بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/26
شماره 2469 - تاریخ 1403/02/26
آخرین اخبار
اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی درناحیه٢ منطقه٦
شهردار منطقه۶ میهمان منزل شهدا شد
توافق دوشان‌تپه تصویب شد
برگزاری پویش یکشنبه با ورزش بانوان
پاکسازی ۱۱۰ متر مربع جداره ها در منطقه ۲۱
۶۰ مصوبه، رهاورد سومین بازدید میدانی شهردار منطقه ۱۵، از ناحیه یک بود
نصب ۱۴۴ تابلو قدم شمار در منطقه ٢١
-از کادر آموزشی مدارس استثنایی منطقه۴ تقدیر شد
اهتزاز پرچم رضوی در محوطه برج میلاد
منطقه ١٢ تهران درآستانه میلاد امام رضا (ع) غرق نور و سرور شد
توسعه پارکینگ های منطقه راهکار کاهش مشکلات ترافیکی است
قطعی برق روشنایی داخلی ایستگاه میرزای شیرازی برطرف شد
لایروبی بیش از 10 هزار متر از انهار معابر سطح منطقه 17
اجرای لوله گذاری ۴ کیلومتری فضای سبز بزرگراه شهید خرازی
اجرای طرح مبارزه با حیوانات موذی در منطقه۲۲
یادداشت مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
چه فرقی می‌کند پنجشنبه تعطیل باشیم یا شنبه؟
تولید بیش از 56 هزار تن شمش آلومینیوم طی ماه نخست 1403
خشایار راد: سوژه‌های روزمره دمده شده!
دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه‌قضاییه غیرعلنی نیست/ با ناشران اسناد مالی مردم برخورد می‌کنیم
چرا مالیات مشاغل و اصناف ناچیز است؟
خشایار راد: سوژه‌های روزمره دمده شده!
بومی‌سازی جوهرهای نانو آنتی‌باکتریال خودکار در کشور
جبهه مقاومت نیازمند روایت صحیح و هنرمندانه است
بهسازی محورهای مواصلاتی در حریم منطقه ۲۲
رفع آخرین معارض پروژه آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
پایش آسفالت معابر منطقه ٦ تهران زیر ذره بین سازمان بازرسی شهرداری تهران
اتمام عملیات آسفالت و تبدیل انهار به کانیو در معابر خیابان لقمان منطقه 19
عملیات اجرایی آسفالت ریزی بلوار شقایق در منطقه 19آغاز شد
بهسازی مسیر خاکی2 هزار متر مربعی ضلع غربی بلوار یادگار با تخلیه 50 کامیون تراشه آسفالت
122 نقطه از معابر شهری منطقه 19 با پخش 75 تن آسفالت بهسازی شد
اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز محور آزادگان در منطقه 19 با تعویض گاردریل و اجرای تک جدول
انهار معابر شهیدان لطیفی و ورامینی در منطقه 19 به کانیو تبدیل شد
افزایش روشنایی پایه چراغ های ۹ متری بلوار میلاد در قالب پروژه های «من شهردارم دو»
۲ هزار دانش آموز دختر منطقه۱۳ تکریم شدند
رصد مدیران شهری از پروژه های ترافیکی شمال شرق شهر
سیر تکامل روابط عمومی و ارتباطات در گذر زمان به تصویر کشیده می شود
پل تندرستی بزرگراه شهید همت درآینده نزدیک آماده بهره برداری می شود
ایستگاه های سیار «آینده شبیه توست» میزبان دختران منطقه2
نصب ابرپرچم‌های امام رضا (ع) در ۲ نقطه از منطقه ۱۶
روشنایی معابر در طرح تحول خدمت تأمین می شود
نمایشگاه و کارگاه هنری ارتباطات و روابط عمومی در منطقه ۴ تهران
آغاز مرحله جدیدی از پروژه ساماندهی حاملان بار با چرخ دستی در بازار تهران
صرف بیش از ١٠٠ هزار متر‌مربع پوشاننده برای پاکسازی و زیباسازی جداره‌ها و نما‌های فرسوده هر ماه
رئیس شعبه مرکزی بانک ایران زمین معرفی شد
رئیس شعبه مرکزی بانک ایران زمین معرفی شد
جمع آوری 12 هزار کیلو پسماند غیرمجاز در منطقه 17
حضور بانک آینده؛ در شصت و سومین نمایشگاه و کنگره دندانپزشکی ایران- اکسیدا
حضور بانک آینده؛ در شصت و سومین نمایشگاه و کنگره دندانپزشکی ایران- اکسیدا
نامگذاری پل محله شهید باقری به نام شهید اکبر ملک‌شاهی
اجرای طرح‌های هوشمندسازی، مکانیزاسیون و مصرف بهینه آب در بوستان جنگلی چیتگر
حوزه حمل و نقل عمومی پایتخت متحول می شود
کد خبر: 125092 | تاریخ : ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - 08:19
لطفا هنگام خرید آنلاین به این نکات توجه کنید!

لطفا هنگام خرید آنلاین به این نکات توجه کنید!

بر خلاف تصور عمومی، مشتریان هنگام خرید آنلاین به امنیت کامل اهمیت بیشتری داده و آن را به راحتی خرید ترجیح می‌دهند.

نوآوران آنلاین-بر اساس گفته‌های شرکت Paysafe که یک ارائه‌کننده‌ی خدمات پرداخت جهانی است، ۵۲ درصد از مشتریان انگلیس فکر می‌کنند که تقلب یک قسمت اجتناب‌ناپذیر از فروش آنلاین است. برخی از چالش‌های مهم مطالعه‌شده در زمینه شناسایی، مدیریت و محافظت در برابر تقلب در روش‌های مختلف پرداخت در گزارشی که در مرکز ماهر (مدیریت امداد و هماهنگی رخدادهای رایانه‌ای) آمده، به تصویر کشیده شده است.

 
نتایج این تحقیق نشان داده است که بر خلاف تصور عمومی، مشتریان هنگام خرید آنلاین به امنیت کامل اهمیت بیشتری داده و آن را به راحتی خرید ترجیح می‌دهند. بر اساس شواهد، ۶۰ درصد از مصرف‌کنندگان حاضر به قبول هر اقدام امنیتی برای ریشه‌کنی تقلب هستند؛ همچنین ۶۵ درصد از آن‌ها نسبت به معرفی روندهای پرداخت آنلاین امن‌تر مانند احراز اصالت دو عاملی مشتاق هستند.
 
در طرف مقابل، تنها ۳۲ درصد از صاحبان کسب‌وکارهای انگلیس معتقدند که مشتری‌هایشان از امنیت بیشتر طرفداری می‌کنند ولی ۵۹ درصد فکر می‌کنند که فرآیند تأیید صحت طولانی‌تر، خطر از دست رفتن مشتری‌ها را در برخواهد داشت. اما در حقیقت از ۱۰ مشتری فقط یکی سبد خرید آنلاین را به خاطر طول کشیدن پرداخت امن، رها می‌کند. درحالی که درخصوص ۴۳ درصد از مشتریان، مهم‌ترین دلیل رهاکردن سبد کالا، هزینه‌های پنهان معامله و هزینه‌ی تحویل است.
 
یکی دیگر از مسائل کلیدی که در این گزارش برجسته شده آن است که بازرگانان تجاری درصدد ایجاد تعادل میان ریسک و تولید درآمد هستند و ۶۹ درصد از کسب‌وکارهای بررسی شده می‌خواهند حجم تراکنش و ثبت‌نام مشتری را با ساده‌تر کردن مکانیزم‌های امنیتی افزایش دهند. اما همچنان ۷۸ درصد می‌خواهند اقدام‌های امنیتی موثرتری برای کاهش تراکنش‌های جعلی استفاده کنند.
 
کلاه‌برداری در معاملات
 
با توجه به مشاهدات، در سه‌چهارم کسب‌وکارها (حدود ۷۷ درصد) تقلب در معاملات وجود دارد ولی همچنان در این خصوص دیدگاه‌های متضاد وجود دارد. از طرفی ۴۲ درصد از مشتریان می‌گویند که در بیش از پنج درصد معاملات آن‌ها کلاهبرداری انجام می‌شود. در این زمینه هشت مورد از ۱۰ کسب‌وکار انتظار دارند تا هزینه‌ی تقلب را در طول ۱۲ تا ۲۴ ماه آینده به اندازه حداقل ۱۰ درصد افزایش دهند.
 
در این گزارش Paysafe اظهار می‌کند: تعجب‌آور است که تمرکز مشتری روی ویژگی‌های امنیتی بیشتر از راحت‌تر بودن پروسه‌ی خرید است. به هر حال واضح است که حفاظت در برابر تقلب مهم بوده و تجار باید روی ایجاد موازنه مناسب مابین «حفاظت در برابر تقلب» و «تجربه‌ی ساده‌تر خرید» تمرکز کنند.
 
یک راه دیگر که کسب‌وکارها برای مقابله با تقلب در نظر دارند، کاهش وابستگی آن‌ها به روش‌های پرداخت سنتی است. تقریباً ۴۰ درصد از کسب‌وکارهای انگلیس مایل به کاهش پرداخت توسط کارت‌های اعتباری و چک هستند.
 
 
حساسیت این روش‌های پرداخت به تقلب، فاکتور مهمی است؛ زیرا کارت‌های اعتباری با ۵۴ درصد و سپس کارت‌های اعتباری با ۴۵ درصد و چک با ۳۶ درصد به‌عنوان آسیب‌پذیرترین‌ها رتبه‌بندی شده‌اند. در این حوزه، دیدگاه مشتریان و صاحبان کسب‌وکار به یکدیگر نزدیک است. (تقریباً یک چهارم مشتریان در سال گذشته تقلب در کارت‌های اعتباری را تجربه کرده‌اند.)
 
 تمایل به کنار گذاشتن کانال‌های پرداختی سنتی با علاقه‌ی کسب‌وکارها به روش‌های پرداخت جدید همخوانی دارد. یک چهارم از کسب‌وکارها احتمالاً سیستم صوتی‌ای مانند الکسا را در حداقل دو سال آینده معرفی می‌کنند؛ در حالی که یک پنجم از کسب‌وکارها طرفدار فرم‌های پرداخت بیومتریک هستند؛ ۱۴ درصد نیز به دنبال معرفی رمز ارز هستند. این در حالی است که ۲۶ درصد به دنبال معرفی کیف پول موبایل هستند.
 
رفتار مصرف‌کنندگان نیز به انجام این تغییرات کمک می‌کند (از هر ۴ نفر یکی از کیف‌پول موبایل استفاده می‌کند، از هر شش نفر یکی از سیستم‌های صوتی و بیومتریک استفاده می‌کند و ۱۲ درصد از رمز ارز برای پرداخت استفاده می‌کنند.)
 
شرکت Paysafe همچنین بر این باور است که تقلب یک معضل واقعی برای تجار است و تعجب‌آور نیست که آن‌ها به‌دنبال فناوری‌های تشخیص و پیشگیری بهتر باشند. این تحقیق نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان تقاضای پرداخت‌های بیومتریک و رمز ارزها را دارند. البته چالش بزرگ این صنعت آن است که این روش‌ها را به‌طور ایمن و راحت پیاده‌سازی کنند.
کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.