بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/05
شماره 2455 - تاریخ 1403/02/05
آخرین اخبار
تلاش برای ارتقاء همکاری های حداکثری شرکای اجتماعی حوزه سلامت
طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۶ تهران با قوت ادامه دارد
تلاش برای بهبود وضعیت ترافیک در پهنه مرکزی تهران
رونمایی از تمثال جدید سردار شهید احمد کاظمی در منطقه ۱۹
زیرگذر بزرگراه خلیج فارس به روستای پلایین با اقدامات ترافیکی ایمن سازی شد
ورودی بناهای تجاری غیر مجاز در منطقه 19 با استقرار نیوجرسی مسدود شد
دریاچه بوستان شقایق منطقه 19مجهز به محل تفریحی و فراغتی می شود
به صدا در آمدن زنگ هفته سلامت در مدارس منطقه ۱۶
شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزاد راه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
مرمت و تعویض ۴۵ گاردریل‌ در بزرگراه امام رضا (ع)
کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند
احیا آسفالت مدرسه شهید ناظم در ناحیه۶
هم اندیشی و اجرایی نمودن تصمیمات لازم به منظور بهبود وضعیت جمع آوری زباله در ناحیه۷
اجرای ۸۰ هزار متر خط کشی محوری در سال ۱۴۰۳ در منطقه ۲۱
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
نشست تخصصی مباحث ترافیکی در شمال شرق شهر
تور گردشگری افراد دارای معلولیت
پاکسازی چهره منطقه ۴ از حضور زباله گردها
جمع‌آوری ۵۰۰ کیلو زباله از محوطه ایستگاه‌ها
پروژه بوستان محله جوادیه از مرز پیشرفت ۹۰٪ عبور کرد
تحقق دو برابری اخذ سند برای املاک فاقد سند در بافت فرسوده نسبت به برنامه چهارم توسعه
توجه ویژه مدیریت شهری به حمل و نقل عمومی
پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک درمنطقه٢ تهران
محلات طرشت و شریف صاحب خانه محیط زیست شدند
برپایی ایستگاه های حال خوب سلامت در معابر منطقه2
آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی
برگزاری آیین تجلیل از متولیان ورزش زورخانه ای و پهلوانی در منطقه ۱۲
پایانه‌های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای برنامه های دوستدار محیط زیست در منطقه22
سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
موشک «فالکون ۹» یک رکورد جدید را ثبت کرد
حق پخش تلویزیونی سرخابی‌ها را به سرانجام می‌رسانیم/ دریافت ۱۱۰ همت مالیات از ابربدهکاران
توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارد/خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
اجرای عملیات طعمه‌گذاری و لانه‌کوبی درنواحی شش‌گانه منطقه٦ تهران
ارتقاء سطح دانش و اشاعه فرهنگ گیاه‌ پروری بین اقشار مختلف
تجهیز و آغاز فعالیت دبیرخانه کانون های اجتماع محور در منطقه ۲۱
برگزاری ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱
حال خوش شهروندان منطقه ۴ در هفته سلامت
طرح ارزشمند "کوک چهارم"
ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی در محلات منطقه 13
معرفی پروژه مرمت و بهسازی ساختمان شهرداری منطقه۱۳ در دومین نشست احیا گران بافت تاریخی تهران
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
پاکسازی مستمر زمین های بایر و قطعات خالی سطح ناحیه۳
آماده باش عوامل خدمات شهری در منطقه ۵
در روز جهانی زمین پاک رود دره کن از زباله‌ها پاکسازی شد
افزایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در منطقه ۲۲
کاشت یک صد درختچه در بوستان های منطقه 17
هفته سلامت در منطقه ۱۷
کد خبر: 169817 | تاریخ : ۱۳۹۷/۳/۳۰ - 11:00
مدل جایزه ملی کیفیت در حوزه معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی مستقر می شود

مدل جایزه ملی کیفیت در حوزه معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی مستقر می شود

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: برای استقرار مدل جایزه ملی کیفیت در حوزه معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی درحال برنامه ریزی هستیم و تلاش می شود که از این مدل کیفی برای بهبود فرآیندها و خود ارزیابی استفاده کنیم.

نوآوران آنلاین-به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مهدی درخشان در نشست عمومی مدیران و همکاران معاونت درمان سازمان اجتماعی اظهار داشت: با توجه به وجود تجربیات موفق قبلی در استقرار استاندارهای کیفی امیدواریم با استقرار این مدل در معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی نقاط قوت و نیازمند بهبود مشخص شود و بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم و استقرار این مدل در سایر بخش های سازمان نیز انجام شود.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی موفقیت در استقرار جایزه ملی کیفیت را با مشارکت تمامی بخش ها قابل انجام دانست و گفت: انتظار داریم همه همکاران در این طرح مشارکت فعال داشته باشند و در برنامه های آموزشی و پروژه های بهبود و نتیجه گیری ها و گسترش برنامه ها همکاری کنند و تجارب موفق به اشتراک گذاشته شود.

دکتر درخشان توجه به خواسته ها و انتظارات مراجعه کنندگان به واحدهای درمانی سازمان تأمین اجتماعی را از مهمترین اولویت ها برشمرد و گفت: سرعت در خدمت رسانی و رفتار شایسته با بیماران مهمترین مسائلی هستند که به عنوان انتظارات و خواسته های اصلی مراجعه کنندگان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تغییر رفتار با بیماران در مراکز درمانی را مستلزم تغییر فرآیندهای رفتاری دانست و گفت: فرآیند ارائه خدمات باید به صورتی طراحی شود که در کمترین زمان و به بهترین وجه خواسته ها و انتظارات مراجعه کنندگان را برآورده سازد.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی مدیریت هزینه ها و خرید راهبردی را از دیگر مباحث دارای اهمیت در حوزه درمان این سازمان برشمرد و گفت: از تمامی همکاران صاحبنظر در این حوزه ها دعوت می کنیم که نقطه نظرات و دیدگاه های خود را به صورت مدون ارائه دهند تا شاهد استفاده حداکثری از منابع سازمان در جهت خدمت رسانی صحیح به جامعه هدف باشیم.

دکتر درخشان توجه ویژه به دیدگاه های کارشناسی را در تمامی تصمیم گیری ها مورد تأکید قرار داد و افزود: در سطوح مختلف سازمان تأمین اجتماعی تمام تلاش ما این است که تصمیم گیری ها و برنامه های اجرایی مبتنی بر مطالعه و کارشناسی  دقیق باشد تا بهترین نتایج بدست آید.

در این نشست همچنین کارکنان حوزه های مختلف معاونت درمان به طرح سوالات و بیان نقطه نظرات خود پرداختند. دکتر درخشان نیز به سوالات مطرح شده پاسخ گفت و بر پیگیری پیشنهادات ارائه شده تأکید کرد.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.