بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/26
شماره 2469 - تاریخ 1403/02/26
آخرین اخبار
اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی درناحیه٢ منطقه٦
شهردار منطقه۶ میهمان منزل شهدا شد
توافق دوشان‌تپه تصویب شد
برگزاری پویش یکشنبه با ورزش بانوان
پاکسازی ۱۱۰ متر مربع جداره ها در منطقه ۲۱
۶۰ مصوبه، رهاورد سومین بازدید میدانی شهردار منطقه ۱۵، از ناحیه یک بود
نصب ۱۴۴ تابلو قدم شمار در منطقه ٢١
-از کادر آموزشی مدارس استثنایی منطقه۴ تقدیر شد
اهتزاز پرچم رضوی در محوطه برج میلاد
منطقه ١٢ تهران درآستانه میلاد امام رضا (ع) غرق نور و سرور شد
توسعه پارکینگ های منطقه راهکار کاهش مشکلات ترافیکی است
قطعی برق روشنایی داخلی ایستگاه میرزای شیرازی برطرف شد
لایروبی بیش از 10 هزار متر از انهار معابر سطح منطقه 17
اجرای لوله گذاری ۴ کیلومتری فضای سبز بزرگراه شهید خرازی
اجرای طرح مبارزه با حیوانات موذی در منطقه۲۲
یادداشت مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
چه فرقی می‌کند پنجشنبه تعطیل باشیم یا شنبه؟
تولید بیش از 56 هزار تن شمش آلومینیوم طی ماه نخست 1403
خشایار راد: سوژه‌های روزمره دمده شده!
دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه‌قضاییه غیرعلنی نیست/ با ناشران اسناد مالی مردم برخورد می‌کنیم
چرا مالیات مشاغل و اصناف ناچیز است؟
خشایار راد: سوژه‌های روزمره دمده شده!
بومی‌سازی جوهرهای نانو آنتی‌باکتریال خودکار در کشور
جبهه مقاومت نیازمند روایت صحیح و هنرمندانه است
بهسازی محورهای مواصلاتی در حریم منطقه ۲۲
رفع آخرین معارض پروژه آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
پایش آسفالت معابر منطقه ٦ تهران زیر ذره بین سازمان بازرسی شهرداری تهران
اتمام عملیات آسفالت و تبدیل انهار به کانیو در معابر خیابان لقمان منطقه 19
عملیات اجرایی آسفالت ریزی بلوار شقایق در منطقه 19آغاز شد
بهسازی مسیر خاکی2 هزار متر مربعی ضلع غربی بلوار یادگار با تخلیه 50 کامیون تراشه آسفالت
122 نقطه از معابر شهری منطقه 19 با پخش 75 تن آسفالت بهسازی شد
اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز محور آزادگان در منطقه 19 با تعویض گاردریل و اجرای تک جدول
انهار معابر شهیدان لطیفی و ورامینی در منطقه 19 به کانیو تبدیل شد
افزایش روشنایی پایه چراغ های ۹ متری بلوار میلاد در قالب پروژه های «من شهردارم دو»
۲ هزار دانش آموز دختر منطقه۱۳ تکریم شدند
رصد مدیران شهری از پروژه های ترافیکی شمال شرق شهر
سیر تکامل روابط عمومی و ارتباطات در گذر زمان به تصویر کشیده می شود
پل تندرستی بزرگراه شهید همت درآینده نزدیک آماده بهره برداری می شود
ایستگاه های سیار «آینده شبیه توست» میزبان دختران منطقه2
نصب ابرپرچم‌های امام رضا (ع) در ۲ نقطه از منطقه ۱۶
روشنایی معابر در طرح تحول خدمت تأمین می شود
نمایشگاه و کارگاه هنری ارتباطات و روابط عمومی در منطقه ۴ تهران
آغاز مرحله جدیدی از پروژه ساماندهی حاملان بار با چرخ دستی در بازار تهران
صرف بیش از ١٠٠ هزار متر‌مربع پوشاننده برای پاکسازی و زیباسازی جداره‌ها و نما‌های فرسوده هر ماه
رئیس شعبه مرکزی بانک ایران زمین معرفی شد
رئیس شعبه مرکزی بانک ایران زمین معرفی شد
جمع آوری 12 هزار کیلو پسماند غیرمجاز در منطقه 17
حضور بانک آینده؛ در شصت و سومین نمایشگاه و کنگره دندانپزشکی ایران- اکسیدا
حضور بانک آینده؛ در شصت و سومین نمایشگاه و کنگره دندانپزشکی ایران- اکسیدا
نامگذاری پل محله شهید باقری به نام شهید اکبر ملک‌شاهی
اجرای طرح‌های هوشمندسازی، مکانیزاسیون و مصرف بهینه آب در بوستان جنگلی چیتگر
حوزه حمل و نقل عمومی پایتخت متحول می شود
کد خبر: 128678 | تاریخ : ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - 19:18
عکاس آتلیه پس از عکس آنها را همه جا منتشر می کرد

عکاس آتلیه پس از عکس آنها را همه جا منتشر می کرد

پلیس در اعلام مهم ترین حوادث 24 ساعت گذشته از دستگیری مدیر آتلیه ای خبر داد که اقدام به انتشار تصاویر مشتریان خود برای تبلیغ و بازاریابی می کرده است.

نوآوران آنلاین- سرهنگ دوم علی‌اصغر افتخاری رئیس پلیس فتا استان هرمزگان افزود: برابر مراجعه یکی از شهروندان استان هرمزگان مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: برابر اظهارات شاکی، در یکی از پیام رسان‌های موبایلی فردی ناشناس اقدام به انتشار تصاویر عروسی وی کرده است این امر باعث آبروریزی شاکی در بین آشنایان شده است.
این مسئول انتظامی اضافه کرد: در بررسی‌های فنی و تخصصی متهم به هویت آقای ا.ذ شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و به پلیس فتا دلالت گردید.
سرهنگ افتخاری با اشاره به اینکه متهم یکی از کارکنان آتلیه است، گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص گردید تصاویر مربوط به شاکی نیز توسط مدیر آتلیه در صفحه دیگری از شبکه‌‌های اجتماعی منتشر شده بود.
ی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی مدیر آتلیه دستگیر شد، افزود: در بازجویی به عمل آمده از مدیر آتلیه، به بزه انتسابی معترف و اظهار داشت هدف از انتشار تصاویر مشتریان ،تبلیغ، بازاریابی و کسب درآمد بیشتر بوده است.

**فروش ارز دیجیتال ترفند کلاهبرداران سایبری
سرهنگ حسن کوره بلاغی رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی از دستگیری متهمینی خبر داد که با ترفند فروش ارز دیجیتال اقدام به کلاهبرداری میلیونی از شهروندان می‌نمودند.
وی اضافه کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضایی مدعی شدند که از طریق یکی از شبکه اجتماعی اقدام به خرید ارز دیجیتال از فرد ناشناسی کرده‌اند که پس از واریز مبلغ به حساب وی، از ارسال و تحویل آن امتناع ورزیده و بعد از مدتی متهم جواب‌گوی آنان نیست، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در جریان رسیدگی به پرونده مشخص شد که متهم با ترفندهایی، اعتماد شاکیان را جلب نموده و اقدام به دریافت وجه از آنان کرده و برای اینکه شناسایی نگردد اقدام به افتتاح حساب در بانک‌های مختلفی در سطح شهرستان ارومیه توسط افراد غیر کرده است.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با بررسی‌های فنی و پلیسی خاص و با دستور مقام قضایی دو نفر از متهمین پرونده در یکی از بانک‌ها دستگیری و به این پلیس دلالت داده شدند.
رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی اضافه کرد: در تحقیقات فنی صورت گرفته متهمین ضمن اقرار به بزه انتسابی اعلام داشتند که شماره حساب‌ها را بعد از افتتاح در اختیار متهم اصلی گذاشته و مبلغی را به عنوان کارمزد از ایشان دریافت می‌کنند.
این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: در جریان رسیدگی به پرونده متهم شناسایی و دستگیر شد و مقداری مواد مخدر و آلات و ادوات استعمال،12 هزار 515 دلار، تعدادی سکه بهار آزادی و وجه نقد به میزان 84 میلیون800 هزار ریال حاصل از کلاهبرداری از شهروندان بوده، کشف و ضبط گردید.
وی گفت: متهمین به همراه مستندات پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام گردیدند.

**یک کشته و 2 مصدوم در سانحه رانندگی در بابل
سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از وقوع سانحه رانندگی در یکی از محورهای روستایی شهرستان 'بابل' و مرگ راننده وانت نیسان و مصدومیت راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو سواری خبر داد و گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 در ساعت 20 و 30 دقیقه شب گذشته (25 دی ماه) مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور روستایی'خشرودپی' شهرستان بابل، ماموران انتظامی شهرستان سریعاً به محل حادثه عازم شدند.
وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، یک دستگاه وانت نیسان به رانندگی فردی به نام'محمد– الف' با یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 تاکسی به شدت برخورد کرده است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت: بر اثر این حادثه راننده وانت نیسان به شدت مصدوم که با حضور عوامل اورژانس سریعاً به مرکز درمانی منتقل شد که به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.
سرهنگ باقری همچنین از مصدومیت راننده خودرو سواری و سرنشین این خودرو و انتقال مصدومان به مرکز درمانی خبر داد و افزود: با حضور کارشناسان پلیس راه علت تامه حادثه، تجاوز به چپ راننده خودرو وانت نیسان اعلام شد.

**کشف 872 میلیارد زمین خواری 
سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 872 میلیاردی زمین خواری ها و رفع تصرف اراضی ملی و جنگلی و بازگرداندن آن به دامان طبیعت طی سال جاری در سطح استان خبر داد و گفت: در اجرای طرح های مقابله ای با زمین خواری و رفع تصرف منابع طبیعی از چنگ سودجویان ، پیگیری این موضوع به فرماندهان انتظامی شهرستان های تابعه استان ابلاغ شد.
وی با اشاره به افزایش 11 درصدی کشف و رفع تصرف اراضی ملی و جنگلی از چنگ زمین خواران در 9 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، گفت: در این خصوص31 فقره پرونده زمین خواری در استان طی سال جاری تشکیل و اقدامات قضائی برای رفع تصرف آن از سوی پلیس آگاهی و فرماندهان انتظامی شهرستان ها انجام شد.
فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این طرح ها با هماهنگی قضائی و همکاری ماموران حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان ها از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، 676 هزار متر مربع از اراضی ملی و جنگلی که توسط افراد سود جو و فرصت طلب تصرف شده بود، شناسایی و آزاد سازی شد.
سردار میرفیضی ارزش ریالی اراضی تصرف شده را بیش از 872 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این راستا 39 متهم به زمین خواری و تصرف اراضی ملی و جنگلی شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان مازندران، تجاوز به منابع طبیعی را تجاوز به سرمایه ملی کشور و بیت المال به ویژه سرمایه های نسل آینده کشور دانست و گفت: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حقوق عامه مردم در بهره مندی از نعمت های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می کنند که برای مقابله با این جرم، همکاری آحاد مردم و همه دستگاه به ویژه نهادهای نظارتی الزامی است.

**کشف بیش از 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در سیب و سوران
سرهنگ حیدر حق جویان فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران استان سیستان و بلوچستان از کشف 30 هزار و 250 لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.
وی گفت: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد با قاچاقچیان سوخت ماموران انتظامی شهرستان 'سیب و سوران' هنگام گشت زنی های هدفمند در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون تریلر حامل سوخت که در خلاف جهت مسیر در حال تردد بوده مشکوک شدند و این خودرو را متوقف کردند.
سرهنگ حق جویان افزود: ماموران در بازرسی از این تریلر موفق به کشف 30 هزار و 250 لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین شدند و در این زمینه یک قاچاقچی را نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی این متهم را تحویل مراجع قضائی دادند.

**پاتک پلیس فتای اصفهان به 2 سایت فیشینگ در شمال کشور
فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری 2نفر از گردانندگان سایت های فیشینگ در 2 استان شمالی کشور خبر داد و گفت: براساس تحقیقات صورت گرفته، سارقان، اطلاعات بانکی بیش از هزار نفر را سرقت کرده بودند.
سردار مهدی معصوم بیگی با بیان اینکه یکی از روش های مجرمان برای برداشت غیر مجاز از حساب های بانکی کاربران راه اندازی سایت های فیشینگ و درگاه های جعلی بانک ها است، افزود: در همین زمینه طی هفته گذشته کارشناسان پلیس فتای استان براساس شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت اینترنتی مبالغی از حساب آنها موفق شدند 2 سایت فیشینگ را در 2 استان شمالی کشور شناسایی کنند.
سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: یکی از این مجرمان که مردی 29 ساله بود با راه اندازی سایت همسریابی کاربران را فریب داده و از آنان می خواست که اطلاعات حساب بانکی خود را در درگاه جعلی که ساخته بود وارد کنند اما به محض اینکه کاربران اقدام به این کار می کردند متهم اطلاعات حساب بانکی آنها را سرقت می کرد.
این مقام مسئول با بیان اینکه تاکنون سرقت اطلاعات حساب بانکی 150 نفر از 12 استان شناسایی شده که 15 شاکی این پرونده از اصفهان هستند، افزود: اسناد و مدارک به دست آمده نشان می دهد که متهم توانسته بود در مجموع مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال از حساب کاربران سرقت کند.
فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه فعالیت سایت های همسریابی در فضای مجازی غیر قانونی است، اظهار داشت: چنین فعالیتی وجهه قانونی ندارد و در واقع موضوع همسریابی هم در کار نبوده و هدف از راه اندازی این سایت، کلاهبرداری، سرقت اطلاعات بانکی و هویتی و شخصی کاربران برای سوء استفاده های بعدی بوده است.
سردار معصوم بیگی در ادامه از دستگیری مدیر یک سایت 'فیشینگ' دیگر در یکی از استان های شمالی کشور خبر داد و عنوان داشت: به دنبال شکایت 5 نفر از شهروندان اصفهان مبنی بر سرقت اینترنتی از حساب بانکی آنها موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و کارشناسان با انجام تحقیقات خود دریافتند ، مال باختگان به طور همزمان از یک سایت فیشینگ که دارای درگاه بانکی جعلی بود اقدام به خرید شارژ تلفن همراه کردند.
وی بیان داشت: پس از اینکه کاربران اطلاعات حساب خود را در این درگاه جعلی وارد می کردند متهم با مشاهده موجودی حساب آنها اقدام به سرقت اطلاعات بانکی می کرد که در این زمینه از شاکیان استان اصفهان بالغ بر 500 میلیون ریال به سرقت برده بود.
این مقام انتظامی با بیان اینکه تحقیقات بر روی سرقت های احتمالی این متهم در دیگر استان های کشور ادامه دارد، گفت: تحقیقات صورت گرفته و حساب های به دست آمده نشان می دهد که متهم اطلاعات بانکی بیش از هزار نفر از کاربران در نقاط مختلف کشور را به سرقت برده و مبلغ کل وجوه برداشت شده توسط وی نیز 4 میلیارد ریال بوده است.

**کشف ماشین لباسشویی های قاچاق در بروجرد
سرهنگ علی احمدی تبار جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف 51 دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در بروجرد خبر داد و گفت: 
ماموران انتظامی در محور 'بروجرد – اراک' به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را توقیف کردند .
وی افزود: در بازرسی از خودرو، 51 دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد .
جانشین انتظامی لرستان با بیان این که محموله قاچاق از استان های جنوبی کشور به پایتخت بارگیری شده بود گفت: کارشناسان ارزش آن را یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کردند .
سرهنگ احمدی تبار در پایان گفت : متهم باتشکیل پرونده راهی مراجع ذیصلاح شد.

**کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق 
سردار 'کامرانی صالح'فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 86 دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد و گفت: در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز ، ماموران پلیس آگاهی اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز همدان هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه شهید زارعی به یک دستگاه کامیون کشنده داف که از شهرستان قروه به مقصد تهران درحال حرکت بود مشکوک شدند.
وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودرو مذکور حامل لوازم خانگی خارجی فاقد مدارک گمرکی است.در بازرسی از این خودرو، یک دستگاه یخچال ، 50 دستگاه جاروبرقی ، 14 دستگاه ماکروفر ، 10 دستگاه ماشین لباسشویی ،11 دستگاه ظرفشویی و در مجموع 86 دستگاه لوازم خانگی، به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی استان همدان در پایان گفت: متهم به همراه پرونده برای رسیدگی به مرجع قضائی معرفی شد.

**150 کیلوگرم تریاک از بار ضایعات در نهبندان کشف شد
سردارمجید شجاع فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف 150کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل بار ضایعات در شهرستان 'نهبندان' خبر داد و گفت: مأموران ایست و بازرسی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون بنز حامل بار ضایعات مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.
وی اضافه کرد: در بازرسی از خودرو که در مسیر سیستان و بلوچستان به سمت شهرهای مرکزی کشور در حرکت بود مقدار 150 کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد. در این عملیات کامیون توقیف و متهم با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شد.

**155 کیلوگرم تریاک به مقصد نرسید
با هوشیاری و سرعت عمل ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بیش از 155 کیلو گرم تریاک از قاچاقچیان در شهرستان 'بهبهان' استان خوزستان کشف شد.
سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام تحقیقات گسترده اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر به شهرستان 'بهبهان' مطلع شدند و بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات تخصصی مسیر تردد قاچاقچیان را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی و مستقر شدن در محور 'قلعه چعبی – امیدیه' پس از ساعت ها تلاش ، یک دستگاه خودروی پژو پارس،یک دستگاه خودوری سمند و یک دستگاه خودروی زانتیا حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات منسجم و ضربتی آنها را متوقف کردند.
سردار عباس زاده ادامه داد: در بازرسی از 3 خودروی توقیف شده 155 کیلو و 800 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این زمینه 5 سوداگر مرگ دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های مهم پلیس اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر است که با جدیت ادامه خواهد داشت.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.