بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/05
شماره 2455 - تاریخ 1403/02/05
آخرین اخبار
تلاش برای ارتقاء همکاری های حداکثری شرکای اجتماعی حوزه سلامت
طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۶ تهران با قوت ادامه دارد
تلاش برای بهبود وضعیت ترافیک در پهنه مرکزی تهران
رونمایی از تمثال جدید سردار شهید احمد کاظمی در منطقه ۱۹
زیرگذر بزرگراه خلیج فارس به روستای پلایین با اقدامات ترافیکی ایمن سازی شد
ورودی بناهای تجاری غیر مجاز در منطقه 19 با استقرار نیوجرسی مسدود شد
دریاچه بوستان شقایق منطقه 19مجهز به محل تفریحی و فراغتی می شود
به صدا در آمدن زنگ هفته سلامت در مدارس منطقه ۱۶
شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزاد راه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
مرمت و تعویض ۴۵ گاردریل‌ در بزرگراه امام رضا (ع)
کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند
احیا آسفالت مدرسه شهید ناظم در ناحیه۶
هم اندیشی و اجرایی نمودن تصمیمات لازم به منظور بهبود وضعیت جمع آوری زباله در ناحیه۷
اجرای ۸۰ هزار متر خط کشی محوری در سال ۱۴۰۳ در منطقه ۲۱
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
نشست تخصصی مباحث ترافیکی در شمال شرق شهر
تور گردشگری افراد دارای معلولیت
پاکسازی چهره منطقه ۴ از حضور زباله گردها
جمع‌آوری ۵۰۰ کیلو زباله از محوطه ایستگاه‌ها
پروژه بوستان محله جوادیه از مرز پیشرفت ۹۰٪ عبور کرد
تحقق دو برابری اخذ سند برای املاک فاقد سند در بافت فرسوده نسبت به برنامه چهارم توسعه
توجه ویژه مدیریت شهری به حمل و نقل عمومی
پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک درمنطقه٢ تهران
محلات طرشت و شریف صاحب خانه محیط زیست شدند
برپایی ایستگاه های حال خوب سلامت در معابر منطقه2
آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی
برگزاری آیین تجلیل از متولیان ورزش زورخانه ای و پهلوانی در منطقه ۱۲
پایانه‌های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای برنامه های دوستدار محیط زیست در منطقه22
سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
موشک «فالکون ۹» یک رکورد جدید را ثبت کرد
حق پخش تلویزیونی سرخابی‌ها را به سرانجام می‌رسانیم/ دریافت ۱۱۰ همت مالیات از ابربدهکاران
توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارد/خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
اجرای عملیات طعمه‌گذاری و لانه‌کوبی درنواحی شش‌گانه منطقه٦ تهران
ارتقاء سطح دانش و اشاعه فرهنگ گیاه‌ پروری بین اقشار مختلف
تجهیز و آغاز فعالیت دبیرخانه کانون های اجتماع محور در منطقه ۲۱
برگزاری ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱
حال خوش شهروندان منطقه ۴ در هفته سلامت
طرح ارزشمند "کوک چهارم"
ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی در محلات منطقه 13
معرفی پروژه مرمت و بهسازی ساختمان شهرداری منطقه۱۳ در دومین نشست احیا گران بافت تاریخی تهران
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
پاکسازی مستمر زمین های بایر و قطعات خالی سطح ناحیه۳
آماده باش عوامل خدمات شهری در منطقه ۵
در روز جهانی زمین پاک رود دره کن از زباله‌ها پاکسازی شد
افزایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در منطقه ۲۲
کاشت یک صد درختچه در بوستان های منطقه 17
هفته سلامت در منطقه ۱۷
کد خبر: 13960912270107458 | تاریخ : 9 اسفند 1396 - 15:24
پلتفرم گفتگوی آنلاین و تأثیر آن در پشتیبانی مشتری

پلتفرم گفتگوی آنلاین و تأثیر آن در پشتیبانی مشتری

به عنوان صاحب یک سایت آیا از خودتان پرسیده‌اید که چرا نباید از ابزار نسبتا ارزان گفت‌وگوی آنلاین با مشتری که می‌تواند تا حد زیادی در رضایت وی تاثیر گذار باشد، استقبال کنید؟ این ابزار دارای مزایایی است که شاید گفتگوی رودررو فاقد آن باشد.

برخلاف پشتیبانی ایمیلی و تلفنی که معمولاً واکنشی هستند (برای شروع گفتگو، کاملاً به مشتری وابسته هستند)، گفت‌وگوی آنلاین اغلب اوقات به‌ عنوان یک کانال پشتیبانی فعال، قدرتمندتر عمل می‌کند. یک گفت‌وگوی آنلاین به شرط آن که خوب اجرا شده باشد، می‌تواند بازدیدکننده را به مشتری بالقوه و در نهایت به مشتری بالفعل تبدیل کند. بدین منظور در سراسر دنیا از سیستم‌های مختلفی استفاده می‌کنند که به تازگی در داخل کشور نیز شاهد استفاده بسیاری از سایت‌ها از این سیستم‌ها هستیم.

سوال اینجاست: آیا ما هم باید از این سرویس‌ها استفاده کنیم؟

اگر شما هم برای مشتریان خود ارزش قائل هستید و می‌خواهید یک ارتباط صمیمی و پایدار با کاربرانتان داشته باشید، جواب بله است. اما بیشتر این سیستم‌ها برای کسب و کار شما مفید نخواهند بود؛ چون بیشتر این سیستم‌ها خارجی هستند و بایستی برای استفاده از آن‌ها هزینه‌ی زیادی را پرداخت کنید. البته برخی از آن‌ها نسخه‌ی رایگان هم دارند که در این صورت نیز امکانات محدودی در اختیار شما خواهند گذاشت.

چاره کار کجاست؟

استفاده از سیستم‌های ایرانی. به تازگی یک تیم استارتاپی پلتفرمی را طراحی کردند که علاوه بر سیستم چت، می‌توانید رفتار کاربران در سایت را تحلیل کنید و نسبت به نیازشان سرویس و یا محصول خود را پیشنهاد دهید.

رایچت، پلتفرم گفتگوی آنلاین، تحلیل و ارتباط با مشتریان

با استفاده از این پلتفرم می‌توانید قبل از اینکه مشتریانتان درخواست کنند، نیازهای آن‌ها را بدانید. واقعیت این است که برای اکثر ما انسان‌ها درخواست کمک کار سختی است. شاید به کمک نیاز داشته باشیم؛ اما بسیاری از ما درخواست کمک نخواهیم کرد، مگر اینکه آن کمک خیلی آسان به دست آید. با استفاده از چت آنلاین  رایچت(http://raychat.io)، کمپانی‌ شما می‌تواند برای مشتریانتان به‌عنوان منبع مناسب اطلاعات در زمان مناسب تلقی شود و به‌این‌ترتیب تجربه‌های آنلاین بی‌ثمر آن‌ها را به تجربه‌های برد-برد تبدیل کند.

به این سناریوی ساده توجه کنید: یک مشتری بالقوه درنتیجه‌ جست‌وجوی عبارت «یک سشوار جدید»، با یک وب‌سایت مواجه شده و آن را بازدید می‌کند. پس از مرور و مطالعه‌ی خلاصه‌ی وب‌سایت، شروع به کلیک برای پس‌ و پیش کردن صفحاتی که متعلق به دو محصول تقریباً مشابه است می‌کند و در مورد این‌که کدام‌یک را خریداری کند مردد است. اپلیکیشن رایچت با فراهم آوردن امکان گفت‌وگوی فعال (هوشمند سازی)، به اپراتور این امکان را می‌دهد که در این هنگام یک گفت‌وگو باز کرده و با شروع بحث به مشتری پیشنهاد راهنمایی و کمک بدهد. این پیشنهاد می‌تواند از طریق یک کادر گفت‌وگوی ساده که دربرگیرنده جمله «می‌تونم کمک‌تون کنم؟» باشد و یک ارتباط ایجاد کند. در این لحظه مشتری تصمیم می‌گیرد که پرسشی مطرح کند و یا هیچ جوابی ندهد.

تجزیه‌وتحلیل گفت‌وگو

رایچت با استفاده از گفت‌وگوی فعال (هوشمند سازی)، قدرت بی‌اندازه‌ای که گفت‌وگوی آنلاین به‌عنوان یک ابزار پشتیبانی دارد را بسیار گسترش می‌دهد. هرچقدر که تیم شما تعاملات بیشتری را آغاز کند، به همان نسبت مشتریان بیشتری را تحت تأثیر قرار خواهید داد و همین‌طور می‌توانید در مورد اینکه مشتریان به چه چیزی فکر می‌کنند و چه چیزی را تجربه می‌کنند، اطلاعات بیشتری را به دست آورید. با تجزیه‌وتحلیل گفت‌وگو، اطلاعاتی را به دست می‌آورید که به‌سرعت این اطلاعات می‌تواند به‌عنوان پایه‌هایی برای پیشرفت وب‌سایت یا محصول شما تبدیل شود. به این صورت که می‌توانید از این اطلاعات برای متناسب کردن هرچه بیشتر وب‌سایت یا محصولاتتان با نیازهای مشتریانتان استفاده کنید.

آرشیو مکالمات

تاریخچه‌ گفتگوهای آنلاین (آرشیو مکالمات)، اطلاعات ارزشمندی را در مورد اینکه چه چیزی مشتری را از خرید بازمی‌دارد، فراهم می‌کند. گفت‌وگوی اپراتور شما و مشتری‌تان و اینکه چه موقع و بر روی چه چیزی بحث می‌کنند (برای مثال مسائل و نگرانی‌های مربوط به حمل‌ونقل، سؤالاتی در مورد جزئیات محصول و …)، به‌تدریج اطلاعات شما را در مورد مسائل مشتریان افزایش می‌دهد. تحقیقات نشان می‌دهد که ۵۵ درصد از خریداران آنلاین، اگر بلافاصله پاسخی برای سؤال خود پیدا نکنند از خرید صرف‌نظر خواهند کرد. مأموریت گفت‌وگوی آنلاین در این مورد واضح است.

کلام آخر

در کلام آخر می‌توان گفت نقشی که پشتیبانی فعال مشتری با استفاده از گفت‌وگوی آنلاین بر روی پیشرفت کمپانی می‌تواند داشته باشد، مانند نقشی است که شکر و تخم‌مرغ برای تهیه کیک دارند.

۱۴ روز رایگان از تمامی امکانات رایچت استفاده کنید و اگر حس کردید که رایچت سیستمی است که شما دنبالش بودید، می‌توانید از پکیج‌های حرفه ای یا تجاری نسبت به نیازتان استفاده کنید. البته رایچت به فکر استارتاپ‌ها نیز هست و یک پکیج رایگان به مدت نامحدود برای آن‌ها در نظر گرفته است.

افزونه چت آنلاین وردپرس، جوملا، دروپال و باقی سیستم‌ها  نیز از  سایت قابل  دانلود هستند. همین الان رایچت را بر روی وب سایت خود نصب کنید و از همه امکاناتی که برای ارتباط هر چه بهتر شما با مشتریانتان فراهم آورده استفاده کنید. از این طریق می‌توانید روزبه‌روز شاهد افزایش رضایت هرچه بیشتر مشتریان و پیشرفت کسب‌وکارتان باشید.

آدرس سایت:  https://raychat.io  


انتشار محتوا:اخبار رسمی
کانال تلگرام