از مردم؛ درمان مقطعی مشکلات اقتصادی
محافل بین المللی نرخ واقعی بیکاری را 35 درصد اعلام می کنند/ آمارهای بیکاری جنبه سیاسی دارد
سفره‌های خالی مردم نیازمند اقدامات عملی مسؤولان
افزایش حقوق و دستمزدها متناسب با جهش قیمت‌ها باشد
حذف مرحله ای کنکور امسال اجرایی می شود
قانون انتخابات باید اصلاح شود
طرح ساماندهی خودرو به زودی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد
فشار آمریکا به عراق برای افزایش صادرات نفت/ تلاش بغداد برای تمدید مهلت تحریم‌ها
تاکید جنتی بر ضرورت توجه نمایندگان مجلس به شأن و جایگاه خود
قیمت اجناسی که بی جهت افزایش یافته است باید پایین بیاید
نمی‌توانیم بگوییم شرایط عادی است
استانداران جدید، همسو با دولت هستند
گرانی مسکن خط فقر در شهرهای بزرگ را بیشتر کرد
تراز آب در سد امیرکبیر هم‌چنان منفی است
شبکه فاضلاب، تهران را می‌بلعد!
قیمت طلای جهانی افزایش یافت
دینار و روپیه جای یورو را می‌گیرند؟
دو گزینه ایرلاین‌های کوچک؛ ادغام یا ورشکستگی
پیشنهاد فروش کیلویی نان به دولت ارسال شد
تایید عرضه گوشت یارانه‌ای با ارائه کارت ملی
آغاز به کار نخستین جشنواره اینفوگرافیک «رسم سرخ»
مردم ناچار هستند هزینه های سنگین فریب دولت گذشته را بخورند/ اصرار مردم برای دریافت یارانه نشانه شکست دولت هاست
برخورد جدی با فروشندگان پوشاک قاچاق از ابتدای دی ماه
چالش های بازگشت به بیسوادی/ریشه آسیب‌های اجتماعی در کم سوادی
مهم ترین علل وقوع تصادفات شهری/عدم رعایت حق تقدم
نیاز میلیونها فرد تنها به کمک های درمانی در آستانه سال نو میلادی
سرانجام ۷۰۰ میلیارد تومان بابت اوراق مشارکت به حساب مترو واریز شد
کشف ۸۵۱ کیلوگرم موادمخدر در پایتخت
وضعیت درآمدزایی شهرداری پایتخت/ بدهی ها و مطالبات
تغییرات اقلیمی ریسک مرگ های قلبی را افزایش می دهد
کاهش مرگ و میر مادران در ایران/وجود ۱۲۵۰ خانه سلامت محله
ورود کارشناسان بیمه سلامت به موضوع اعتباربخشی بیمارستان ها
بیماری کلیوی در مردان کُشنده تر است
مشخص شدن مقصد تولید نقدینگی، تورم را کنترل می‌کند
افزایش قیمت نفت در سایه افزایش سهام آسیا و کاهش تولید اوپک
«محسنی بندپی» استاندار تهران شد
ملت ایران، بیداری خود را حفظ کنند/ ممکن است برای سال ۹۸ نقشه کشیده باشند
بانک صادرات ایران ٨٦ هزار نفر را روانه خانه‌بخت کرد
جبران زیان ۱۶۵ زلزله‌زده گیلانغرب و قصر شیرین با حضور مدیرعامل بیمه ایران
واحد بانکداری شرکتی بانک گردشگری افتتاح شد
66 درصد تحریم‌ها در جهان شکست خورده‌اند
همکاری ایران و ارمنستان در حوزه تجهیزات پزشکی
۴۱ میلیون ایرانی از سردرد رنج می‌برند
التهاب روده ریسک سرطان پروستات را افزایش می دهد
جدول و سودوکو مانع از کارافتادگی ذهنی نمی‌شود
بی‌مهری به مسکن روستایی/ تکالیف دو برنامه توسعه روی زمین ماند
ویتامین C برای ریه کودکان دارای مادر سیگاری مفید است
افزایش وام ازدواج به ۳۰ میلیون تومان ضروری و امکانپذیر است
ایجاد شبکه آزمایشگاهی «دستوری» نمی شود/ تهدید معیشت آزمایشگاهیان
بدهی بانک ها به بانک مرکزی عامل رشد نقدینگی
کد خبر: 171848 | تاریخ : ۱۳۹۷/۵/۱۹ - 11:52
مراحل ساده برای کاهش وزن ۲۰ کیلویی!

مراحل ساده برای کاهش وزن ۲۰ کیلویی!

می خواهیم وزن کم کنیم آن هم نه یکی دو کیلو بلکه 20 کیلوگرم. پس حتما نیاز به یک برنامه و رژیم غذایی مناسب، راهنمای حرکات ورزشی کاهش وزن و اصلاح اشتباهات در سوزاندن چربی داریم.

نوآوران آنلاین- سوال خیلی از شماها: چگونه وزن کم کنیم؟ و دنیایی از پاسخ ها از سوی متخصصان و وب سایت های رژیم و لاغری.

برخی رژیم لاغری و برخی دیگر تنها ورزش های چربی سوز را پیشنهاد می کنند اما گروهی برای کسب موفقیت و رسیدن به نتیجه دلخواه در کاهش وزن و لاغری یک برنامه اصولی و علمی پیشنهاد می کنند.

راه های کاهش وزن از دست دادن ۵۰ پوند (۲۲.۶ کیلوگرم) وزن یک تعهد مهم است و اگر اضافه وزن یا چاقی شما به میزان قابل توجهی است ممکن است لازم باشد اما علی رقم آنچه که رژیم های غذایی مد و بازاریابان محصولات قول می دهند هیچ راه سریع و آسان برای انجام آن وجود ندارد.

کاهش وزن سالم و موفق وابسته به عادات بلند مدت است که شامل یک رژیم غذایی معقول و ورزش منظم است متاسفانه، برای بسیاری از ما، گفتن آن آسان تر از انجام آن است.

مرحله ۱: با کاهش کالری وزن کم کنیم

کاهش مصرف کالری باید اولین گام مهم در هر برنامه کاهش وزن باشد برای سوزاندن یک پوند چربی، شما نیاز به ایجاد یک کاهش در حدود ۳۵۰۰ کالری دارید.

به گفته کلینیک مایو، شما می توانید فقط با خوردن ۵۰۰ کالری کمتر در هر روز یک پوند در هفته از دست بدهید این صدا در ابتدا ممکن دلهره آور باشد اما آن آسان می شود زمانیکه شما یک برگر را با یک ساندویچ بوقلمون در موقع ناهار مبادله نمایید و به جای زمان طولانی گرسنه ماندن، یک بشقاب شام بخورید.

مرحله ۲:با صحیح خوردن راحت وزن کم کنیم

از دست دادن وزن همیشه با مصرف کالری کمتر ساده نیست به خصوص اگر هدف شما ۵۰ پوند کاهش وزن است.

آنچه می خورید به علاوه مقدار غذایی که می خورید باعث تفاوت معنی داری از نظر موفقیت طولانی مدت می شود.

با این رژیم غذایی و لاغری راحت وزن کم کنیم:

- پروتئین های کم چربی مثل گوشت سفید (مرغ و ماهی) است.

- چربی خوب بخورید مانند آنهایی که در ماهی، آجیل و روغن زیتون وجود دارد.

- سبزیجات و میوه جات که باید نیمی از هر وعده غذایی را تشکیل دهد.

- نوشیدنی های غیر شیرین بخورید و از الکل اجتناب کنید.

- غلات سبوس دار به جای کربوهیدرات ساده مصرف نمایید.

- کنترل سهم نیز کلید کاهش وزن طولانی مدت است. به آنچه می خورید فکر کنید و برای هر وعده غذایی زمان بگیرید.

مرحله ۳: با حرکت بیشتر سریعتر وزن کم کنیم

کاهش کالری یک گام مهم است اما آن برای رسیدن به موفقیت و از دست دادن طولانی مدت وزن کافی نیست به گفته کلینیک مایو، در حالی که آنچه می خورید تأثیر بزرگتر در مقدار از دست دادن وزن دارد ورزش نیز نقش بزرگتر در مطمئن ساختن شما در عدم برگشت کاهش وزن دارد. و به ماندگاری کاهش وزن کمک می کند.

ورزش منظم نه تنها چربی می سوزاند بلکه عضلات را می سازد عضلات در زمان استراحت کالری بیشتر از بافت به طور منظم می سوزاند بنابر این ساخت عضلات کاهش وزن را در دراز مدت نگه می دارد.

با توجه به نظر دفتر پیشگیری از بیماری و ارتقای سلامت (ODPHP)، بزرگسالان بین ۱۸ - ۶۴ سال باید ۱۵۰ دقیقه (دو ساعت و نیم) در هفته ورزش متوسط انجام دهند همچنین برای افزایش از دست دادن وزن، هر دو مرکز ODPHP و کلینیک مایو توافق دارند که پنج ساعت ورزش متوسط در هفته می تواند به شما در از دست دادن وزن و حفظ آن کمک کند.

موفقیت کاهش وزن طولانی مدت تا حدی به ورزش روزانه بستگی دارد یک تمرین طولانی در هفته آن را قطع نمی کند ورزش منظم همچنین می توانید جلوگیری از افزایش وزن در طول فلات کاهش وزن کمک کند.

این بدان معناست که یک وعده غذایی و یا دسر در تعطیلات اثرات مضر زیادی بر تلاش های شما برای ریختن وزن اضافی نخواهد داشت.

مرحله 3.4:حفظ حرکت

با توجه به مطالعه از موسسه ملی دیابت و دستگاه گوارش و بیماری های کلیه، ۲۰ دقیقه ورزش شدید در روز همراه با غذا خوردن سالم برای حفظ کاهش وزن ضروری است این مطالعه نشان داد که اضافه کردن ورزش سبب از دست دادن وزن بیشتر از رژیم غذایی به تنهایی می شود این نیز ماهیچه های شما را حفظ می کند و سبب سوزاندن کالری بیشتر زمانی که شما در حال استراحت هستید می شود و همچنین از حفظ قدرت و تحرک حمایت می کند علاوه بر این، ورزش برای شرکت کنندگان در مطالعه در عضله سازی و ثبات وزن مفید است بنابر این برای حفظ حرکت مطمئن شوید!

مرحله 5:پیگیر موفقیت خود باشید

قبل از اینکه شما در یک برنامه کاهش وزن وارد شوید این مهم است شما بفهمید کجا هستید و چگونه می خواهید به هدفتان برسید بهتر این است که بیش از یک تا یک و نیم پوند در هفته کاهش وزن نداشته باشید در تئوری، این بدان معنی است که £ ۵۰ کاهش وزن را در مدت بیش از یک سال از دست می دهید.

با این حال، شدنی است هر چند بطور واقع بینانه انتظار شکست وجود دارد شما می توانید با پیش بینی به دفع کردن موانع کاهش وزن کمک کنید.

مشکل با کاهش وزن سریع

هنگامی که شما یک مقدار زیادی وزن از دست بدهید سریع فیکس کردن آن، وسوسه انگیز می شود چنین روش های کاهش وزن، معمولاً یک روش خاص جادویی برای ریختن پوند اضافی اطلاق می شود این روش ها می تواند در قالب:

- رژیم های غذایی تک غذایی مانند (کلم و یا گریپ فروت).

- یک نوع ورزش.

- قرص لاغری و یا لرزش بدن.

- از بین بردن یک گروه از مواد غذایی مانند (رژیم غذایی بدون کربوهیدرات).

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.