تامین اجتماعی
بانک مهر اقتصاد
روزنامه نوآوران - 1397/07/24
شماره 1135 - تاریخ 1397/07/24
آخرین اخبار
جلوگیری از گرانی مجدد کالاها با هدایت نقدینگی
پست بانک باید بزرگترین مامن برای فین تک‌ها باشد
قاچاق سوخت؛ تجارتی پرسود برای قاچاقچیان در سایه نبود قوانین
کوبیدن بر طبل مخالفت با CFT به دلیل هراس از شفافیت مالی
چراغ بازار رمز ارزها سبز شد
S Pen جدید سامسونگ، تحولی نو در دنیای موبایل
بازدید موزه‌ها برای جانبازان و معلولین رایگان شد
توسعه همکاری های دریایی و بندری ایران با ایتالیا
ضرورت ثبت‌نام سهامداران بانک سامان در سامانه سِجام
آموزش تفکیک پسماند به 34 هزار شهروند شمال تهران
ضرب و شتم یک دستفروش قزوینی تو‌سط ماموران شهرداری
به آینده بهتر ، بسیار امیدوارم
خدمت‌رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مسابقه فوتبال ایران و بولیوی
با ابلاغ وزیرصمت؛ صدورکارت بازرگانی به استان‌ها سپرده شد
ورود 600 هزار تلفن همراه به کشور منوط به تعیین تکلیف شرکت‌های متخلف
دستگیری کارگر خائن در کهریزک
اصناف واردکننده لاستیک می‌شوند؟
۱۶۰ هزار کودک دچار سوء تغذیه در کشور
راه‌اندازی یک خط جدید در مترو تهران
راهکارهای جایگزین توزیع نقدی در سبد حمایتی
آخرین وضعیت تامین گاز نیروگاه‌ها در آستانه‌ی زمستان
رشد ۵۷۷۴ واحدی شاخص بورس
الیکا عبدالرزاقی راهی کربلا می‌شود
نمی توان به ورود ارز از عراق و افغانستان خوش بین بود/مبادلات کالایی با این دو کشور بر اساس ریال است
اطلاعیه سازمان هواشناسی درباره سیلابی شدن مسیل‌ها
تاثیر فضای مجازی بر سلامت روان جوانان و نوجوانان
رشد ۷درصدی فوتی های قرص برنج
خدمت به مردم و اقتصاد کشور و کمک به ایجاد اشتغال را وظیفه خود می دانیم
​روان‌سازی خدمات بانک صادرات ایران برای فعالان بازار سرمایه
قتل راننده تیبا با ضربه قمه حوالی مترو آزادگان !
حکم دادگاه بدوی راننده لندکروز صادر شد + جزییات
انهدام پاتوق زیرپله‌ای سوداگران مرگ در شرق تهران
خوراکی های ممنوعه برای بوفه مدارس
دلایل کسری بودجه دولت / راهکارهای مسکن وار مشکلی را حل نمی کند
اقبال روحانی به گفت‌وگوی ملی حول معضلات اقتصادی کشور
سرمایه ها در گروی سفته‌بازی و خرید ارز است/ نرخ بیکاری جوانان دو برابر کل جمعیت است
تجویز اجباری سمعک برای بیماران کاشت حلزون شنوایی
قاسمی: FATF در جهت منافع ایران است
حداکثر قیمت ارز 11000 تومان است / افزایش نرخ ارز ناشی از هیجانات روانی است
اسامی سازمان هایی که پاسخگوی مردم نیستند منتشر شد
کلاهبرداری از زوار اربعین
فرار تعدادی از اعضای باند کپی کارت‌های بانکی به ترکیه
دکترابراهیمی عزم استراتژیک و اهداف کلیدی سالهای آتی بانک انصار را تشریح کرد
تمام محصولات ثبت نامی برای آبان ماه تا پایان مهر تحویل متقاضیان می شود
بانک تجارت بلوک ۲.۴۶ درصدی «فملی» را می فروشد
مشاور مدیرعامل بانک کشاورزی در امور سرمایه گذاری منصوب شد
سه کشته و یک مصدوم در سقوط پراید
شکافته شدن سر نوزاد اصفهانی در بیمارستان
امکان تازه برای مشمولان قبل از اعزام به سربازی
عوامل اصلی نابینایی و کم بینایی در سراسر دنیا
کد خبر: 171848 | تاریخ : ۱۳۹۷/۵/۱۹ - 11:52
مراحل ساده برای کاهش وزن ۲۰ کیلویی!

مراحل ساده برای کاهش وزن ۲۰ کیلویی!

می خواهیم وزن کم کنیم آن هم نه یکی دو کیلو بلکه 20 کیلوگرم. پس حتما نیاز به یک برنامه و رژیم غذایی مناسب، راهنمای حرکات ورزشی کاهش وزن و اصلاح اشتباهات در سوزاندن چربی داریم.

نوآوران آنلاین- سوال خیلی از شماها: چگونه وزن کم کنیم؟ و دنیایی از پاسخ ها از سوی متخصصان و وب سایت های رژیم و لاغری.

برخی رژیم لاغری و برخی دیگر تنها ورزش های چربی سوز را پیشنهاد می کنند اما گروهی برای کسب موفقیت و رسیدن به نتیجه دلخواه در کاهش وزن و لاغری یک برنامه اصولی و علمی پیشنهاد می کنند.

راه های کاهش وزن از دست دادن ۵۰ پوند (۲۲.۶ کیلوگرم) وزن یک تعهد مهم است و اگر اضافه وزن یا چاقی شما به میزان قابل توجهی است ممکن است لازم باشد اما علی رقم آنچه که رژیم های غذایی مد و بازاریابان محصولات قول می دهند هیچ راه سریع و آسان برای انجام آن وجود ندارد.

کاهش وزن سالم و موفق وابسته به عادات بلند مدت است که شامل یک رژیم غذایی معقول و ورزش منظم است متاسفانه، برای بسیاری از ما، گفتن آن آسان تر از انجام آن است.

مرحله ۱: با کاهش کالری وزن کم کنیم

کاهش مصرف کالری باید اولین گام مهم در هر برنامه کاهش وزن باشد برای سوزاندن یک پوند چربی، شما نیاز به ایجاد یک کاهش در حدود ۳۵۰۰ کالری دارید.

به گفته کلینیک مایو، شما می توانید فقط با خوردن ۵۰۰ کالری کمتر در هر روز یک پوند در هفته از دست بدهید این صدا در ابتدا ممکن دلهره آور باشد اما آن آسان می شود زمانیکه شما یک برگر را با یک ساندویچ بوقلمون در موقع ناهار مبادله نمایید و به جای زمان طولانی گرسنه ماندن، یک بشقاب شام بخورید.

مرحله ۲:با صحیح خوردن راحت وزن کم کنیم

از دست دادن وزن همیشه با مصرف کالری کمتر ساده نیست به خصوص اگر هدف شما ۵۰ پوند کاهش وزن است.

آنچه می خورید به علاوه مقدار غذایی که می خورید باعث تفاوت معنی داری از نظر موفقیت طولانی مدت می شود.

با این رژیم غذایی و لاغری راحت وزن کم کنیم:

- پروتئین های کم چربی مثل گوشت سفید (مرغ و ماهی) است.

- چربی خوب بخورید مانند آنهایی که در ماهی، آجیل و روغن زیتون وجود دارد.

- سبزیجات و میوه جات که باید نیمی از هر وعده غذایی را تشکیل دهد.

- نوشیدنی های غیر شیرین بخورید و از الکل اجتناب کنید.

- غلات سبوس دار به جای کربوهیدرات ساده مصرف نمایید.

- کنترل سهم نیز کلید کاهش وزن طولانی مدت است. به آنچه می خورید فکر کنید و برای هر وعده غذایی زمان بگیرید.

مرحله ۳: با حرکت بیشتر سریعتر وزن کم کنیم

کاهش کالری یک گام مهم است اما آن برای رسیدن به موفقیت و از دست دادن طولانی مدت وزن کافی نیست به گفته کلینیک مایو، در حالی که آنچه می خورید تأثیر بزرگتر در مقدار از دست دادن وزن دارد ورزش نیز نقش بزرگتر در مطمئن ساختن شما در عدم برگشت کاهش وزن دارد. و به ماندگاری کاهش وزن کمک می کند.

ورزش منظم نه تنها چربی می سوزاند بلکه عضلات را می سازد عضلات در زمان استراحت کالری بیشتر از بافت به طور منظم می سوزاند بنابر این ساخت عضلات کاهش وزن را در دراز مدت نگه می دارد.

با توجه به نظر دفتر پیشگیری از بیماری و ارتقای سلامت (ODPHP)، بزرگسالان بین ۱۸ - ۶۴ سال باید ۱۵۰ دقیقه (دو ساعت و نیم) در هفته ورزش متوسط انجام دهند همچنین برای افزایش از دست دادن وزن، هر دو مرکز ODPHP و کلینیک مایو توافق دارند که پنج ساعت ورزش متوسط در هفته می تواند به شما در از دست دادن وزن و حفظ آن کمک کند.

موفقیت کاهش وزن طولانی مدت تا حدی به ورزش روزانه بستگی دارد یک تمرین طولانی در هفته آن را قطع نمی کند ورزش منظم همچنین می توانید جلوگیری از افزایش وزن در طول فلات کاهش وزن کمک کند.

این بدان معناست که یک وعده غذایی و یا دسر در تعطیلات اثرات مضر زیادی بر تلاش های شما برای ریختن وزن اضافی نخواهد داشت.

مرحله 3.4:حفظ حرکت

با توجه به مطالعه از موسسه ملی دیابت و دستگاه گوارش و بیماری های کلیه، ۲۰ دقیقه ورزش شدید در روز همراه با غذا خوردن سالم برای حفظ کاهش وزن ضروری است این مطالعه نشان داد که اضافه کردن ورزش سبب از دست دادن وزن بیشتر از رژیم غذایی به تنهایی می شود این نیز ماهیچه های شما را حفظ می کند و سبب سوزاندن کالری بیشتر زمانی که شما در حال استراحت هستید می شود و همچنین از حفظ قدرت و تحرک حمایت می کند علاوه بر این، ورزش برای شرکت کنندگان در مطالعه در عضله سازی و ثبات وزن مفید است بنابر این برای حفظ حرکت مطمئن شوید!

مرحله 5:پیگیر موفقیت خود باشید

قبل از اینکه شما در یک برنامه کاهش وزن وارد شوید این مهم است شما بفهمید کجا هستید و چگونه می خواهید به هدفتان برسید بهتر این است که بیش از یک تا یک و نیم پوند در هفته کاهش وزن نداشته باشید در تئوری، این بدان معنی است که £ ۵۰ کاهش وزن را در مدت بیش از یک سال از دست می دهید.

با این حال، شدنی است هر چند بطور واقع بینانه انتظار شکست وجود دارد شما می توانید با پیش بینی به دفع کردن موانع کاهش وزن کمک کنید.

مشکل با کاهش وزن سریع

هنگامی که شما یک مقدار زیادی وزن از دست بدهید سریع فیکس کردن آن، وسوسه انگیز می شود چنین روش های کاهش وزن، معمولاً یک روش خاص جادویی برای ریختن پوند اضافی اطلاق می شود این روش ها می تواند در قالب:

- رژیم های غذایی تک غذایی مانند (کلم و یا گریپ فروت).

- یک نوع ورزش.

- قرص لاغری و یا لرزش بدن.

- از بین بردن یک گروه از مواد غذایی مانند (رژیم غذایی بدون کربوهیدرات).

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.