بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/04
شماره 2454 - تاریخ 1403/02/04
آخرین اخبار
دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
اجرای عملیات طعمه‌گذاری و لانه‌کوبی درنواحی شش‌گانه منطقه٦ تهران
ارتقاء سطح دانش و اشاعه فرهنگ گیاه‌ پروری بین اقشار مختلف
تجهیز و آغاز فعالیت دبیرخانه کانون های اجتماع محور در منطقه ۲۱
برگزاری ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱
حال خوش شهروندان منطقه ۴ در هفته سلامت
طرح ارزشمند "کوک چهارم"
ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی در محلات منطقه 13
معرفی پروژه مرمت و بهسازی ساختمان شهرداری منطقه۱۳ در دومین نشست احیا گران بافت تاریخی تهران
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
پاکسازی مستمر زمین های بایر و قطعات خالی سطح ناحیه۳
آماده باش عوامل خدمات شهری در منطقه ۵
در روز جهانی زمین پاک رود دره کن از زباله‌ها پاکسازی شد
افزایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در منطقه ۲۲
کاشت یک صد درختچه در بوستان های منطقه 17
هفته سلامت در منطقه ۱۷
جمع آوری بیش از ۷ هزار کیلو پسماند غیرمجاز در سطح منطقه ۱۷/ساماندهی زباله گردها
بهسازی فضاهای بی دفاع شهری جهت کاهش آسیب های اجتماعی
۶۰۵ اصله درختچه یاس‌هلندی درخاک منطقه۲ تهران ریشه می‌دوانند
مرمت و بازسازی دیوار صوتی بزرگراه شهید حکیم
اجرای طرح «الگوی خدمت» در محور منطقه ۱۶
احداث همراه سرا در منطقه ۱۲ اجرایی می شود
ساماندهی پارک موتورسیکلت ها در خیابان لاله زار جنوبی
بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
پرداخت 146 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال 1402
پرداخت 146 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال 1402
بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
پرداخت بیش از۳۰۰ میلیاردریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در یک ماهه سال۱۴۰۳
پرداخت بیش از۳۰۰ میلیاردریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در یک ماهه سال۱۴۰۳
پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
نشست هم‌اندیشی معاونین، مدیران و رؤسای شعب بیمه ملت برگزار شد
نشست هم‌اندیشی معاونین، مدیران و رؤسای شعب بیمه ملت برگزار شد
دریافت گواهی سازگاری با محیط ‌زیست برای چهارمین سال پیاپی توسط تلویزیون‌های LG OLED evo
افزایش 5.5 درصدی تولید مس تصفیه شده جهانی
نصب ۲۸۴ عدد تجهیزات پارکی در بوستان های منطقه ۲۱
بازسازی و مرمت تابلوهای هشدار دهنده ۹ بوستان و مخازن ژئوممبران بوستان های منطقه ۲۱
توسعه محله محروم ارم در دستور کار سریع همه بخش های مدیریت شهری قرار گرفت
اجرای طرح فوریتی ساماندهی آسیب های اجتماعی در منطقه ۵
۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر احداث می‌شود
اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
ارائه خدمات رایگان پزشکی و سلامت در محلات منطقه۱۳
آغاز به کار 26 ایستگاه‌ تندرستی همزمان با هفته سلامت در منطقه 13
آشکارسازی المان های ترافیکی در بزرگراه های منطقه 19
آغاز عملیات پایش فضای سبز برای کنترل آفات و عوامل خسارت زا در منطقه 19
نواختن زنگ تحرک ایستگاه های ورزش شهروندی با حضور خانواده شهدای ورزشکار در منطقه ۱۹
برپايي ايستگاه حال خوب سلامت همراه با تدارک 70 برنامه سلامت محور در منطقه 19
اجرای طرح مرمت، پاکسازی و نوسازی نقاشی‌های دیواری و جداره‌های شهری در شش نا‌حیه
بازدید میدانی از ٣ بوستان ورشو، هنرمندان و لاله با حضور مسئولان
اجرای طرح نفس های تازه شهر در منطقه ۴
هم افزایی دستگاه های اجرایی منطقه 3 در اجرای طرح"ساماندهی آسیب های اجتماعی"
پاکسازی پاتوق معتادین متجاهر در طرح "ساماندهی آسیب های اجتماعی"
افتتاح و بهره برداری از ۲۷ پروژه شهری در #منطقه۲ تهران
با اقدامات جهادی و انقلابی گامی موثر در تقویت و نشاط مساجد برداشته خواهد شد
کد خبر: 121549 | تاریخ : ۱۳۹۶/۹/۲۵ - 18:47
زن شوهردار همسایه 6 ماه تحت سلطه کثیف مرد شیطان صفت بود

زن شوهردار همسایه 6 ماه تحت سلطه کثیف مرد شیطان صفت بود

مردی شیطان‌صفت که به‌بهانه پیداکردن قبض گاز وارد خانه همسایه شده بود، با مشاهده وضعیت زن‌ جوان دست به اقدامی شوم زد و همچون یک زالو که قربانیان خود را به‌راحتی رها نمی‌کند، ارتباط کثیف خود را پس از تهیه فیلم و عکس به مدت ۶ماه ادامه داد.

نوآوران آنلاین- چهارشنبه هفته گذشته زنی جوان با سر و وضعی به‌هم‌ریخته وارد دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم رایانه‌ای شد و پس از طرح شکایتش به اتاق جانشین سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه هفت مشهد هدایت شد.

روژان که از اتفاق تلخی که به‌تازگی با آن درگیر شده بود، رنج می‌برد در اظهاراتش به قاضی Judge مهدی حقدادی اعلام کرد که از ۶ ماه قبل درگیر خواسته‌های شوم همسایه شیطانی‌شان شده و از دستگاه قضایی می‌خواهد تا این زخم عمیق شوم را که بر پیکر زندگی‌اش ایجاده شده، التیام بخشد.

پرده اول؛ اوایل خردادماه

ماجرای این پرونده از این قرار بود که اوایل خردادماه امسال سه ساعت بعد از اینکه شوهر روژان خانه را به قصد محل کارش ترک می‌کند، مرد همسایه زنگ خانه آن‌ها را می‌فشارد و هنگامی که زن جوان گوشی را برمی‌دارد، مرد همسایه پس از سلام و احوال‌پرسی چرب‌و‌نرم، به او می‌گوید که احتمالا قبض گاز خانه‌اش داخل حیاط آنان افتاده است. او بعد از اینکه وارد حیاط همسایه می‌شود نقشه شوم خود را عملی می‌کند.

روژان در تشریح این ماجرای شوم بیان کرد: همسرم سر کار رفته بود. من در خانه تنها بودم که زنگ آیفون به صدا درآمد. مرد همسایه بود. او گفت که مأمور شرکت گاز به‌دلیل عدم پرداخت قبض گاز می‌خواهد انشعاب خانه‌اش را قطع کند و او هم هرچه به آن مأمور می‌گوید که قبض گاز را دریافت نکرده گوشش بدهکار نشده است. برای همین از من خواست که در را بازکنم تا او ببیند اشتباهی قبض گاز خانه‌اش داخل حیاط ما نیفتاده باشد. من که می‌خواستم برایش کاری کنم در را باز کردم و خودم نیز به داخل حیاط رفتم.

زن جوان که با یک دستمال‌کاغذی مچاله‌شده مدام اشک‌هایش را پاک می‌کرد، ادامه داد: همه‌چیز از همان زمانی شروع شد که این مرد پایش را داخل خانه ما گذاشت. وقتی او وارد خانه ما شد شروع به گشتن بخشی از حیاط کرد و هر از گاهی به من و پنجره‌ها نگاه می‌کرد. هنگامی که متوجه شد شوهرم در خانه نیست به‌سمتم آمد و مرا به زور به داخل خانه هل داد و گفت که اگر صدایم در بیاید مرا خواهد کشت. ترس وجودم را فرا گرفت و از وحشت زبانم بند آمد، به‌طوری‌که حتی نمی‌توانستم فریاد بزنم.

شاکی ادامه داد: در آن لحظه خودم را مقابل لنز دوربین تلفن همراه این مرد شیطانی دیدم. از ترس جان مجبور شده‌ بودم به خواسته شیطانی‌اش تن‌ دهم و برای یک عمر خودم را بی‌آبرو کنم؛ اما این آخر ماجرا نبود. این مرد فیلم مستهجنی که از من داشت رادست‌‌آویزی قرار داده بود تا هروقت دلش خواست تنم را بلرزاند و نقطه سیاهی به پرونده زندگی‌ام اضافه کند. او می‌گفت اگر به خواسته‌های شومش تن ندهم با فیلم‌ها و عکس‌هایی که از من دارد، بی‌آبرویم خواهد کرد و آن‌ها را برای اقوام و خو‌یشانم خواهد فرستاد. دیگر تحمل این شرایط برایم سخت بود و نمی‌توانستم درمقابل شوهرم نقش بازی کنم؛ برای همین با راهنمایی یکی از دوستانم به دادسرا آمدم تا شاید بتوانم انتقامم را از این مرد شیاد بگیرم.

پرده دوم؛ دستگیری زالوی شیطانی

با گشوده‌شدن این پرونده، عملیات شناسایی متهم آغاز شد و دستگیرکردن او در دستور کار تیمی از مأموران زبده پلیس Police فتای خراسان‌رضوی قرار گرفت. تیم بررسی پرونده بر‌اساس نشانی‌ای که از محل سکونت متهم در پرونده درج شده بود، با اخذ مجوزهای لازم به محل موردنظر، واقع‌در بولوار بهارستان سپاد، مراجعه کردند و او را به دام انداختند.

تیم دیگری از مأموران پلیس فتا که در محل حاضر بودند، با هماهنگی قضایی، خانه ویلایی و نیمه‌مخروبه متهم را بازرسی کردند. آن‌ها پس از کنکاشی یک ساعته این اقلام را کشف کردند: سه دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند، یک دستگاه لپ‌تاپ، یک دستگاه ماهواره و تجهیزاتش، دو فلش مموری حاوی عکس و فیلم‌های شاکی، هفت قطعه عکس چاپ‌شده از شاکی و مقادیری تریاک و کراک. در این عملیات خودرو سواری ام‌وی‌ام متهم نیز توقیف شد.

این پایان ماجرا نبود. با انتقال متهم به مقر فرماندهی پلیس فتای خراسان‌رضوی، ابعاد تازه‌تری از این پرونده آشکار شد. اظهارات یاسر، ابهاماتی را برای مردان قانون Law به وجود آورد. طبق برخی مستندات، او تنها بخشی از اظهارات شاکی را تکذیب کرد و سپس برای نتیجه‌گیری همراه با متهم به دادسرا اعزام شد.

پرده سوم؛ اظهارتی که تکذیب شد

یاسر پس از منتقل‌شدن به دادسرا و شناسایی‌شدن توسط شاکی در برابر قاضی حقدادی قرار گرفت. این مرد ۴٠ساله که ادعا می‌کرد کارمند است، در اظهارات خود به قاضی پرونده‌ گفت: حدود ۶ماه پیش با شاکی که همسایه خانه‌ام بود، آشنا شدم. او از زندگی با همسرش خسته شده بود و می‌خواست از او طلاق بگیرد؛ برای همین بیشتر وقت‌ها را با من می‌گذراند. رابطه من و او روزبه‌روز نزدیک‌تر می‌شد و این نزدیکی رفته‌رفته به ارتباط غیراخلاقی بدل شد. نمی‌دانم چرا از چند رابطه‌مان فیلم و عکس تهیه کردم. یک نسخه از آن‌ها را هم برای خود روژان فرستادم. بعد از اینکه رابطه ما آلوده به روابط ممنوعه شد، متوجه شدم که روژان هر چیزی که درباره مشکلاتش با همسر و طلاقش گفته است، دروغ بوده؛ به همین خاطر برای اینکه درسی به او داده باشم یک روز که به خانه‌ام آمده بود، از داخل گوشی تلفن همراهش چند شماره تماس از اقوامش را یادداشت کردم و چند قطعه عکس چاپی او را از داخل آلبوم عکسش برداشتم تا اگر روزی خواست از دستم شکایت کند آ‌ن‌ها را به‌عنوان مدرک ارائه دهم. من این فیلم‌ها و عکس‌ها را برای شخصی ارسال نکرده‌ام و تنها به‌عنوان مدرک آن‌ها را نگه داشته بودم.

پرده آخر؛ آن روی سکه

جانشین سرپرست دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم فضای مجازی مشهد در تشریح دیگر ابعاد این پرونده به خبرنگار ما گفت: متهم در بخشی از اظهاراتش عنوان کرده که از سال پیش آلوده به مواد‌مخدر شده و مواد‌مخدر کشف‌شده در خانه‌اش هم به او تعلق داشته است.

قاضی مهدی حقدادی افزود: متهم ادعا کرده شاکی با او رابطه داشته، اما پر واضح است که این مرد جوان با ایجاد رابطه احساسی و تهیه فیلم و عکس مستهجن از شاکی قصد سوء‌استفاده از وی را داشته و سپس با این دست‌آویز به مدت چندین ماه از شاکی سوءاستفاده کرده است.

وی با بیان اینکه متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه با قرار متناسب قضایی راهی زندان Prison شد، اظهار کرد: اتهام این مرد جوان تهیه فیلم مستهجن از روابط خصوصی و تهدید‌کردن شاکی با وسیله قراردادن فیلم و عکس مستهجن تهیه‌شده از وی است. قانون‌گذار برای او حداکثر پنج سال حبس و جزای نقدی در نظر گرفته است.

حقدادی هشدار داد: شهروندان، مخصوصا خانم‌های جوان، به افرادی که مدعی هستند می‌توانند حامی آنان باشند و مشکلاتشان را التیام بخشند، اعتماد نکنند، چراکه سوء‌استفاده‌کنندگان و مجرمان خطرناک همیشه در کمین‌‌اند و با این ترفند طعمه‌های‌شان را می‌فریبند. علاوه‌بر‌این دختران و خانم‌های جوان از بارگذاری عکس‌های خصوصی در صفحه اینستاگرام Instagram یا تلگرام Telegram خود جدا خودداری کنند، چراکه زمینه گرفتارشدن خود را در دام افرادی شیطان‌صفت افزایش می‌دهند.

جانشین سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه هفت مشهد در پایان تأکید کرد: شهروندان، چنانچه در زندگی زناشویی و خانوادگی خود دچار مشکلی هستند، حتما به مؤسسات مجاز روان‌شناسی مراجعه کنند و مشکلاتشان را با کارشناسان این حوزه در میان بگذارند و از آن‌ها راهنمایی بگیرند.
زن شوهردار همسایه 6 ماه تحت سلطه کثیف مرد شیطان صفت بود
صفحه اصلی پرونده کدخبر: 337329 ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ ۱۵:۳۰:۰۰ ارسال پرینت 1033

حوادث رکنا: مردی شیطان‌صفت که به‌بهانه پیداکردن قبض گاز وارد خانه همسایه شده بود، با مشاهده وضعیت زن‌ جوان دست به اقدامی شوم زد و همچون یک زالو که قربانیان خود را به‌راحتی رها نمی‌کند، ارتباط کثیف خود را پس از تهیه فیلم و عکس به مدت ۶ماه ادامه داد.

چهارشنبه هفته گذشته زنی جوان با سر و وضعی به‌هم‌ریخته وارد دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم رایانه‌ای شد و پس از طرح شکایتش به اتاق جانشین سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه هفت مشهد هدایت شد.

انار در سه غذای متفاوت یلدایی

طرز تهیه کیک لایه‌ای مغز لیمویی با خامه قنادی سولیانو کاله

روژان که از اتفاق تلخی که به‌تازگی با آن درگیر شده بود، رنج می‌برد در اظهاراتش به قاضی Judge مهدی حقدادی اعلام کرد که از ۶ ماه قبل درگیر خواسته‌های شوم همسایه شیطانی‌شان شده و از دستگاه قضایی می‌خواهد تا این زخم عمیق شوم را که بر پیکر زندگی‌اش ایجاده شده، التیام بخشد.

پرده اول؛ اوایل خردادماه

ماجرای این پرونده از این قرار بود که اوایل خردادماه امسال سه ساعت بعد از اینکه شوهر روژان خانه را به قصد محل کارش ترک می‌کند، مرد همسایه زنگ خانه آن‌ها را می‌فشارد و هنگامی که زن جوان گوشی را برمی‌دارد، مرد همسایه پس از سلام و احوال‌پرسی چرب‌و‌نرم، به او می‌گوید که احتمالا قبض گاز خانه‌اش داخل حیاط آنان افتاده است. او بعد از اینکه وارد حیاط همسایه می‌شود نقشه شوم خود را عملی می‌کند.

روژان در تشریح این ماجرای شوم بیان کرد: همسرم سر کار رفته بود. من در خانه تنها بودم که زنگ آیفون به صدا درآمد. مرد همسایه بود. او گفت که مأمور شرکت گاز به‌دلیل عدم پرداخت قبض گاز می‌خواهد انشعاب خانه‌اش را قطع کند و او هم هرچه به آن مأمور می‌گوید که قبض گاز را دریافت نکرده گوشش بدهکار نشده است. برای همین از من خواست که در را بازکنم تا او ببیند اشتباهی قبض گاز خانه‌اش داخل حیاط ما نیفتاده باشد. من که می‌خواستم برایش کاری کنم در را باز کردم و خودم نیز به داخل حیاط رفتم.

زن جوان که با یک دستمال‌کاغذی مچاله‌شده مدام اشک‌هایش را پاک می‌کرد، ادامه داد: همه‌چیز از همان زمانی شروع شد که این مرد پایش را داخل خانه ما گذاشت. وقتی او وارد خانه ما شد شروع به گشتن بخشی از حیاط کرد و هر از گاهی به من و پنجره‌ها نگاه می‌کرد. هنگامی که متوجه شد شوهرم در خانه نیست به‌سمتم آمد و مرا به زور به داخل خانه هل داد و گفت که اگر صدایم در بیاید مرا خواهد کشت. ترس وجودم را فرا گرفت و از وحشت زبانم بند آمد، به‌طوری‌که حتی نمی‌توانستم فریاد بزنم.

شاکی ادامه داد: در آن لحظه خودم را مقابل لنز دوربین تلفن همراه این مرد شیطانی دیدم. از ترس جان مجبور شده‌ بودم به خواسته شیطانی‌اش تن‌ دهم و برای یک عمر خودم را بی‌آبرو کنم؛ اما این آخر ماجرا نبود. این مرد فیلم مستهجنی که از من داشت رادست‌‌آویزی قرار داده بود تا هروقت دلش خواست تنم را بلرزاند و نقطه سیاهی به پرونده زندگی‌ام اضافه کند. او می‌گفت اگر به خواسته‌های شومش تن ندهم با فیلم‌ها و عکس‌هایی که از من دارد، بی‌آبرویم خواهد کرد و آن‌ها را برای اقوام و خو‌یشانم خواهد فرستاد. دیگر تحمل این شرایط برایم سخت بود و نمی‌توانستم درمقابل شوهرم نقش بازی کنم؛ برای همین با راهنمایی یکی از دوستانم به دادسرا آمدم تا شاید بتوانم انتقامم را از این مرد شیاد بگیرم.

پرده دوم؛ دستگیری زالوی شیطانی

با گشوده‌شدن این پرونده، عملیات شناسایی متهم آغاز شد و دستگیرکردن او در دستور کار تیمی از مأموران زبده پلیس Police فتای خراسان‌رضوی قرار گرفت. تیم بررسی پرونده بر‌اساس نشانی‌ای که از محل سکونت متهم در پرونده درج شده بود، با اخذ مجوزهای لازم به محل موردنظر، واقع‌در بولوار بهارستان سپاد، مراجعه کردند و او را به دام انداختند.

تیم دیگری از مأموران پلیس فتا که در محل حاضر بودند، با هماهنگی قضایی، خانه ویلایی و نیمه‌مخروبه متهم را بازرسی کردند. آن‌ها پس از کنکاشی یک ساعته این اقلام را کشف کردند: سه دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند، یک دستگاه لپ‌تاپ، یک دستگاه ماهواره و تجهیزاتش، دو فلش مموری حاوی عکس و فیلم‌های شاکی، هفت قطعه عکس چاپ‌شده از شاکی و مقادیری تریاک و کراک. در این عملیات خودرو سواری ام‌وی‌ام متهم نیز توقیف شد.

این پایان ماجرا نبود. با انتقال متهم به مقر فرماندهی پلیس فتای خراسان‌رضوی، ابعاد تازه‌تری از این پرونده آشکار شد. اظهارات یاسر، ابهاماتی را برای مردان قانون Law به وجود آورد. طبق برخی مستندات، او تنها بخشی از اظهارات شاکی را تکذیب کرد و سپس برای نتیجه‌گیری همراه با متهم به دادسرا اعزام شد.

پرده سوم؛ اظهارتی که تکذیب شد

یاسر پس از منتقل‌شدن به دادسرا و شناسایی‌شدن توسط شاکی در برابر قاضی حقدادی قرار گرفت. این مرد ۴٠ساله که ادعا می‌کرد کارمند است، در اظهارات خود به قاضی پرونده‌ گفت: حدود ۶ماه پیش با شاکی که همسایه خانه‌ام بود، آشنا شدم. او از زندگی با همسرش خسته شده بود و می‌خواست از او طلاق بگیرد؛ برای همین بیشتر وقت‌ها را با من می‌گذراند. رابطه من و او روزبه‌روز نزدیک‌تر می‌شد و این نزدیکی رفته‌رفته به ارتباط غیراخلاقی بدل شد. نمی‌دانم چرا از چند رابطه‌مان فیلم و عکس تهیه کردم. یک نسخه از آن‌ها را هم برای خود روژان فرستادم. بعد از اینکه رابطه ما آلوده به روابط ممنوعه شد، متوجه شدم که روژان هر چیزی که درباره مشکلاتش با همسر و طلاقش گفته است، دروغ بوده؛ به همین خاطر برای اینکه درسی به او داده باشم یک روز که به خانه‌ام آمده بود، از داخل گوشی تلفن همراهش چند شماره تماس از اقوامش را یادداشت کردم و چند قطعه عکس چاپی او را از داخل آلبوم عکسش برداشتم تا اگر روزی خواست از دستم شکایت کند آ‌ن‌ها را به‌عنوان مدرک ارائه دهم. من این فیلم‌ها و عکس‌ها را برای شخصی ارسال نکرده‌ام و تنها به‌عنوان مدرک آن‌ها را نگه داشته بودم.

پرده آخر؛ آن روی سکه

جانشین سرپرست دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم فضای مجازی مشهد در تشریح دیگر ابعاد این پرونده به خبرنگار ما گفت: متهم در بخشی از اظهاراتش عنوان کرده که از سال پیش آلوده به مواد‌مخدر شده و مواد‌مخدر کشف‌شده در خانه‌اش هم به او تعلق داشته است.

قاضی مهدی حقدادی افزود: متهم ادعا کرده شاکی با او رابطه داشته، اما پر واضح است که این مرد جوان با ایجاد رابطه احساسی و تهیه فیلم و عکس مستهجن از شاکی قصد سوء‌استفاده از وی را داشته و سپس با این دست‌آویز به مدت چندین ماه از شاکی سوءاستفاده کرده است.

وی با بیان اینکه متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه با قرار متناسب قضایی راهی زندان Prison شد، اظهار کرد: اتهام این مرد جوان تهیه فیلم مستهجن از روابط خصوصی و تهدید‌کردن شاکی با وسیله قراردادن فیلم و عکس مستهجن تهیه‌شده از وی است. قانون‌گذار برای او حداکثر پنج سال حبس و جزای نقدی در نظر گرفته است.

حقدادی هشدار داد: شهروندان، مخصوصا خانم‌های جوان، به افرادی که مدعی هستند می‌توانند حامی آنان باشند و مشکلاتشان را التیام بخشند، اعتماد نکنند، چراکه سوء‌استفاده‌کنندگان و مجرمان خطرناک همیشه در کمین‌‌اند و با این ترفند طعمه‌های‌شان را می‌فریبند. علاوه‌بر‌این دختران و خانم‌های جوان از بارگذاری عکس‌های خصوصی در صفحه اینستاگرام Instagram یا تلگرام Telegram خود جدا خودداری کنند، چراکه زمینه گرفتارشدن خود را در دام افرادی شیطان‌صفت افزایش می‌دهند.

جانشین سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه هفت مشهد در پایان تأکید کرد: شهروندان، چنانچه در زندگی زناشویی و خانوادگی خود دچار مشکلی هستند، حتما به مؤسسات مجاز روان‌شناسی مراجعه کنند و مشکلاتشان را با کارشناسان این حوزه در میان بگذارند و از آن‌ها راهنمایی بگیرند.
زن شوهردار همسایه 6 ماه تحت سلطه کثیف مرد شیطان صفت بود
صفحه اصلی پرونده کدخبر: 337329 ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ ۱۵:۳۰:۰۰ ارسال پرینت 1033

حوادث رکنا: مردی شیطان‌صفت که به‌بهانه پیداکردن قبض گاز وارد خانه همسایه شده بود، با مشاهده وضعیت زن‌ جوان دست به اقدامی شوم زد و همچون یک زالو که قربانیان خود را به‌راحتی رها نمی‌کند، ارتباط کثیف خود را پس از تهیه فیلم و عکس به مدت ۶ماه ادامه داد.

چهارشنبه هفته گذشته زنی جوان با سر و وضعی به‌هم‌ریخته وارد دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم رایانه‌ای شد و پس از طرح شکایتش به اتاق جانشین سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه هفت مشهد هدایت شد.

انار در سه غذای متفاوت یلدایی

طرز تهیه کیک لایه‌ای مغز لیمویی با خامه قنادی سولیانو کاله

روژان که از اتفاق تلخی که به‌تازگی با آن درگیر شده بود، رنج می‌برد در اظهاراتش به قاضی Judge مهدی حقدادی اعلام کرد که از ۶ ماه قبل درگیر خواسته‌های شوم همسایه شیطانی‌شان شده و از دستگاه قضایی می‌خواهد تا این زخم عمیق شوم را که بر پیکر زندگی‌اش ایجاده شده، التیام بخشد.

پرده اول؛ اوایل خردادماه

ماجرای این پرونده از این قرار بود که اوایل خردادماه امسال سه ساعت بعد از اینکه شوهر روژان خانه را به قصد محل کارش ترک می‌کند، مرد همسایه زنگ خانه آن‌ها را می‌فشارد و هنگامی که زن جوان گوشی را برمی‌دارد، مرد همسایه پس از سلام و احوال‌پرسی چرب‌و‌نرم، به او می‌گوید که احتمالا قبض گاز خانه‌اش داخل حیاط آنان افتاده است. او بعد از اینکه وارد حیاط همسایه می‌شود نقشه شوم خود را عملی می‌کند.

روژان در تشریح این ماجرای شوم بیان کرد: همسرم سر کار رفته بود. من در خانه تنها بودم که زنگ آیفون به صدا درآمد. مرد همسایه بود. او گفت که مأمور شرکت گاز به‌دلیل عدم پرداخت قبض گاز می‌خواهد انشعاب خانه‌اش را قطع کند و او هم هرچه به آن مأمور می‌گوید که قبض گاز را دریافت نکرده گوشش بدهکار نشده است. برای همین از من خواست که در را بازکنم تا او ببیند اشتباهی قبض گاز خانه‌اش داخل حیاط ما نیفتاده باشد. من که می‌خواستم برایش کاری کنم در را باز کردم و خودم نیز به داخل حیاط رفتم.

زن جوان که با یک دستمال‌کاغذی مچاله‌شده مدام اشک‌هایش را پاک می‌کرد، ادامه داد: همه‌چیز از همان زمانی شروع شد که این مرد پایش را داخل خانه ما گذاشت. وقتی او وارد خانه ما شد شروع به گشتن بخشی از حیاط کرد و هر از گاهی به من و پنجره‌ها نگاه می‌کرد. هنگامی که متوجه شد شوهرم در خانه نیست به‌سمتم آمد و مرا به زور به داخل خانه هل داد و گفت که اگر صدایم در بیاید مرا خواهد کشت. ترس وجودم را فرا گرفت و از وحشت زبانم بند آمد، به‌طوری‌که حتی نمی‌توانستم فریاد بزنم.

شاکی ادامه داد: در آن لحظه خودم را مقابل لنز دوربین تلفن همراه این مرد شیطانی دیدم. از ترس جان مجبور شده‌ بودم به خواسته شیطانی‌اش تن‌ دهم و برای یک عمر خودم را بی‌آبرو کنم؛ اما این آخر ماجرا نبود. این مرد فیلم مستهجنی که از من داشت رادست‌‌آویزی قرار داده بود تا هروقت دلش خواست تنم را بلرزاند و نقطه سیاهی به پرونده زندگی‌ام اضافه کند. او می‌گفت اگر به خواسته‌های شومش تن ندهم با فیلم‌ها و عکس‌هایی که از من دارد، بی‌آبرویم خواهد کرد و آن‌ها را برای اقوام و خو‌یشانم خواهد فرستاد. دیگر تحمل این شرایط برایم سخت بود و نمی‌توانستم درمقابل شوهرم نقش بازی کنم؛ برای همین با راهنمایی یکی از دوستانم به دادسرا آمدم تا شاید بتوانم انتقامم را از این مرد شیاد بگیرم.

پرده دوم؛ دستگیری زالوی شیطانی

با گشوده‌شدن این پرونده، عملیات شناسایی متهم آغاز شد و دستگیرکردن او در دستور کار تیمی از مأموران زبده پلیس Police فتای خراسان‌رضوی قرار گرفت. تیم بررسی پرونده بر‌اساس نشانی‌ای که از محل سکونت متهم در پرونده درج شده بود، با اخذ مجوزهای لازم به محل موردنظر، واقع‌در بولوار بهارستان سپاد، مراجعه کردند و او را به دام انداختند.

تیم دیگری از مأموران پلیس فتا که در محل حاضر بودند، با هماهنگی قضایی، خانه ویلایی و نیمه‌مخروبه متهم را بازرسی کردند. آن‌ها پس از کنکاشی یک ساعته این اقلام را کشف کردند: سه دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند، یک دستگاه لپ‌تاپ، یک دستگاه ماهواره و تجهیزاتش، دو فلش مموری حاوی عکس و فیلم‌های شاکی، هفت قطعه عکس چاپ‌شده از شاکی و مقادیری تریاک و کراک. در این عملیات خودرو سواری ام‌وی‌ام متهم نیز توقیف شد.

این پایان ماجرا نبود. با انتقال متهم به مقر فرماندهی پلیس فتای خراسان‌رضوی، ابعاد تازه‌تری از این پرونده آشکار شد. اظهارات یاسر، ابهاماتی را برای مردان قانون Law به وجود آورد. طبق برخی مستندات، او تنها بخشی از اظهارات شاکی را تکذیب کرد و سپس برای نتیجه‌گیری همراه با متهم به دادسرا اعزام شد.

پرده سوم؛ اظهارتی که تکذیب شد

یاسر پس از منتقل‌شدن به دادسرا و شناسایی‌شدن توسط شاکی در برابر قاضی حقدادی قرار گرفت. این مرد ۴٠ساله که ادعا می‌کرد کارمند است، در اظهارات خود به قاضی پرونده‌ گفت: حدود ۶ماه پیش با شاکی که همسایه خانه‌ام بود، آشنا شدم. او از زندگی با همسرش خسته شده بود و می‌خواست از او طلاق بگیرد؛ برای همین بیشتر وقت‌ها را با من می‌گذراند. رابطه من و او روزبه‌روز نزدیک‌تر می‌شد و این نزدیکی رفته‌رفته به ارتباط غیراخلاقی بدل شد. نمی‌دانم چرا از چند رابطه‌مان فیلم و عکس تهیه کردم. یک نسخه از آن‌ها را هم برای خود روژان فرستادم. بعد از اینکه رابطه ما آلوده به روابط ممنوعه شد، متوجه شدم که روژان هر چیزی که درباره مشکلاتش با همسر و طلاقش گفته است، دروغ بوده؛ به همین خاطر برای اینکه درسی به او داده باشم یک روز که به خانه‌ام آمده بود، از داخل گوشی تلفن همراهش چند شماره تماس از اقوامش را یادداشت کردم و چند قطعه عکس چاپی او را از داخل آلبوم عکسش برداشتم تا اگر روزی خواست از دستم شکایت کند آ‌ن‌ها را به‌عنوان مدرک ارائه دهم. من این فیلم‌ها و عکس‌ها را برای شخصی ارسال نکرده‌ام و تنها به‌عنوان مدرک آن‌ها را نگه داشته بودم.

پرده آخر؛ آن روی سکه

جانشین سرپرست دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم فضای مجازی مشهد در تشریح دیگر ابعاد این پرونده به خبرنگار ما گفت: متهم در بخشی از اظهاراتش عنوان کرده که از سال پیش آلوده به مواد‌مخدر شده و مواد‌مخدر کشف‌شده در خانه‌اش هم به او تعلق داشته است.

قاضی مهدی حقدادی افزود: متهم ادعا کرده شاکی با او رابطه داشته، اما پر واضح است که این مرد جوان با ایجاد رابطه احساسی و تهیه فیلم و عکس مستهجن از شاکی قصد سوء‌استفاده از وی را داشته و سپس با این دست‌آویز به مدت چندین ماه از شاکی سوءاستفاده کرده است.

وی با بیان اینکه متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه با قرار متناسب قضایی راهی زندان Prison شد، اظهار کرد: اتهام این مرد جوان تهیه فیلم مستهجن از روابط خصوصی و تهدید‌کردن شاکی با وسیله قراردادن فیلم و عکس مستهجن تهیه‌شده از وی است. قانون‌گذار برای او حداکثر پنج سال حبس و جزای نقدی در نظر گرفته است.

حقدادی هشدار داد: شهروندان، مخصوصا خانم‌های جوان، به افرادی که مدعی هستند می‌توانند حامی آنان باشند و مشکلاتشان را التیام بخشند، اعتماد نکنند، چراکه سوء‌استفاده‌کنندگان و مجرمان خطرناک همیشه در کمین‌‌اند و با این ترفند طعمه‌های‌شان را می‌فریبند. علاوه‌بر‌این دختران و خانم‌های جوان از بارگذاری عکس‌های خصوصی در صفحه اینستاگرام Instagram یا تلگرام Telegram خود جدا خودداری کنند، چراکه زمینه گرفتارشدن خود را در دام افرادی شیطان‌صفت افزایش می‌دهند.

جانشین سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه هفت مشهد در پایان تأکید کرد: شهروندان، چنانچه در زندگی زناشویی و خانوادگی خود دچار مشکلی هستند، حتما به مؤسسات مجاز روان‌شناسی مراجعه کنند و مشکلاتشان را با کارشناسان این حوزه در میان بگذارند و از آن‌ها راهنمایی بگیرند.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.