تامین اجتماعی
بانک مهر اقتصاد
روزنامه نوآوران - 1396/12/02
شماره 959 - تاریخ 1396/12/02
آخرین اخبار
ترکیب پرسپولیس مقابل السد
برنامه موشکی ایران دفاعی و بازدارنده است
۲۰ رئیس شعب بانک سپه بین برترین های سیستم بانکی
خروج ۱۰۰ هزار نفر از پوشش کمیته امداد با تسهیلات بانک ملت
انتخاب بانک آینده بعنوان شرکت پیشرو ایرانی در سال ۱۳۹۶
بانک ملت برترین شرکت کشور شناخته شد
تفاهم‌نامه ساخت مدرسه بانک سامان در سرپل‌ذهاب به امضا رسید
پیام تسلیت مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت سقوط هواپیمای مسافربری یاسوج
بانک گردشگری در جمع ده شرکت برتر از نظر صعود رتبه قرار گرفت
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان بانک گردشگری و شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه
حضور حمایتی بانک صادرات ایران در هشتمین «اجلاس روسای آیتک»
لاشه هواپیما و اجساد مسافرين پرواز تهران - ياسوج پیدا شد
تقدیر استاندار کرمانشاه از نقش اشتغال‌زائی پست بانک ایران در مناطق روستائی و عشایری
بانک کارآفرین در زمره ۱۰ شرکت پیشرو
افخمی: موفقیت های بانک صنعت و معدن حاصل کارگروهی در این بانک است
حمایت همه جانبه دولت سوئد از گسترش همکاری های سایپادیزل و ولوو تراکس
افتتاح سپرده یکساله با نرخ ویژه در شعب موسسه اعتباری ثامن
بزرگترین صنایع به لحاظ ارزش معاملات معرفی شدند
افزایش ٩٠٠ تخت عادی و ١۴٠ تخت ویژه در سازمان تامین اجتماعی
تبدیل دانش به فناوری، اولویت مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران
حمایت از گردشگری دریایی در دستورکار
کشف ۵۰۰ مورد قاچاق انسان توسط ماموران گمرک
اصناف مانع خروج سرمایه شوند
بالاترین نشان جایزه ملی مدیریت مالی ایران به همراه اول رسید
نظر عسگری درباره استقرار ناجا در گمرک
مدیرعامل فرابورس: پیش‌بینی سود برای عرضه‌های اولیه الزامی است
شکست عراق در تأمین سرمایه بازسازی
بوی بدن بدن راجع به سلامتی شما چه میگوید؟
اسب سواری بازیگر خانم در کوچه!
خواننده زن ایرانی با تیپی متفاوت در اروپا / عکس
توهین شرم آور خواننده پر حاشیه به مردم ایران با انتشار این پست
با امن‌ترین خطوط هوایی دنیا آشنا شوید
عکس معنا دار باران کوثری و محسن کیایی
امیر تتلو با خالکوبی سرش به سیم آخر زد !
یکی از مسافران احتمالی پرواز سقوط کرده تهران-یاسوج: من زنده‌ام!
وقتی به خانه آمدم دیدم زنم با دخترم از ترس در دستشویی زندانی شده اند و ..!+ عکس
5 سال حبس برای پایین کشیدن پرچم ایران
پست محشر عاشقانه علی ضیا
فین تک و کاربرد آن در اقتصاد مُدرن
معرفي کوثر در جمع 100 شرکت برتر ايران
تدوین لوایح حقوقی پنج‌گانه فضای مجازی ، ارتباطات و فناوری اطلاعات
مردی که پس از اعدام زنده شد
تیپ همسر نو عروس بازیگر حاشیه ساز در یک کنسرت +عکس
سقوط ناگهانی آسمان در قلب «دِنا»
آمادگی شركت شهروند جهت ارائه خدمات در قالب سبد کالا با حداقل قیمت به سازمان ها و شرکت ها
طرح جدید بیمه آتش نشانان در انتظار تصویب شورای نگهبان
چادرملو، دومین شرکت اکتشاف، استخراج و خدمات جنبی ایران شد
هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی ضروری اما ضعیف هستند
دستگاه قضا و وکلا برای سد کردن مسیر فساد با یکدیگر همکاری کنند
کد خبر: 116242 | تاریخ : ۱۳۹۶/۸/۲۳ - 21:39
انرژی خودتان را ده برابر کنید

انرژی خودتان را ده برابر کنید

گاهی اوقات مشکل احساس ضعف در بدن در کمبود خواب است، اما عادت‌های ورزشی یا غیر ورزشی نیز ممکن است باعث کاهش سطح انرژی بدن شوند.

نوآوران آنلاین-

به طور حیرت انگیزی هر چیزی مثلاً اینکه چگونه میز کارتان را بچینید و تزیین کنید نیز بر سطح انرژی اثرگذارند و ممکن است به حفظ انرژی شما یا افزایش سطح انرژی شما کمک کند. برخی از این موارد را در این مقاله بررسی خواهیم کرد.

1- صبحانه بخورید

خوردن صبحانه مقوی شما را در طی روز هشیارتر نگه می‌دارد. در مطالعه‌ای که در دانشگاه کاردیف انجام شد نشان داد افرادی که از غلات غنی از فیبر در وعده غذایی صبحانه استفاده می‌کنند ده درصد کمتر از بقیه افراد احساس خستگی می‌کنند، کمتر در معرض افسردگی قرار می‌گیرند و نیز مهارت‌های شناختی بهتری دارند. اولین نظریه این است که فیبر به کاهش آرام‌آرام جذب غذا در معده کمک می‌کند که سطح قند خون شما را ثابت نگه داشته و در نتیجه سطح انرژی تا مدت زمان بیشتری بالا باقی می‌ماند.

2- مصرف قهوه در کسب انرژی اثر دارد، اما چقدر؟ و چگونه؟

متخصصان معتقدند بهترین راه این است که بر کافئین خیلی تکیه نکنیم؛ اما اگر عادت به خوردن آن پیدا کرده‌اید، توصیه می‌کنیم که میزان قهوه‌ای که در هر روز مصرف می‌کرده‌اید را در طی روز تقسیم کنید. متخصصان علم خواب توصیه می‌کنند مصرف میزان اندک کافئین (هشت اونس قهوه یا کمتر) در هر چند ساعت یک بار، شما را بیدار، هشیار و متمرکزتر نگه می‌دارد؛ هنگامی که شما یک لیوان پر و بزرگ قهوه می‌خورید، ناگهان میزان کافئین خون افزایش می‌یابد اما اگر آن را تقسیم کنید کافئین در خون در سطح ثابتی باقی می‌ماند.

3- وعده‌های غذایی را افزایش دهید

مصرف وعده‌های غذایی اندک هر سه یا چهار ساعت یک بار در روز سطح قند خون شما را متعادل نگه می‌دارد این کار سبب می‌شود که دچار ضعف و کمبود انرژی نشوید و در عین حال از پرخوری جلوگیری می‌کند. دقت کنید هر وعده غذایی حاوی کربوهیدرات، پروتئین، چربی‌های مفید مانند روغن زیتون باشد؛ غذایی حاوی 120 گرم مرغ و سبزیجات به همراه روغن زیتون.

4- در میز کار یا در اتاق کارتان گلدان گل تازه داشته باشید

پژوهش‌ها نشان می‌دهد که نگهداری گلدان در اتاق کار باعث می‌شود که اضطراب کمتری احساس کنید. توصیه می‌کنیم از گلدان‌هایی که در اندازه کوچک و راحت پرورش می‌یابند استفاده کنید.


5- از شام کودکان الگو بگیرید

کودکان معمولاً کره بادام زمینی را دوست دارند. این ماده غذایی غنی از منیزیم است که انرژی مورد نیاز سلول‌ها را تأمین می‌کند؛ منابع دیگر غنی از منیزیم و پتاسیم شامل میوه‌ها، سبزیجات، دانه‌ها و آجیل‌ها هستند.

6- آب بخورید

متخصصان اعلام می‌کنند که نیمی از افرادی که از خستگی شکایت می‌کنند، دچار کم آبی هستند. مصرف به اندازه و به موقع آب یکی از راه‌های ساده برای حفظ انرژی بدن و متمرکز نگه داشتن ذهن است. در مطالعه‌ای که بر روی ورزشکاران انجام شد، نتایج نشان داد که نود و دو درصد از این گروه آزمودنی، پس از پانزده ساعت کم آبی و بدون مصرف مایعات مغذی احساس خستگی کردند؛ آن‌ها همچنین دچار مشکل در تمرکز کردن و مشکلاتی در حافظه شدند. پس هر ساعت یا هر دو ساعت یک بار مقداری آب مصرف کنید تا احساس تشنگی نکنید.

7- یک فنجان چای بخورید

پژوهشی اخیر نشان می‌دهد که همراهی کافئین با آمینواسید آل تئانین، که در چای وجود دارد باعث کاهش خستگی و افزایش میزان سطح هشیاری، سرعت واکنش و حافظه می‌شود. همچنین نتایج پژوهش دیگری نشان داد افراد بزرگسالی که چهار بار در روز به مدت شش هفته چای نوشیده‌اند؛ سطح هورمون استرس(کورتیزول) کمتری را درست کمی بعد از مواجهه با یک مشکل تجربه می‌کنند؛ این مطالعه در مقایسه با افرادی انجام شد که از نوشیدنی دارونما استفاده کرده بودند.

8- پیاده‌روی ده دقیقه‌ای در هر روز را فراموش نکنید

به یاد داشته باشید که پژوهش‌های اخیر در ایالات متحده آمریکا نشان می‌دهد زنانی که هفتاد دقیقه در هفته (ده دقیقه در روز) پیاده روی می‌کنند در طی شش ماه، هجده درصد انرژی بیشتری نسبت به افرادی دارند که این کار را نمی‌کنند. این‌گونه افراد گزارش کرده‌اند که احساس شادابی ذهنی بیشتر و اعتمادبه‌نفس بیشتری دارند و درد کمتری احساس می‌کنند و نیز پله‌ها را راحت‌تر بالا می‌روند. پس این ده دقیقه‌های طلایی را از دست ندهید.

9- از موسیقی و صداهای زیبا استفاده کنید

اگر پشت میزتان احساس خستگی می‌کنید در حین کار کردن به موسیقی یا نواهای دینی گوش بدهید. افرادی که از این شیوه استفاده می‌کنند، ده درصد کارایی بیشتری دارند.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.