وی تصریح کرد: واحدهای صنفی فعال حوزه پوشاک در شهر تهران بیش از ظرفیت نیاز این شهر است و علاوه بر ۱۲ هزار واحد صنفی فعال تعداد زیادی به صورت شوهای خانگی ، فروشگاههای زیرزمینی، مزون ها و از طریق سایت ها و فضای مجازی اقدام به خرید و فروش می کنند که همه اینها در کم شدن میزان فروش بازار تاثیر بسزایی داشته اند.
شیرازی اظهار کرد: دسترسی مردم به فروشگاههای داخل شهر به لحاظ ترافیک و هزینه های آن به مراتب آسانتر از دسترسی به چندنقطه نمایشگاهی خواهد بود و وقت کمتری را خواهد گرفت.
رئیس اتحادیه صنف پوشاک تهران تاکید کرد: نیازی به برگزاری نمایشگاههای فروش کالا نداریم بلکه برگزاری نمایشگاه باید با هدف ارائه توانمندی ها و تخصص های هر صنف باشد و در نمایشگاهها ، تخصص ها و کارهای نو و ایده پردازی های جدید ارائه شود وگرنه که فروش در همه جا بیش از ظرفیت موجود وجود دارد.
وی افزود: برگزاری نمایشگاه نه تنها منجر به تنظیم بازار نخواهد شد بلکه تنظیم و نظم بازار را نیز برهم میزند و میزان اندک فروش کسبه را نیز مختل می کند به همین دلیل برگزاری فروش های فوق العاده منطقی تر خواهد بود.
شیرازی تصریح کرد: واحدهای صنفی در طول سال هزینه های مالیات، عوارض، دارایی و شهرداری را پرداخت می کنند و انصاف نیست در پیک های فروش آنها بخواهیم با برگزاری نمایشگاههای که هیچ گونه مالیات را نمی دهند نظم بازار را برهم بزنیم.
وی افزود: مردم می گویند معاش ما تامین نیست و باید بدانیم که کسبه ما جزو همین مردم هستند و باید بیشتر هوای تولیدکنندگان و توزیع کنندگان کالا را داشته باشیم تا بتوانند خدمات بهتری را ارائه دهند